Welke channel zitten alle GoT-ers nou??
Die Buriza roelt best wel
, gister ff een paar Mephy runs op hell gedaan, resultaat:
IK-Hammer
Tal's Mask+Belt
Een of andere Necro Crossbow (+2 skills)
Unique Armor met 2 socked
Unique Druid wapen (74-123) met +1 skill en +2 Shapeshifting
IK-Hammer
Tal's Mask+Belt
Een of andere Necro Crossbow (+2 skills)
Unique Armor met 2 socked
Unique Druid wapen (74-123) met +1 skill en +2 Shapeshifting
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
overal en nergens, zie me handtekening voor mijn account name enzo(overigens bijna alle got-ers hebben het daar beneden staan) en add ons in je friend list dus /friends add ...(ofzo) en tadaa je vind ons wel.Op zaterdag 06 oktober 2001 10:27 schreef Irons het volgende:
Welke channel zitten alle GoT-ers nou??
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
WTF is er nu weer met Bnet?
Geen enkele realm beschikbaar
Geen enkele realm beschikbaar
Me assasin is beter als ik dacht
1 klap en ik haalde canon23 zo onderuit
Uiteraard ging ik ook paar keer doodt
hm....1 klap als ik stil stond en niks verder deed, zodra ik bewoog werden het 2 klappen en als ikging ww-en kwamen er nog weinig kills van jeOp zaterdag 06 oktober 2001 17:47 schreef SaURoN het volgende:
Me assasin is beter als ik dacht1 klap en ik haalde canon23 zo onderuit
Uiteraard ging ik ook paar keer doodt
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
*Arg, ik word gek. Klote blizzard, klote spel, klote diablo, klote druid
. *Arg...
Sorry voor de agressie, maar ik word echt gek van die diablo. Ik heb andariel in 1 keer verslaan met mijn druid en 4 potions gebruikt, bij duriel 5 en bij mephisto 7. Maar diablo..... die brengt me tot aan de rand van waanzin. Ik moet toegeven, mijn lightning resist staat maar op 13 en fire op 35, maar dan nog. Ik heb al zoŽn tig full rev potions gebruikt, en ben al mijn geld dankzij die klootzak kwijt ( tig keer dood
), maar hij wil gewoon niet dood. Met de nec had ik geen probleem met hem, maar met de druid vind ik het niet leuk meer
. Shapechange werkt niet, want dan roostert hij mij binnen 5 sec met zijn lightning of fire attack. En die skills net als wirlwind, zijn al helemaal waardeloos, ze treffen hem amper, en als ze hem treffen doen ze amper dam. Dus mijn vraag hier is, voor al degene die diablo met de druid hebben verslagen, geef ff wat tips ( liefst 56514215457
), zeg ff welke skills het meeste effectief tegen hem zijn, en whatever.
thnx
Holy_Paladin
Sorry voor de agressie, maar ik word echt gek van die diablo. Ik heb andariel in 1 keer verslaan met mijn druid en 4 potions gebruikt, bij duriel 5 en bij mephisto 7. Maar diablo..... die brengt me tot aan de rand van waanzin. Ik moet toegeven, mijn lightning resist staat maar op 13 en fire op 35, maar dan nog. Ik heb al zoŽn tig full rev potions gebruikt, en ben al mijn geld dankzij die klootzak kwijt ( tig keer dood
thnx
Holy_Paladin
Maar met WW kun je me moeilijk rakenOp zaterdag 06 oktober 2001 19:54 schreef Canon23 het volgende:
[..]
hm....1 klap als ik stil stond en niks verder deed, zodra ik bewoog werden het 2 klappen en als ikging ww-en kwamen er nog weinig kills van jedus Je bent sterk maar als ik nrmaal duel (dus met WW) dan ben je niet echt bijzonders en andersom ik ook niet.
Jalals Mane voor 1 soj iemand intresse ?
ja je loopt weg ik loop achter je aan zodra jij stopt en draait om te attacken ww ik je doodOp zaterdag 06 oktober 2001 21:13 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Maar met WW kun je me moeilijk rakenBen snel
Jalals Mane voor 1 soj iemand intresse ?
Post die screens eens ff dan
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Hier nog wat geinige screens 
Bugje in de health van de firegolem (geen photoshop):

Ik mis iets....
(en dan bedoel ik niet de gamename/password)

Zal wel al vaker getoond zijn maar is wel geinig
(zelf gemaakt
)
Bugje in de health van de firegolem (geen photoshop):

Ik mis iets....

