Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc gaat gebruikt worden voor gamen (alles op ultra settings is niet perse een vereiste)
En daarnaast om mijn ICT kennis te verbeden. Ik wil verschillende besturingssystemen/Windows server naast elkaar kunnen draaien (bijvoorbeeld via VMware) vandaar extra ram geheugen, zodat ik per OS wat meer kan toekennen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 3000 euro inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek nog een monitor. Twijfel tussen 27 inch en 32 inch. Wat zouden jullie aanraden?
Zowel mijn nieuwe pc als ps4/straks ps5 moeten aangesloten worden.
En tevens nog een muis/geluidsinstallatie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zeker voorkeur voor NVIDIA wat betreft videokaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC moet lang mee kunnen en stabiel draaien.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mee denken wat beter kan, zodat het maximale uit mijn budget gehaald wordt.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc gaat gebruikt worden voor gamen (alles op ultra settings is niet perse een vereiste)
En daarnaast om mijn ICT kennis te verbeden. Ik wil verschillende besturingssystemen/Windows server naast elkaar kunnen draaien (bijvoorbeeld via VMware) vandaar extra ram geheugen, zodat ik per OS wat meer kan toekennen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 3000 euro inclusief monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zoek nog een monitor. Twijfel tussen 27 inch en 32 inch. Wat zouden jullie aanraden?
Zowel mijn nieuwe pc als ps4/straks ps5 moeten aangesloten worden.
En tevens nog een muis/geluidsinstallatie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zeker voorkeur voor NVIDIA wat betreft videokaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC moet lang mee kunnen en stabiel draaien.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mee denken wat beter kan, zodat het maximale uit mijn budget gehaald wordt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix X670E-A Gaming Wifi | € 403,69 | € 403,69 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC 12G | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Chalk White | € 133,84 | € 133,84 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 113,90 | € 113,90 |
| 2 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 102,63 | € 205,26 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Vertex GX-850 | € 181,20 | € 181,20 |
| 1 | Solid state drives | Kingston KC3000 4TB | € 350,29 | € 350,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.386,18 | ||