Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
Verwijderd
Zijn er mensen die wel al hele leuke items voor deze char is tegengekomen ?
En heeft iemand misschien de details van die items ?
Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem
Op zaterdag 08 september 2001 18:32 schreef KunDun het volgende:
Ik speel nu in LOD met een assasin (level 13 pas) maar ik ben nog niet echt leuke items voor deze class tegengekomen .
Zijn er mensen die wel al hele leuke items voor deze char is tegengekomen ?
En heeft iemand misschien de details van die items ?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
ik doe daar misntends 2 weken over.. waarschijnlijk nog langer..Op zaterdag 08 september 2001 20:33 schreef Marv het volgende:
Vanmiddag rond 3 uur een amazon begonnen... half-uurtje geleden geleveld naar lvl 32
hoe the hell kan je in zo'n korte tijd al lv 32 worden??
Je moet multiplayer spelen, met zoveel mogelijk mensen.
Je moet/kan high-level vriendjes vragen je te helpen naar andere acts te komen.
Je moet/kan goeie items verzamelen/ruilen/krijgen.
Je moet goed nadenken over je stats etc.
dacht ik...
Verwijderd
ja, DAT bedoel ik nou.. in zO'n korte tijd lv 32....Op zaterdag 08 september 2001 22:59 schreef K-Mile het volgende:
Maar in 5 uurtjes naar lvl 32??? dat vind ik ook wel aardig snel...
Jups zoals hitman al zegt, maarja jullie spelen ook niet op de N00B Sauron manierOp zondag 09 september 2001 00:15 schreef DMaarten het volgende:
[afbeelding]
Wow, ik kan me het toch moeilijk voorstellen hoor, in zo'n korte tijd.. [afbeelding]
[j/k]
Verwijderd
wat is een bloodrun
[/newbiemodus uit]
Als ik het hoor heb ik vast iets van 'oh ja' maar nu kan ik niks bedenken..
/me moet maar snel gaan slapen

Een bloodrun is het clearen van bloody foothills....maar dan over and over againOp zondag 09 september 2001 00:25 schreef DMaarten het volgende:
[newbiemodus aan]
wat is een bloodrun
[/newbiemodus uit]
Als ik het hoor heb ik vast iets van 'oh ja' maar nu kan ik niks bedenken..
/me moet maar snel gaan slapen
Verwijderd

gebrek aan slaap = gebrek aan konsentraatsie
trustuh y'all
sinds ik(nou ja ik stond erbij en keer ernaar
echter ik ben nog lange niet klaar voor nightmare games
zelfs het leegruimen van stony-field levert al problemen op
dus hoe kan ik weer de normal mode games zien ipv de nightmare ?
T-BARBIE out
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
FF snel lvl 1 mannetje aanmaken connecten kijken naar normal games vind een normal game disconnecten neem je huidige char connecten en de normal game invullenOp zondag 09 september 2001 10:09 schreef heuveltje het volgende:
nog een vraagje
sinds ik(nou ja ik stond erbij en keer ernaar) baal heb gekild, kan ik alleen nog maar nightmare games zien bij battlenet.
echter ik ben nog lange niet klaar voor nightmare games
zelfs het leegruimen van stony-field levert al problemen op
dus hoe kan ik weer de normal mode games zien ipv de nightmare ?
T-BARBIE out
dat gaat ook wel hard, maar met een lvl 1 char NM bloodruns te gaan doen lijkt mij onmogelijk... of laten jullie gewoon die andere 7 players normal bloodruns doen dan?Op zaterdag 08 september 2001 23:52 schreef SaURoN het volgende:
het kan , mijn sorc ging vanaf 66 bloodruns doen en in 1 uur was ze 75
Verwijderd
Werkt alleen niet optimaal dit, omdat een hoop experience verloren gaat doordat het verschil in Clvl tussen jou en het monster te groot is
beste is gewoon rustig tot act 5 normal te spelen, daar blijven hangen tot je ongeveer lvl 50 bent.