Zal wel al vaker getoond zijn maar is wel geinig

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
is goed 

Het zijn gewoon screens waar he probeert een jared stone te doen voor soj. die jared stone hoort een ocules te zijn

Het zijn gewoon screens waar he probeert een jared stone te doen voor soj. die jared stone hoort een ocules te zijn
Haat newbies en lui die je probere te bedriegen
Sorry, maar snap nog altijd iets niet in LoD...
Hoe moet ik een spell aan een F* knop binden?
Legal level 89 ass, maar weet dit niet
Net deze armor gevonden 
Atma's Wail
622-789 Defense
55 Durability
125 Str Required
+15 to Dexterity
+10 Replenish Life
+15% Mana
30% Faster Hit Recovery
+2 Defense per clvl
+50 Increased Durability
+120-160% Enhanced Defense
+20% Better chance of getting magical item
Wat is die ongeveer waard? Heeft een defense van 7**
Atma's Wail
622-789 Defense
55 Durability
125 Str Required
+15 to Dexterity
+10 Replenish Life
+15% Mana
30% Faster Hit Recovery
+2 Defense per clvl
+50 Increased Durability
Spell klicken rechts onder in dan zie je een heel scherm met je skills en dan op 1 staan[NIET KLIKKEN] en druk je F* in.Op zondag 07 oktober 2001 11:08 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Sorry, maar snap nog altijd iets niet in LoD...
Ja ik ookOp zondag 07 oktober 2001 10:11 schreef HitmanWVU het volgende:
Haat newbies en lui die je probere te bedriegen
Je kunt er wat leuks voor krijgen, maar ik zie iedereen er mee lopen tegenwoordig.Op zondag 07 oktober 2001 11:17 schreef Cthulhu het volgende:
Net deze armor gevonden
Atma's Wail
622-789 Defense
55 Durability
125 Str Required
+15 to Dexterity
+10 Replenish Life
+15% Mana
30% Faster Hit Recovery
+2 Defense per clvl
+50 Increased Durability
Ik heb gister in een bloodrun nog een unique ornate gevonden 
Corpsemourn
Ornate Plate
Defense: 1125-1262 (varies)(Base Defense: 417-451)
Required Level: 55
Required Strength: 170
Durability: 60
+150-180% Enhanced Defense(varies)
Level 5 Corpse Explosion (40 Charges)
Adds 12-36 Fire Damage
6% Chance To Cast Level 2 Iron Maiden When Struck
Cold Resist +35%
+10 To Vitality
+8 To Strength
177% versie met 1200+ armor
Corpsemourn
Ornate Plate
Defense: 1125-1262 (varies)(Base Defense: 417-451)
Required Level: 55
Required Strength: 170
Durability: 60
+150-180% Enhanced Defense(varies)
Level 5 Corpse Explosion (40 Charges)
Adds 12-36 Fire Damage
6% Chance To Cast Level 2 Iron Maiden When Struck
Cold Resist +35%
+10 To Vitality
+8 To Strength
177% versie met 1200+ armor
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
He sauron,
denk je nou echt dat Blizzard hem gaat bannen???????
I really don't think so.
I really don't think so.
Tips plz, ik kom echt niet verderOp zaterdag 06 oktober 2001 20:01 schreef Holy_Paladin het volgende:
*Arg, ik word gek. Klote blizzard, klote spel, klote diablo, klote druid![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. *Arg...
Sorry voor de agressie, maar ik word echt gek van die diablo. Ik heb andariel in 1 keer verslaan met mijn druid en 4 potions gebruikt, bij duriel 5 en bij mephisto 7. Maar diablo..... die brengt me tot aan de rand van waanzin. Ik moet toegeven, mijn lightning resist staat maar op 13 en fire op 35, maar dan nog. Ik heb al zoŽn tig full rev potions gebruikt, en ben al mijn geld dankzij die klootzak kwijt ( tig keer dood), maar hij wil gewoon niet dood. Met de nec had ik geen probleem met hem, maar met de druid vind ik het niet leuk meer
. Shapechange werkt niet, want dan roostert hij mij binnen 5 sec met zijn lightning of fire attack. En die skills net als wirlwind, zijn al helemaal waardeloos, ze treffen hem amper, en als ze hem treffen doen ze amper dam. Dus mijn vraag hier is, voor al degene die diablo met de druid hebben verslagen, geef ff wat tips ( liefst 56514215457
), zeg ff welke skills het meeste effectief tegen hem zijn, en whatever.
thnx
Holy_Paladin

