After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat is niet hetzelfde, en dat blijkt dus ook wel qua IPv6. Het zou natuurlijk leuk zijn als ze de voordelen van Tweak ook gaan toepassen bij Odido maar dat is altijd een afweging qua kosten en wat het oplevert
In hun persbericht schrijven ze:Raven schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:24:
nieuws: Odido stopt begin 2024 met Tweak
"Het moederbedrijf zegt dat beide providers focussen op innovaties en betaalbaar internet"
@Hayte
Klanten van Tweak zijn straks duurder uit en verliezen IPv6, welke innovaties wordt naar verwezen?
Overigens gaat het in ons interview ook over bepaalde zaken die Tweak wel aanbood, maar Odido (nog) nietOok Odido staat bekend als een bedrijf dat innovaties brengt en durft te vernieuwen. Zo bracht het als eerste provider Unlimited mobiele abonnementen op de markt en heeft het bedrijf een belangrijke rol gespeeld in het aanjagen van de aanleg van glasvezel in Nederland.
* Raven heeft onlangs overstap naar KPN aangevraagd voor internet-only gigabit abo Over iets minder dan een maand is Tweak hier de deur uit, had namelijk al een gevoel dat dit zou gebeuren en door dat spambellen van T-Mobile/Odido met misleiding over niet duurder uit zijn was ik niet van plan daarnaar toe te gaan.Miggel schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:29:
Nou, dat wordt dus zoeken naar een alternatief. Helaas zijn er niet veel meer die alleen internet voor goede prijs aanbieden.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zoals ik het nu zie is het of Fiber of KPN.
En je bent daardoor alle jaar-korting kwijt. dat is het gemene. ook van de maanden die al geweest zijn.naffffffffff schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:32:
ze geven je gewoon dat gedeelte van het jaar dat nog niet gebruikt is terug, dus stel je hebt gebruik gemaakt van de 1euro per dag aanbieding, het aantal dagen dat nog resteert op je contract maal 1
[ Voor 4% gewijzigd door de Peer op 12-10-2023 11:46 ]
20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018
20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018
Dat interview was wel een beetje een gemiste kans om wat harder te porren. Door de regels lees ik door dat ze het er simpelweg bij kregen, en/of een 1-2tje was met ODF.Hayte schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:58:
[...]
In hun persbericht schrijven ze:
[...]
Overigens gaat het in ons interview ook over bepaalde zaken die Tweak wel aanbood, maar Odido (nog) niet
Odido is de partij die technisch gezien de boel het het minste voor elkaar heeft, daar iets kritischer op zijn had een interessanter interview gegeven.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Lang verhaal kort: ik betaal nu per jaar en dat was toch wel een heel scherpe prijs. Toevallig eind augustus weer afgeschreven dus nu overstappen zou misschien niet heel gunstig zijn.
Tweak geeft aan dat het maandelijks opzegbaar is en het teveel betaalde naar rato wordt teruggestort. Op korte termijn lijkt de Odido aanbieding gunstig, want goedkoper dan wat ik nu betaal. Maar na 8 maanden wordt het duurder als de korting wegvalt. Zelfs met de korting omdat ik al een mobiel abonnement heb bij Odido.
Ik heb gevraagd wat er gebeurt met de internetverbinding als Tweak opgeheven wordt en ik dan nog geen abonnement bij Odido heb. Antwoord is dat de verbinding gewoon actief zou moeten blijven. Dit impliceert dat ik tot augustus zou moeten kunnen voortvaren op mijn reeds betaalde Tweak abonnement en dan rond die tijd kunnen kijken voor een goede aanbieding van Odido om alsnog over te stappen (helaas ontkom je daar toch niet aan).
Er zijn vast meer mensen in deze situatie, wat is jullie aanpak?
Ik doe dit topic dus dicht.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.