Dan SNEL naar act 5 Nightmare en daar weer dooreikelen tot je lvl 70 bent.
dan "SNEL" naar act 5 Hell
Zoiets werkte altijd wel geloof ik
Be there or be...hm...niks eigenlijk
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Ik zal er om de minuut zijn (chello hé)Op zondag 09 september 2001 16:06 schreef Canon23 het volgende:
Vanavond 2100 uur chatchannel GoT
maar dat rustig tot act 5 normal, en na lvl 50 naar act 5 nm, dat lukt je ook niet in 5 uurtjes...Op zondag 09 september 2001 15:53 schreef Pjemco het volgende:
HEt kan wel, als je in een party zit krijg je ook experience voor wat anderen killen, je lopt dus met je lvl 1 sorc d e poort uit en gaat een peuk roken (ofzo) terwijl hun het lvl clearen.
Werkt alleen niet optimaal dit, omdat een hoop experience verloren gaat doordat het verschil in Clvl tussen jou en het monster te groot is
beste is gewoon rustig tot act 5 normal te spelen, daar blijven hangen tot je ongeveer lvl 50 bent.
Dan SNEL naar act 5 Nightmare en daar weer dooreikelen tot je lvl 70 bent.
dan "SNEL" naar act 5 Hell
Zoiets werkte altijd wel geloof ik
tot hoelaat gaan jullie gemmiddeld door 's avonds? dan kom ik ook ff langs met m'n nieuwe lvl 1 barb.
game tweakers pw got?
Verwijderd
maar het is idd wel snel
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
mischien kunnen we maar beter tweakers ofzo als channel pakken, in GoT zit nu een duitse clan die zichzelf Guardians of Time noemen.Op zondag 09 september 2001 16:06 schreef Canon23 het volgende:
Vanavond 2100 uur chatchannel GoT
Sau weet je dat zeik ventjes die zijn spullen terug wou, hij kwam per ongeluk pjemco tegen op bloody hills ...toen was ie dood(en uit de game) en 30 sec ltr kwam ik op plaats delict aan
lekkere armor voor mn pala

Defense: 328-335
Required Level: 29
Required Strength: 70
Durability: 55
+200 Defense
25% Chance of Crushing Blow
Hit Causes Monster To Flee 40%*
+45 To Attack Rating
nog niemand interesse in de volledige isenhart set ?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
BTW, Pjemco was best wel makkelijk dood te krijgen
op softcore: geen (alleen een beetje experience in nm/hell)Op maandag 10 september 2001 00:08 schreef Vertex het volgende:
Wat voor gevolgen heeft dat als je online dood wordt gemaakt? Raak je al je spullen kwijt?
op hc: als je niet geloot wordt ben je alles kwijt (char en spullen)
)
Verwijderd
Nee, hij was hostile gegaan op ons, en toen ging ik hem opzoeken... Toen ik hem vond teleporten ik naar hem toe en ramde hij (om zich een onnodig sterven te besparen) twee maal op escapeOp zondag 09 september 2001 23:02 schreef SaURoN het volgende:
heeft hij pjemco gekillt ?
Die vent gaat er aan !
Ik ben dus niet eens geraakt door hem
Ik daag je uit om mij dood te krijgen! Ik sloop je helemaal in PvPWat voor gevolgen heeft dat als je online dood wordt gemaakt? Raak je al je spullen kwijt?
BTW, Pjemco was best wel makkelijk dood te krijgen
Ik was makkelijk dood te krijgen, heh, ik ben helemaal niet afgemaakt
(op 6 keer door combinatie stom spelen/lag na dan, maar dat was niet door een andere speler
Ik heb het zo gedaan:Op zaterdag 08 september 2001 23:30 schreef DMaarten het volgende:
[..]
ja, DAT bedoel ik nou.. in zO'n korte tijd lv 32....
Zo snel mogelijk naar act2 gaan, daar een hireling nemen en die een pike geven uit act5. Dan doet die lekkere dmg (+ aura).