ze doen er iig wel wat aan, of ze hem bannen is een andere vraag.Op zondag 07 oktober 2001 12:56 schreef Shade het volgende:
He sauron,
I really don't think so.
Nah manOp zondag 07 oktober 2001 14:06 schreef SaURoN het volgende:
[..]
ze doen er iig wel wat aan, of ze hem bannen is een andere vraag.
Er zijn zoveel mensen die scams uit proberen te halen..
Denk niet dat blizzard er verder iets aan doet..
Anoniem: 28774
Ik speel nu al een tijdje met hirelings, maar ik vroeg me af hoe het met de exp. zit als je een hireling hebt.
Wordt die dan verdeeld onder jullie twee, of krijgt degene die het monster afmaakt de experience.
Als dat zo zou zijn kan m'n hireling oprotten, want ik wil natuurlijk alles zelf hebben
dan cast ik wel een shadow warrior (assasin) of zo
Wordt die dan verdeeld onder jullie twee, of krijgt degene die het monster afmaakt de experience.
Als dat zo zou zijn kan m'n hireling oprotten, want ik wil natuurlijk alles zelf hebben
Anoniem: 36087
Als jij iets hakt, krijgt de hireling ook exp, en ook als de hireling iets hakt krijg jij exp.Op zondag 07 oktober 2001 15:14 schreef Tha_Freeser het volgende:
Ik speel nu al een tijdje met hirelings, maar ik vroeg me af hoe het met de exp. zit als je een hireling hebt.
Als dat zo zou zijn kan m'n hireling oprotten, want ik wil natuurlijk alles zelf hebbendan cast ik wel een shadow warrior (assasin) of zo
Anoniem: 22105
Owke ik heb al zitten zoeken in dit topic en de search maar heb het nog niet gevonden..
wat is nou een bloodrun en wat is nou een soj?
TIA
TIA
Blood runOp zondag 07 oktober 2001 16:12 schreef Razzie het volgende:
Owke ik heb al zitten zoeken in dit topic en de search maar heb het nog niet gevonden..
TIA
Is de Bloody Foothills in act V clearen
een SoJ is een Stone of Jordan (Unique Ring)
Heb net een 182% buriza getrade voor maar 1 soj....... is best wel netjes
nu muppet nog aan de buriza helpen
Je bent wel gelicht een 182 is nog geen jordan waard ik heb een tijdje terug een bijna perfect ( 197% ) buriza gekocht en uh ik zoek nog een cat's eye
ik offer een Soj voor: Cat's eye + stealskull+ laying of hands dus uh als je ze hebt msg me ff op : /w *zurdane
ik offer een Soj voor: Cat's eye + stealskull+ laying of hands dus uh als je ze hebt msg me ff op : /w *zurdane
niks
Buriza roelt
, ik heb de mijne(180%) geruild voor Tal's mask. Eerste Mephyrun met mijn Buriza dropte hij Tal's mask
nee gek met een 182% ben ik niet OPgelicht....... als het nou een 150 was ofzo dan zeg ik ja ik ben OPgelicht.
Ik heb ook zo vaak iemand gescamed, zo als een paar bugs heb ik een jordan los gepeuterd enzo
niks
Nu in het nederlands, dan snap ik het ook
jezus ben jij ook zo'n lamer die items jat........ <kut mongool donder dood>
[Edit by Floris] En dat is een officiele waarschuwing, voor schelden icm illegale dingetjes vragen in een andere thread.
[Edit by Floris] En dat is een officiele waarschuwing, voor schelden icm illegale dingetjes vragen in een andere thread.
Anoniem: 22105
ah owke thxOp zondag 07 oktober 2001 16:23 schreef Shade het volgende:
[..]
Blood run
Is de Bloody Foothills in act V clearen
een SoJ is een Stone of Jordan (Unique Ring)
Tis dat wij tweakertjes vredelievende/hulpzame/geduldige mensen zijn, want dat soj verhaal is nu toch wel vaak genoeg langsgekomen(volgens mij in dit topic blz21, dus toch niet goed doorgelezenOp zondag 07 oktober 2001 16:12 schreef Razzie het volgende:
TIA
Bloodrun spreekt eigenlijk voor zich(net zoals mephirun), maar ok 1x weten en nooit meer vergeten
(verbaast me sowieso ook op Gamefaqs forum zijn er nog steeds teveel topics met vraag Wat is een SOJ?...ikke dat niet begrijpen.
edit: Wat is die site waar die Lod stuff te koop wordt aangeboden?? (me broertje heeft ergens gehoord dat Immortal Kings Soulcage for $450,- US is verkocht !??! )
Op zondag 07 oktober 2001 16:50 schreef HitmanWVU het volgende:
jezus ben jij ook zo'n lamer die items jat........ <kut mongool donder dood>
Ja geld binnen IK armor houdenOp zondag 07 oktober 2001 17:21 schreef Canon23 het volgende:
[..]
edit: Wat is die site waar die Lod stuff te koop wordt aangeboden?? (me broertje heeft ergens gehoord dat Immortal Kings Soulcage for $450,- US is verkocht !??! )
Vind ik een beetje lame, eerlijk zijn dan is het spel leuk. Zonder soj overleef je ook welOp zondag 07 oktober 2001 16:44 schreef Chop2000 het volgende:
Ik heb ook zo vaak iemand gescamed, zo als een paar bugs heb ik een jordan los gepeuterd enzo
nee man 197 krijg je voor 3 a 4 soj, dat geef ik er persoonlijk niet voor uitOp zondag 07 oktober 2001 16:38 schreef Chop2000 het volgende:
Je bent wel gelicht een 182 is nog geen jordan waard ik heb een tijdje terug een bijna perfect ( 197% ) buriza gekocht en uh ik zoek nog een cat's eye
Post nou eens de stats van die Soj, ben benieuwd hoe krachtig ie is
.
Anoniem: 24788
FF tussendoor, heeft er iemand een +%dmg jewel met ias?
zo ja, ikkewilheb! msg me op [db]cyraxz2
ik heb leuk spul in de aanbieding
zo ja, ikkewilheb! msg me op [db]cyraxz2
ik heb leuk spul in de aanbieding
http://www.battle.net/diablo2exp/items/normal/urings.shtmlOp zondag 07 oktober 2001 19:09 schreef Holy_Paladin het volgende:
Post nou eens de stats van die Soj, ben benieuwd hoe krachtig ie is.
Stone of Jordan
Required Level: 29
+1 To All Skill Levels
Increase Maximum Mana 25%*
Adds 1-12 Lightning Damage
+20 To Mana
(Spawns In Any Patch)
hijs lekker die soj 
ik had er 4
nu geen
die dingen vliegen als warme broodjes man !
ik had er 4
nu geen
die dingen vliegen als warme broodjes man !
K-Mile, heeft een 1.09 ravenfrost zo maar weggegeven zonder dat hij wist wat hij waard is. Ik vind dat de ontvanger[iemand van got] toch wel zo aardig moet zijn om als hij het oppakt/krijgt wel de info te geven hoeveel het waard is vinden jullie niet ?
Als je er geen verstand van hebt verwacht je toch wel dat iemand van GoT je eerlijk behandelt.
Graag uw meningen
Mijn mening:
Ik zou het zeggen wat het waard is en vragen of hij het echt weg wil geven.
Als je er geen verstand van hebt verwacht je toch wel dat iemand van GoT je eerlijk behandelt.
Graag uw meningen
Mijn mening:
Kan, tis een optie, maar dan is het toch nog steeds aan de betreffende persoon om het met K-mile op te lossen of niet.Op zondag 07 oktober 2001 19:28 schreef SaURoN het volgende:
K-Mile, heeft een 1.09 ravenfrost zo maar weggegeven zonder dat hij wist wat hij waard is. Ik vind dat de ontvanger[iemand van got] toch wel zo aardig moet zijn om als hij het oppakt/krijgt wel de info te geven hoeveel het waard is vinden jullie niet ?
Graag uw meningen
Mijn mening:
ff een voorbeeld uit het echte leven
Stel je krijgt mot met een persoon in een disco en opeens springen een 5tal vrienden van hem bij om hem te helpen jouw een toontje lager te laten zingen dan zeg je toch ook bemoei je er niet mee?!?!
Althans dit is mijn bescheiden mening...
Over het algemeen weet ik ook niet echt wat waardevolle items zijn (ik speel ook alleen maar single-player (modem
)
Door hier elke dat ongeveer 5 keer heen te surfen en van alles te lezen en goed wat research te doen weet ik toch al wat meer en wat ongeveer belangrijke items zijn en zo, maar ik weet niet of ik zoiets zou zeggen.
Misschien als je het ruilde dat ik het na de ruil zou zeggen, zodat je niet nog een keer zo'n fout zou maken, door zomaar een item weg te doen als je niet zeker weet wat het waard is.
Als het mezelf zou gebeuren zou ik ontzettend veel balen, maar ja daar zou ik wel weer overheen komen denk ik
Door hier elke dat ongeveer 5 keer heen te surfen en van alles te lezen en goed wat research te doen weet ik toch al wat meer en wat ongeveer belangrijke items zijn en zo, maar ik weet niet of ik zoiets zou zeggen.
Misschien als je het ruilde dat ik het na de ruil zou zeggen, zodat je niet nog een keer zo'n fout zou maken, door zomaar een item weg te doen als je niet zeker weet wat het waard is.
Als het mezelf zou gebeuren zou ik ontzettend veel balen, maar ja daar zou ik wel weer overheen komen denk ik
Maar geef jij die ring nou terug of niet?Op zondag 07 oktober 2001 20:28 schreef Tha_Freeser het volgende:
Over het algemeen weet ik ook niet echt wat waardevolle items zijn (ik speel ook alleen maar single-player (modem)
Ja er van uitgaand dat je die gozer kent, waar je hem van krijgt van een forum.Op zondag 07 oktober 2001 20:42 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Maar geef jij die ring nou terug of niet?
Ik ben meestal wel zo eerlijk vind het een beetje lullig zou ook niet willen dat ze het bij mij flikken. Maar ben nu wel op de hoogte van alle waarde.
Heb net voor Harlequins crest die volgens Hitman toch in waarde daalt een clean Buriza getrade 190% dmg en een Tal's Belt met 12mf.
Vind het ook altijd wel leuk om newb's te helpen. Als je van die Items over hebt die voor mij geen drol meer waard zijn en verkoop als ik ze zat ben en dan geef je ze aan zo'n newb en die gaat dan helemaal uit zijn dak.
Heb net voor Harlequins crest die volgens Hitman toch in waarde daalt een clean Buriza getrade 190% dmg en een Tal's Belt met 12mf.
Vind het ook altijd wel leuk om newb's te helpen. Als je van die Items over hebt die voor mij geen drol meer waard zijn en verkoop als ik ze zat ben en dan geef je ze aan zo'n newb en die gaat dan helemaal uit zijn dak.
There is no art to find the minds construction in the face
Wat versta jij onder kennen?Op zondag 07 oktober 2001 20:43 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Ja er van uitgaand dat je die gozer kent, waar je hem van krijgt van een forum.
Nou k-mile geeft maar niet zomaar iets aan iemand die hij niet kent ergens van.Op zondag 07 oktober 2001 21:31 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder kennen?
Hij is kicken he?Op zondag 07 oktober 2001 20:47 schreef -Muppet- het volgende:
Ik ben meestal wel zo eerlijk vind het een beetje lullig zou ook niet willen dat ze het bij mij flikken. Maar ben nu wel op de hoogte van alle waarde.
Ja die harlequin staat nog op een trade site als 7-8 sojs, maar als je in trade channels kijkt staat er meestal 3 sojs. Wat betekent dat hij 2 sojs waard is => 9 van de 10 keer word er 1 teveel gevraagd.
Tja lijkt me logisch. Ik beschouw de mensen die ik ken van GoT op bnet onder "kennisen" en mensen die ik vertrouw om mee te mulen (voor leken: items overzetten van het ene naar een andere character)Op zondag 07 oktober 2001 22:12 schreef SaURoN het volgende:
[..]
Nou k-mile geeft maar niet zomaar iets aan iemand die hij niet kent ergens van.
True trueOp zondag 07 oktober 2001 22:17 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Tja lijkt me logisch. Ik beschouw de mensen die ik ken van GoT op bnet onder "kennisen" en mensen die ik vertrouw om mee te mulen (voor leken: items overzetten van het ene naar een andere character)
ik mule vaak met sauron
is wel handig dat je iemand direct kan vertrouwen
is wel handig dat je iemand direct kan vertrouwen
Damn, ik denk ik voortaan elke keer de arcane sanctuary bezoeken als ik diablo2 opstart. Ik heb nu zoŽn 135% bcfmi en ik vond net 4 gele item type achter elkaar, en een tijdje later nog eens een unique
.
Verder ga ik weer ff mijn druid trainen tot lvl 30 ( is nu lvl 27), want hij was echt nog te slap voor diablo. Waar denken jullie dat ik het beste mijn volgende skills in kan stoppen??
Verder ga ik weer ff mijn druid trainen tot lvl 30 ( is nu lvl 27), want hij was echt nog te slap voor diablo. Waar denken jullie dat ik het beste mijn volgende skills in kan stoppen??
Het is net wat Tha_Freeser zegt, zo'n fout maak ik nu niet nog een keer...
maarja, het is aan de persoon zelf natuurlijk in hoeverre hij/zij die frost teruggeeft of niet, of in iedergeval een ander leuk itempje...
en inderdaad, als ik iemand via GoT ken (topics en discsies mee heb gehad) en ik kom die persoon tegen op Bnet, speel enkele games en vertrouw zo iemand, dan versta ik dat onder kennen, en wil ik wel eens aardig zijn door een uni hunters bow, uni war spear en ravenfrost
weg te geven...
maarja, het is aan de persoon zelf natuurlijk in hoeverre hij/zij die frost teruggeeft of niet, of in iedergeval een ander leuk itempje...
en inderdaad, als ik iemand via GoT ken (topics en discsies mee heb gehad) en ik kom die persoon tegen op Bnet, speel enkele games en vertrouw zo iemand, dan versta ik dat onder kennen, en wil ik wel eens aardig zijn door een uni hunters bow, uni war spear en ravenfrost

