Ik snap je keuzes. Voor mij is bij punt 1 eigenlijk hetzelfde geval bij HA als waar jij bij NR tegen aan loopt. Al geloof ik best dat HA veel meer support heeft voor integraties dan NR. Wat je bij NR vaak ziet is dat niet de volledige integratie wordt aangeboden maar de koppeling, waar je dan zelf weer voor kan kiezen hoe en wat je daar mee doet.
Ik had even snel gekeken bij HA naar de integraties die ik nodig heb en dan zie ik al gelijk een paar zaken die ik niet kan gebruiken op de manier zoals ik zou willen. Uiteraard loop je daar bij NR ook wel tegenaan, maar dan heb je volgens mij (correct me if I am wrong), iets meer de mogelijkheid tot customizen.
Hier wat screenshots van mijn dashboards (droger en nog wat apparaten stonden aan dus vandaar het stroom verbruik).
:strip_exif()/f/image/9RRYZQ17EL4MtAOBR7t6M6R7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ppzwygN7Z4AYwd12y6Ex9BAh.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had even snel gekeken bij HA naar de integraties die ik nodig heb en dan zie ik al gelijk een paar zaken die ik niet kan gebruiken op de manier zoals ik zou willen. Uiteraard loop je daar bij NR ook wel tegenaan, maar dan heb je volgens mij (correct me if I am wrong), iets meer de mogelijkheid tot customizen.
Hier wat screenshots van mijn dashboards (droger en nog wat apparaten stonden aan dus vandaar het stroom verbruik).
:strip_exif()/f/image/9RRYZQ17EL4MtAOBR7t6M6R7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ppzwygN7Z4AYwd12y6Ex9BAh.jpg?f=fotoalbum_large)