Dan ga je zo snel mogelijk naar act5 (bloody runs), daarna heb ik op lvl20 de ancients (die 3 barbarians) gedaan (<- niet zelf gemept of zo
Toen kon ik een geleende bow met max dmg ongeveer 195 dragen. Toen nog wat bloody runs gedaan en wat baal runs (<- alles bij baal killen alleen baal zelf niet... je kunt baal ook killen dan maar dan zie je geen normal games meer en da's lastig
M'n amazon is nu trouwens lvl 60
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik heb van die quest dat je een class specific item krijgt een of andere zieke vortex shield ofzo gekregen, geeft +/- 300 armor, en met holy shield geeft ie precies 1337 armor
Ik heb trouwens een sorc staff gevonden, unique, +1 all, 75% lighting res, 15% lighting absorb of zoiets, +43% regenerate mana, en nog meer stats, iemand interesse?
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Lightning resis is in hell bij mij -75Op maandag 10 september 2001 09:20 schreef Clay het volgende:
Ik ben nu wel lekker aan het hakken op nightmare act5, begin al goed te wennen aan baal runsDaar heb ik nog een andere char naast om nightmare games te spotten, omdat mun pally eigenlijk al in hell dif zit.
Ik heb van die quest dat je een class specific item krijgt een of andere zieke vortex shield ofzo gekregen, geeft +/- 300 armor, en met holy shield geeft ie precies 1337 armor, en met de hulp van een diamond geeft ie meer dan 30 res op alles.
Ik heb trouwens een sorc staff gevonden, unique, +1 all, 75% lighting res, 15% lighting absorb of zoiets, +43% regenerate mana, en nog meer stats, iemand interesse?
Trouwens bij mij is het nog steeds een ramp met die verbinding bij jullie ook ?
Ben gewoon maar BG2 gaan spelen.
There is no art to find the minds construction in the face
Okay, het gaat wel harder online dan met singleplayer, in een uurtje ofzo lvl 8 (YEAH) en alle wp van act 1... daar moest ik vroeger echt wel een dagje of wat over doen sigleplayer. En dan heb ik ook nog de helft van de tijd rondgelopen op zoek naar monsters want het level was al helemaal leeggehaald door de vorige spelers.
Kan eindelijk me zwaard (honor) dragen, gisteren eindelijk lvl 60 geworden. Ik dacht mooi ff zwaard dragen, mooi niet omdat ik daarvoor me +7strength ring had verkocht kwam ik nu 1 strength te kort
Ik heb btw gister ook nog die bow die bovenaan pagina4 staat geruild voor een pike(ofzo) met runeword honor, dit dingetje doet 1500-1900 dmg ofzo
Als iemand voor mij de hel&ist rune overheeft of alleen de VEX (
In een avond ben ik toch wel lvl 30 maar je leert het alOp maandag 10 september 2001 11:18 schreef K-Mile het volgende:
Ik had gisteren nergens last van... (lag dan)
Okay, het gaat wel harder online dan met singleplayer, in een uurtje ofzo lvl 8 (YEAH) en alle wp van act 1... daar moest ik vroeger echt wel een dagje of wat over doen sigleplayer. En dan heb ik ook nog de helft van de tijd rondgelopen op zoek naar monsters want het level was al helemaal leeggehaald door de vorige spelers.
Moet gewoon zorgen dat je met mensen speelt die je kent. In een 8ppl game gaat het op lvl 1 heel hard ben je zo lvl 10. Dan rees je door Act 2,3,4 en ga je de ancients doen en ben je lvl 25 a 26. Vervolgens ga je bloody runs doen en heb je toch wel ruim een lvl per keer.