mensen die je kan vertrouwen zijn idd handig. Een vriend van me speelt ook veel, wij vertrouwen elkaar 100%, en een andere gast die ik een tijd geleden tegen ben gekomen maar die ik verder totaal niet ken bleek ook een erg toffe gast te zijn.
Verder zijn er ook erg veel trieste gasten. Ama's die zomaar hostile gaan en met een regen van pijlen me sorc mollen
Of van die gasten waarmee je gaat traden; "ja het ene item van onze trade zit op een andere gast, ken je me vertrouwen?"
Mijn hireling ga ik geen sets aantrekken, ik heb met sorc zo'n A5 barb merc, die heeft nu mijn 1249 corpsemourn aan
die kan op hell bijna voor mephisto blijven staan
Verder zijn er ook erg veel trieste gasten. Ama's die zomaar hostile gaan en met een regen van pijlen me sorc mollen
Mijn hireling ga ik geen sets aantrekken, ik heb met sorc zo'n A5 barb merc, die heeft nu mijn 1249 corpsemourn aan
ja oke, maar mijn hireling is nog maar 45, dus die heeft er nu nog wel wat aan, maar binnenkort moet ook hij een nieuwe outfit want hij doet maar 70 dmg en hij kost me veel te veel geld....
Heh, heb ik ook.Op maandag 08 oktober 2001 00:18 schreef K-Mile het volgende:
Zijn er nou echt maar 2 sets die door een hireling compleet gemaakt kunnen worden???
Isenharts Armory en Sazabi's Grand Tribute
jammer.... Staat zo leuk, dan houd ik het maar op Isenharts op mijn Act 3 cold hireling... Die past precies
Isenhart's set op een act 3 hireling met cold magic
is best grappig..
I want to live forever, so far.. so good.
ey maar bij een mercenary zie je toch helemaal niets terug van die set , aan het uiterlijk van de char bedoel ik ?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Op maandag 08 oktober 2001 14:20 schreef Optical het volgende:
ey maar bij een mercenary zie je toch helemaal niets terug van die set , aan het uiterlijk van de char bedoel ik ?
Again:
Bij een merc zie je niet of hij een corpsemourn aan heeft of in zijn nakie loopt, ik denk dat ze geen zin hadden om die modellen ook nog eens te doen
I want to live forever, so far.. so good.
135% bcfmi ?? Zeg gewoon MFOp zondag 07 oktober 2001 23:07 schreef Holy_Paladin het volgende:
Damn, ik denk ik voortaan elke keer de arcane sanctuary bezoeken als ik diablo2 opstart. Ik heb nu zoŽn 135% bcfmi en ik vond net 4 gele item type achter elkaar, en een tijdje later nog eens een unique![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
En als je nou zegt wat voor druid je bent enzow..
Maargoed
?Op maandag 08 oktober 2001 14:29 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Anoniem: 16462
De hireling level 81 uit hell act5 die met mijn MF-sorc meeloopt kan ik oneindig bijbestellen omdat ik zat cash heb door al die GoldFind die toevallig op de MF items zit (bv Wealth armor, goldwrap belt enzo)Op maandag 08 oktober 2001 11:15 schreef K-Mile het volgende:
ja oke, maar mijn hireling is nog maar 45, dus die heeft er nu nog wel wat aan, maar binnenkort moet ook hij een nieuwe outfit want hij doet maar 70 dmg en hij kost me veel te veel geld....
Hij heeft een wreed colossus zwaard waarmee ie 1400 damage doet ofzo...
NADEEL daarvan is wel dat hij soms op de Mephi runs een monster de laatste klap geeft (best vaak) waardoor me MF soms niet veel oplevert

