Alternatief voor EasyPark/Parkmobile?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Meubelmaker schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:25:
[...]

De parkeergarages, daar ligt voor mij het probleem. Geeneen app die een gemengd aanbod heeft. Of alleen Q-Park, of geen parkeergarages, of alleen in sommige plaatsen, of..... noem maar op. Straatparkeren is zelden een probleem.
Kom tegenwoordig steeds meer garages tegen waar je kunt (moet?) pinnen om uit te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 10:36
MikeyMan schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 16:48:
[...]

Kom tegenwoordig steeds meer garages tegen waar je kunt (moet?) pinnen om uit te rijden.
Dat ervaar ik ook. Is gelukkig alleen maar lastig en niet duurder vziw.

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Meubelmaker schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 18:40:
[...]

Dat ervaar ik ook. Is gelukkig alleen maar lastig en niet duurder vziw.
Zeker lastig.. als je telefoon in de kofferbak ligt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meubelmaker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 10:36
MikeyMan schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 19:02:
[...]

Zeker lastig.. als je telefoon in de kofferbak ligt :X
Haha ja, inclusief mijn bankpas in het telefoonhoesje, de autosleutels gelukkig op zak.

Opel Ampera-e, Zappi V2 1F32A, 10x250Wp Solar, SMA 2100TL, Remeha Calenta 40C CW5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:50
mfkne schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 16:31:
Ik zou ook graag Qpark willen gebruiken, maar helaas heeft die app in delen van het centrum van Almere (rond de Leerlinghof) problemen en herkent niet, dat je in een betaald-parkeren-zone zit terwijl dit bij EasyPark zonder problemen werkt.
Als het goed is staat er een nummer bij de parkeerpaal, kan je die niet invoeren? Dan zit je nml in de juiste zone.

In Heerenveen doe ik het altijd op die maniet, hele centrumgebied is 84000 maar QPark app weet nooit uit zichzelf welke zone het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:25
Dat was zo een beetje het eerste wat ik probeerde, maar met het nummer was er niks te vinden. Met vreselijk veel zoomen en heen en weer schuiven van de map kon ik eindelijk de zone selecteren, ik neem aan dat dat door de vreemde opzet in Almere komt, waar er binnen een zone een andere zone zit.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:28
Ik heb nu een keer of 4 Qpark geprobeerd, ook gewoon in bijv. het centrum van Eindhoven, maar wat een drama zeg. De app vindt gewoon niet de zones terwijl er een paar meter van ons vandaag gewoon een bordje staat met het zone nummer. Handmatig de zone invoeren hielp ook niks.

Ik dacht, misschien mis ik een update ofzo maar helaas....

[ Voor 7% gewijzigd door Juancho op 14-08-2025 17:03 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Pagina: 1 2 3 Laatste