Suc6
Verwijderd
offline heb ik nu een lvl55 assasin...met een pretty cool zwaard:

Ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Als je met meerdere personen speelt kan je vragen of een van die personen (die daar dan geen last van hebben) een townportal cast en zo kan je dan toch verder.ik speel nooit online (kheb nog modempje..:( ) maar ik ging even online kijken, en op een gegeven momnet hield het level gewoon op?..ik kon niet verder lopen omdat het level gewoon ophield?...raar zeg...:(
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
IDD dat komt doordat je dan geen informatie binnenkrijgt over het lvl. Packet loss denk ik zelf. Op bnet noemt iedereen het Black Wall. Gaat meestal gewoon weg als je een tijdje wacht. Wat helpt is aan iemand te vragen waar je staat. Op jouw scherm loop je dus rond maar in werkelijkheid sta je stil. Als je terugloopt naar de plek waar je staat laad hij meestal weer. Zoniet dan helpt het meestal om een tp neer te zetten.Op maandag 10 september 2001 12:43 schreef Infinitive het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Als je met meerdere personen speelt kan je vragen of een van die personen (die daar dan geen last van hebben) een townportal cast en zo kan je dan toch verder.
Verwijderd
Ongetwijfeld, maar dat zal helaas niet gaan. Ik speel alleen singleplayer.Pjemco :
Ik daag je uit om mij dood te krijgen! Ik sloop je helemaal in PvP
Inderdaad, het was ook maar een geintje.Pjemco :
Je was dr weer duidelijk niet bij.
Daar zou ik zeer snel wat aan doen:Sauron :
Lightning resis is in hell bij mij -75
Melee Ventje > Schild met perfect diamonds maken
Ranged Ventje > Zoveel mogelijk LR op je items krijgen
Als je de Scroll of Resistance quest nog niet hebt gehaald op normal of/en nightmare zou ik die ook maar eventjes doen.
In Normal spawnen die beesten 3 minions in NM 6 maar in hell 9 per ei. Dus ja in dat gedeelte gaat dat hard
amulet: ~ +25 all (geniaal ding, +1 pallys kills, 20% magic find)
ring: +15 all, en nog zo een als ik niet wat anders draag
armor: goldskin, 30% all.
schild: ~ 50 fire, en 30 rest (prismatic + diamond)
schoenen: tearhaunch, 10 all
gaunlets doen ook nog wat, helm weet ik niet precies en riem doet niets.
norm en night act 5 quest +20 all, wordt op hell:
-80 + (25 + 15 (+15) + 30 +30 + 10) = ~ +30(45) all res minimaal
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
van smorgensvroeg (9 uur) tot smiddags laat (half 6)
ik had verrekes koppijn maar mijn baba is nu wel van level 62 naar 72 gegaan en ik heb een sorc van 1 naar 10 gebracht
Verwijderd
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Verwijderd
Maar ik baal (
(lv 58 is niet echt hoog genoeg om op hell te kunnen spelen, 1 klap van een carver en ik ben dood
Verwijderd
Het enige wat je kan proberen is een willekeurig naam intypen in het join scherm, zoals bv Act1 nm, etc. Succes
Black wall? Mja... bekend probleem.Op maandag 10 september 2001 12:29 schreef maximuss het volgende:
...op een gegeven momnet hield het level gewoon op?..ik kon niet verder lopen omdat het level gewoon ophield?...raar zeg...:(
Soms heb je vette lag en dan sta je dus bijvoorbeeld nog in town maar op jouw beeld zit je al ver buiten town... dan houd opeens het level op en is het beste wat je kunt doen teruglopen naar waar je begon. (ik test altijd ff wanneer de lag stopt door een aanval te doen die mana kost... als je lag hebt kosten die namelijk geen mana... zodra je attacks weer mana kosten ben je "uit" de lag.
Met een ander character die nog niet in hell zit ff kijken en dan snel weer met je hell character inloggenOp maandag 10 september 2001 15:42 schreef red-dragon het volgende:
Weet iemand hoe je toch nm games kan zien/joinen.
Daarom moet je in hell altijd rete snel zijn bij dat level... anders krijg je ditOp maandag 10 september 2001 13:53 schreef Vertex het volgende:
Mijn lichaam ligt tussen die beesten! Echt irritant ik kom er maar niet bij, en ik vind het zonde om te saven, want dat kost me hard verdiende experience.
Verwijderd
Dat schiet lekker opOp maandag 10 september 2001 15:57 schreef Garfman het volgende:
Zien kan je ze niet.