Op me andere (niet-MF) chars wordt het inderdaad erg duur soms die hireling...
wist niet dat jij dat had k-mileOp maandag 08 oktober 2001 17:09 schreef zanac het volgende:
[..]
De hireling level 81 uit hell act5 die met mijn MF-sorc meeloopt kan ik oneindig bijbestellen omdat ik zat cash heb door al die GoldFind die toevallig op de MF items zit (bv Wealth armor, goldwrap belt enzo)
Hij heeft een wreed colossus zwaard waarmee ie 1400 damage doet ofzo...
NADEEL daarvan is wel dat hij soms op de Mephi runs een monster de laatste klap geeft (best vaak) waardoor me MF soms niet veel oplevert
Op me andere (niet-MF) chars wordt het inderdaad erg duur soms die hireling...
[edit]
Wacht jij hebt zelfde icon als K-mile
Anoniem: 16462
hehe oeps!Op maandag 08 oktober 2001 17:24 schreef SaURoN het volgende:
[..]
wist niet dat jij dat had k-mileIig wel tof.
[edit]
Wacht jij hebt zelfde icon als K-mileVerwarring
Ik zou hem denk ik wel teruggeven, als dat persoon er spijt van zou hebben en het zou laten merken. Ik heb zelf namelijk ook niet altijd evenveel geluk in de dingen des levens, dus ik zou hem denk ik wel teruggeven, vooral als je hem/haar vaker tegen zou komenOp zondag 07 oktober 2001 20:42 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Maar geef jij die ring nou terug of niet?
Wat is nou de krachtigste skill van de druid??
als amazone waar moet ik de stat points eigelijk ingooien ?
heb 140 str
135 dex
60 vit
Heb lvl 20 guided
lvl 20 multiple
en ga strafe ook naar lvl 20 doen omdat ik valkarie onhanding/irritant vind om de heletijd om me heen te hebben, ik haat daarom ook al hirelings
heb er 1 punt in gegooit als decoy ventje zodat ik goed kan richten etc
heb 140 str
135 dex
60 vit
Heb lvl 20 guided
lvl 20 multiple
en ga strafe ook naar lvl 20 doen omdat ik valkarie onhanding/irritant vind om de heletijd om me heen te hebben, ik haat daarom ook al hirelings
heb er 1 punt in gegooit als decoy ventje zodat ik goed kan richten etc
Mooi zwaardje + armor voor me hireling gezocht...
Heeft nu een zwaardje met 45-47 rare met life leech enzo, ik zoek dus een beter...
Armor ook... Als je iets over hebt, post het dan ff, danku
Heeft nu een zwaardje met 45-47 rare met life leech enzo, ik zoek dus een beter...
Armor ook... Als je iets over hebt, post het dan ff, danku
Ik heb een jaar geleden diablo 2 uitgespeeld dat heb ik in ehh 5 dagen gedaan, zeg maar zo'n 80 uur overgedaan 
Maar nu heb ik dus vanmorgen LOD gespeeld ik begon om 9:30 en ik was om 16:00 klaar. Ik vond dit een beetje snel, wel hele mooie levels en toffe monsters. Zoals die suicide beesten die op je af komen rennen en dan ontploffen

