We hebben hier een buitenstopcontact dat vanuit een binnenstopcontact gevoed wordt, dus door een gat met daarin een stuk pvc-buis. Hierdoor is er een open verbinding van binnen naar buiten, en tocht het behoorlijk uit het stopcontact als de wind er buiten op staat.
Ik heb het gat in de muur al dichtgepurd, maar de pvc-buis is natuurlijk gewoon nog open. Hoe kan ik die dichtstoppen, zonder risico op elektrocutie of brand? Ik dacht aan iets van vulmiddel, klei of kit in de buis, maar ik weet niet of dat kwaad kan.
Alternatief misschien om steenwol in het stopcontact te stoppen, maar dat lijkt me sowieso geen ideale oplossing.
Dus... Help?
Ik heb het gat in de muur al dichtgepurd, maar de pvc-buis is natuurlijk gewoon nog open. Hoe kan ik die dichtstoppen, zonder risico op elektrocutie of brand? Ik dacht aan iets van vulmiddel, klei of kit in de buis, maar ik weet niet of dat kwaad kan.
Alternatief misschien om steenwol in het stopcontact te stoppen, maar dat lijkt me sowieso geen ideale oplossing.
Dus... Help?
Nomen nescio
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0PelCbkMkVAbMUg5NQOsYtKe.jpg?f=user_large)