Het enige wat je kan proberen is een willekeurig naam intypen in het join scherm, zoals bv Act1 nm, etc. Succes
En dat idee om een lv 1 mannetje te maken en dan snel switchen zie ik ook niet zo zitten
Dan ga ik wel op hell spelen
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
toch is het wel heel handigOp maandag 10 september 2001 13:18 schreef Vertex het volgende:
Ik heb net iets meegemaakt dat niet leuk isZie hier:
[afbeelding]
ken een baba met 250% magic find en 10 punten ofzo in magic find
als die per keer er niet minstens een unique elite uithaalt is ie pissed
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
wordt er nog gespeeld vanavond, 21:00 ofzo?
Dat moet dan wel op B.net zijn - ik had daar ook mijn barb tot lvl 10 in een uurtjeOp maandag 10 september 2001 20:49 schreef K-Mile het volgende:
Oke, ff aanpassing: ik had in een avond, ong 2,5 uurtjes spelen een barb naar lvl 18 act III... dat is de eerste keer dat zoiets mij lukt
wordt er nog gespeeld vanavond, 21:00 ofzo?
Maar het is dus een paar keer mislukt, want wanneer ik met m'n barb die game probeer te joinen zegt ie vaak, game doesn't exsist. Want ik ben met m'n lvl 71 pala nogal es wat uniques aan het zoeken.
heb ook al geprobeerd om met 2 pc's online te komen
maar dan heb je blijkbaar ook 2 lod cd's nodig, en zelfs clonecd kan dat niet helpen
Verwijderd
'k heb nu eindelijk ene snelle pc en kabel verbinding dus na aandringen van anderen wil ik diablo wel eens testen
Op zich klopt dit inderdaad, maar ik denk niet dat het hetzelfde probleem is (het effect is hetzelfde (in werkelijkheid stilstaan, etc (zelf een keer getest door de server te laten crashenIDD dat komt doordat je dan geen informatie binnenkrijgt over het lvl. Packet loss denk ik zelf. Op bnet noemt iedereen het Black Wall. Gaat meestal gewoon weg als je een tijdje wacht. Wat helpt is aan iemand te vragen waar je staat. Op jouw scherm loop je dus rond maar in werkelijkheid sta je stil. Als je terugloopt naar de plek waar je staat laad hij meestal weer. Zoniet dan helpt het meestal om een tp neer te zetten.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Was ff een vriend van act 2 naar act 5 te helpen toen ik opeens gehostiled werd
ff checken... een lvl 14 necro hostiled mij (lvl 64 amazon). Wat een smartass.... ff naar act1 gegaan.... one pijl one kill
Verwijderd
Weet ik, smiley vergetenOp maandag 10 september 2001 13:06 schreef Vertex het volgende:
[..]
Inderdaad, het was ook maar een geintje.
[..]
ik ookOp maandag 10 september 2001 21:46 schreef SaURoN het volgende:
Ik heb um ook gelijk gekocht naar hem ff te zien gekregen bij iemand![]()
Echt geld waard
alleen om nou weer 55 piek uit te geven, alleen zodat ik kan mulen vind ik weer wat te veel van het goede
ps
ik heb net dit gevonden
(dis mijn eerste bruikbare rare
iemand enig idee wat een "piercing attack" doet ?
en wat is dit nou weer voor iets wazigs

Die 2 sockets zijn van socket quest.
)
Lekkere attack speedOp maandag 10 september 2001 23:07 schreef smurv het volgende:
Best leuk trouwens, al die uniqes. Maar ik heb er nog steeds geen een gezien die dit kan verbeteren:
[afbeelding]
40% increased is echt wel lekker om te spelen
Piercing attack bij een cold sorc is, dat je toch damage doet, ook al is je tegenstander immuun voor cold damage.Op maandag 10 september 2001 23:04 schreef heuveltje het volgende:
iemand enig idee wat een "piercing attack" doet ?
Correct me if i am wrong....?