Maar toen ik db2 speelde heb ik denk ik 2 set items gevonden en 1 maal een unique. Vond dit erg weinig met 150 MF. Maar nu dus vandaag in LOD 9 set items 8 unique, verbazingwekkend wat ik allemaal vond. Maar ik heb geen soj gevonden of sow en ringen en amuleten waren ook erg droef. Maar nu was mijn vraag wat kan je met die steentjes doen die je krijgt, die rune dingen of sow .. op een gegeven moment krijg je er drie van een kerel en die heb ik gewoon ergens in een zwaard getrapt voor mijn barb hireling. Maar nu schijnt het dat je daar combinaties mee kan maken of sow. En ik denk dat ik mijn necro een beetje verneukt heb, heb hem namelijk alleen maar bone spear gegeven level 15+5 door items+ bloodgolem 3 irongolem 3 firegolem 3 revive 1 en nog een paar van die nu nutteloze skaletjes :)Maar ben nu dus level 32 necro red ik het dan wel op nightmare ?? enne dis wel off-line he
Maar nu heb ik dus vanmorgen LOD gespeeld ik begon om 9:30 en ik was om 16:00 klaar. Ik vond dit een beetje snel, wel hele mooie levels en toffe monsters. Zoals die suicide beesten die op je af komen rennen en dan ontploffen
Maar toen ik db2 speelde heb ik denk ik 2 set items gevonden en 1 maal een unique. Vond dit erg weinig met 150 MF. Maar nu dus vandaag in LOD 9 set items 8 unique, verbazingwekkend wat ik allemaal vond. Maar ik heb geen soj gevonden of sow en ringen en amuleten waren ook erg droef. Maar nu was mijn vraag wat kan je met die steentjes doen die je krijgt, die rune dingen of sow .. op een gegeven moment krijg je er drie van een kerel en die heb ik gewoon ergens in een zwaard getrapt voor mijn barb hireling. Maar nu schijnt het dat je daar combinaties mee kan maken of sow. En ik denk dat ik mijn necro een beetje verneukt heb, heb hem namelijk alleen maar bone spear gegeven level 15+5 door items+ bloodgolem 3 irongolem 3 firegolem 3 revive 1 en nog een paar van die nu nutteloze skaletjes :)Maar ben nu dus level 32 necro red ik het dan wel op nightmare ?? enne dis wel off-line he
Hey ...
en een ravenfrost , is die iets waard dan
of zal ik m maar weggooien ?
Anoniem: 34272
moet je ff op diablii.net kijken bij runewordkun je hele vette wapens maken sterker dan elite uniques. ook een bult info over de rest. de goede runes zijn wel moeilijk te vinden. eth eld en el zijn de meeste niet veel waard io en zod zijn heel goed zeker voor necro. de mijne is nu lvl 48 maar heel gaaf. dueltje hier newbie helpen daar altijd lachen. beetje exp is nooit weg. baalruns en diabloruns zijn goed dueltje hier en daar maar alleen voor de fun. soms blijven ze kloten en laten ze je equip niet weer ophalen
. nou ja ff nokken nieuwe server binnen en je spul oppakken. maar wel irri (en ik begin maar niet over die gehackte items
)

1.08 weinig of niksOp maandag 08 oktober 2001 22:57 schreef Optical het volgende:
Hey ...
1.09 1 soj ongeveer
verschil kun je zien aan de cold dmg
hij heeftOp maandag 08 oktober 2001 23:22 schreef SaURoN het volgende:
[..]
1.08 weinig of niks
1.09 1 soj ongeveer
verschil kun je zien aan de cold dmg
15-25 cold dmg
cannot be frozen
cold res + 35%
Required Level: 45Op maandag 08 oktober 2001 23:24 schreef Optical het volgende:
[..]
hij heeft
15-25 cold dmg
cannot be frozen
cold res + 35%
+150-250 To Attack Rating
Adds 15-45 Cold Damage
Cannot Be Frozen
+15-20 To Dexterity(varies)
+40 To Mana
Cold Absorb 20%
dat is de nieuwe jij hebt de oude dacht ik
en ligt dus niet aan cold dmg maar aan attackratting

maar ik zou um niet weggooien ik vind dat cannot be frozen altijd makkelijk voor ventjes zoals barb etc
Iemand al ooit eens een constrict ring van dicht bij gezien ?
Net iemand aan het mulen geslagen 

Let wel vampire gaze en arreats face bijna max stats
ik heb griswold en trangouls handschoenen gekregen