Verwijderd
+1 skillz en wat resists enzo
unique ding, ben ff naam vergeten
whisper maar
Verwijderd
daarna blijft ie ff staan
Verwijderd
ja, maar het houd geloof ik ook in dat je pijl/ice spike een kans heeft om DOOR een mannetje heen te gaan en dus meerdere ventjes te rakenOp dinsdag 11 september 2001 01:28 schreef Azqi het volgende:
[..]
Piercing attack bij een cold sorc is, dat je toch damage doet, ook al is je tegenstander immuun voor cold damage.
Correct me if i am wrong....?
maar ik wee niet of dat voor sorc ook op gaat
yup. meOp maandag 10 september 2001 23:16 schreef JanC het volgende:
Zijn hier ook mensen die hardcore spelen?
)
En dus met Guided Arrow de kans dat je 1 mannetje met 1 pijl 2 keer kan raken... werkt ook in duel.. de pijl gaat er dwars doorheen en draait zich dan weer om... om vervolgens nog een keer het monster/player te raken.. errug handigOp dinsdag 11 september 2001 01:52 schreef Pjemco het volgende:
[..]
ja, maar het houd geloof ik ook in dat je pijl/ice spike een kans heeft om DOOR een mannetje heen te gaan en dus meerdere ventjes te raken
Verwijderd
mmm maar aangezien ik een baba speel heb ik er dus weinig aanOp dinsdag 11 september 2001 07:21 schreef Marv het volgende:
[..]
( piercing attack )
En dus met Guided Arrow de kans dat je 1 mannetje met 1 pijl 2 keer kan raken... werkt ook in duel.. de pijl gaat er dwars doorheen en draait zich dan weer om... om vervolgens nog een keer het monster/player te raken.. errug handig
ow en mrpicolo : my condolance's :`(
Heb je deze nog ik heb nu ook een pala lvl 56 a 57Op dinsdag 11 september 2001 01:45 schreef Pjemco het volgende:
Sauron, ik heb een leuk pala shield voor je
whisper maar
En ik kon gisteren voor het eerst weer spelen zonder er 1 keer afgegooid te worden.
wil ook wel eens meedoen
Gewoon doen, krijg je geen spijt vanOp maandag 10 september 2001 21:45 schreef magica het volgende:
Is er nu echt geen crack voor diablo ???
'k heb nu eindelijk ene snelle pc en kabel verbinding dus na aandringen van anderen wil ik diablo wel eens testenmaar vin het zonde gelijk maar een cd te kopen
I want to live forever, so far.. so good.
Steelclash misschien?Op dinsdag 11 september 2001 01:45 schreef Pjemco het volgende:
Sauron, ik heb een leuk pala shield voor je
whisper maar
draag ik ook, is vetjes
I want to live forever, so far.. so good.
ik ben voor om vanavond om 2100 uur ofzo weer wat te gaan gamen... als iedereen die meedoet nou gewoon standaard naar channel tweakers gaat... of deze drie games opent als ze nog niet bestaan:Op dinsdag 11 september 2001 10:50 schreef heuveltje het volgende:
is er nou eigenlijk een got game ?
wil ook wel eens meedoen
tweakers norm, pw:got
tweakers nm, pw:got
tweakers hell, pw:got
dan is er voor iedereen leuk te gamen...
(of zijn die namen te lang?)
Verwijderd
jep, me 2, eindelijk weer lekker exp'enOp dinsdag 11 september 2001 10:33 schreef -Muppet- het volgende:
[..]
En ik kon gisteren voor het eerst weer spelen zonder er 1 keer afgegooid te worden.
Verwijderd
Yup, steelclashOp dinsdag 11 september 2001 11:14 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Steelclash misschien?
draag ik ook, is vetjes
Is inderdaad wel goed, hoewel ik de blockrate/damage blocked een beetje tegen vind vallen.
Ik heb de hellslayer axe (elite uniek), die doet 100-600 damage (de maximale damage is based on character level op level 99 is dit 685Op maandag 10 september 2001 23:07 schreef smurv het volgende:
Best leuk trouwens, al die uniqes. Maar ik heb er nog steeds geen een gezien die dit kan verbeteren:
[afbeelding]
Uw SAP specialist
Dit topic is gesloten.