Ok, ff voor Sauron (en andere):
Ik heb vandaag nog ff in een game gezeten met Canon23 (*Unknown666; raven frost foutje...) en aangezien ik gisteren van een gast in een channel een 1.08 raven frost heb gekregen, hebben we de volgende trade gedaan... Ik had al een Minotaur en een Headstriker van Unknown gekregen voor een uni Bow + War Spear etc.. en nu hebben we de raven frosts omgewisseld, ik de 1.09 die wat waard is, voor m'n Buriza (ooit)... en hij de 1.08 voor cannot be frozen voor op hell etc...
Dus ik ben er toch wel 2 uniques op vooruit gegaan uiteindelijk
en hij gewoon de handige raven frost...
Dus het lijkt mij allemaal weer oke!!
Ik heb vandaag nog ff in een game gezeten met Canon23 (*Unknown666; raven frost foutje...) en aangezien ik gisteren van een gast in een channel een 1.08 raven frost heb gekregen, hebben we de volgende trade gedaan... Ik had al een Minotaur en een Headstriker van Unknown gekregen voor een uni Bow + War Spear etc.. en nu hebben we de raven frosts omgewisseld, ik de 1.09 die wat waard is, voor m'n Buriza (ooit)... en hij de 1.08 voor cannot be frozen voor op hell etc...

ik zou dat toch niet zo achterlaten....Op maandag 08 oktober 2001 23:58 schreef SaURoN het volgende:
[afbeelding]
Mij ook!Op dinsdag 09 oktober 2001 00:12 schreef K-Mile het volgende:
Ok, ff voor Sauron (en andere):
En daarom wil ik dit ook tegen sauron zeggen:
Bemoei je voortaan met je eigen zaken. Ik zei je dat ik het zal oplossen met K-mile en dat is ook gebeurt.
Helaas heb ik geen msg archive van icq, maar zeg niet tegen me dat lame doen waarschijnlijk in de familie zit, want dat is echt niet ok van je om te zeggen!

En via icq zeggen iedereen van GoT zou hem terug geven, terwijl hier iedereen (behalve jij) zegt misschien, denk het wel. Daarna zeg jij weer dat je op B.net het erover hebt gehad en ze daar het hadden gezegd, dan heb ik het idee dat je vet achter me rug loopt te ouwehoeren en ook al ken ik jullie niet(wat mij betreft kunnen jullie allemaal net zo goed omaatjes van 70 zijn) vind ik dat niet zou tof om te merken.
Hierbij mijn definite van iemand kennen: Iemand kennen is hem persoonlijk in real life kennen...
Hierbij laat ik het aan jullie of je me nog lame vinden of niet...ik weet K-mile heeft zijn raven terug + 2 leukere wapens en ik heb me cannot be frozen ring
Dus of Mile happy ik happy iedereen happy OF Sau vooral nog boos en de rest happy
[edit]Zins opbouw verandert tis al laat weetje ;)[edit]
Op maandag 08 oktober 2001 23:58 schreef SaURoN het volgende:
[afbeelding]
ik zou denk ik toch moeite hebben om me te bedwingen daaro iets per ongeluk op te pakken en hopen dat hij niets mist.
Tss...Op dinsdag 09 oktober 2001 00:27 schreef Canon23 het volgende:
[..]
![]()
ik zou denk ik toch moeite hebben om me te bedwingen daaro iets per ongeluk op te pakken en hopen dat hij niets mist.
NOTE TO SELF: Don't mule with unknown anymore
Anoniem: 4743
Wat is dat stomme armor van griswold waard??
wordt beetje moe van het heen en weer ruilen met items nu
1 soj kan in middels al weer meer waard zijn.Op dinsdag 09 oktober 2001 04:24 schreef Pjemco het volgende:
Wat is dat stomme armor van griswold waard??
Your connection has been interruptedOp maandag 08 oktober 2001 23:58 schreef SaURoN het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Baranas Star nodig voor mijn Pala
Offer: Trang Ouls armor
Ik-helm(26%)+maul(38%)
Razortail belt
Atmas Wail
Offer: Trang Ouls armor
Ik-helm(26%)+maul(38%)
Razortail belt
Atmas Wail
Jah, die heb ik ook nodig. En ik heb nog veel meer nodig
ik wil herald of zakarum voor mun pally, en tal's belt armor en amu, en sheafers hammer met een sheal ofzow, en nog een vette unique sword voor mum sorc baba merc, en die kan ook wel een tal's mask gebruiken. Verder vind ik die cut throat 1.08 zwaar zuigen, dus daar mot ik ook nog ff een andere voor hebben, en war traveler en een 40% chance guard zou ik ook niet onaardig vinden 
maarja ...
maarja ...
is nix waard. geef em maar aan mijOp maandag 08 oktober 2001 22:57 schreef Optical het volgende:
Hey ...
ik geef er wel een pskull voor. das zomaar 7% leech erbij !
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik heb "Dwarf Star" (Ring) + nog een wapentje (zal s ff checken) en een Stormchaser sheild ofzowiets
Dit topic is gesloten.