Ik gebruik al jarenlang Parkmobile (volgens mij al meer dan 10 jaar) als app voor betaald parkeren. Alleen sinds de overname door EasyPark zijn dingen slechter geworden en zoek ik naar een alternatief, zeker nadat ik de volgende mail kreeg:
Dus wat raden jullie aan? Ik ben zo lang vastgeroest geweest in Parkmobile dat ik me er al heel lang niet meer in heb verdiept.
En voor de volledigheid nog even de andere problemen waar ik tegenaan loop met regelmaat:
- Het niet kunnen kiezen welke auto ik mee parkeer (we hebben er 2). Er is gewoon geen keuze pop-up en nergens is dan te vinden welke er geselecteerd staat.
- Vaak uitgelogd zijn uit de app en dus ter plekke weer in moeten loggen.
- En met enige regelmaat dus onmogelijk in te loggen in de app met melding dat er een fout is opgetreden of de dienst niet beschikbaar is. Dan is bellen een optie, maar vanaf 1 november dus niet meer.
Nu zal menigeen denken: ja maar sms/belparkeren is toch achterhaald? Vind ik ook, maar ik heb 2 én 3 weken terug nog tot 2x toe meegemaakt dat ik ergens sta en de app het niet doet. Inloggen werkt dan niet en je krijgt de pop-up: bel om je parkeeractie te starten. Prima oplossing, maar als dat nu verdwijnt wil ik op z'n minst een extra parkeerapp erbij hebben. Voor het geval dat. En het liefst een die belparkeren wel nog ondersteund, wederom voor het geval dat.We hopen dat je met veel plezier gebruikmaakt van EasyPark. We willen je de best mogelijke ervaring bieden en blijven daarom onze diensten samenvoegen zodat we een nog krachtigere, nog eenvoudiger app kunnen ontwikkelen.
Daarom worden onze diensten ‘belparkeren’ en ‘smsparkeren’ per 1 november 2023 definitief beëindigd. Wij begrijpen dat je hier in het verleden gebruik van hebt gemaakt en willen je daarom aanraden om in plaats daarvan de app te gebruiken om te parkeren.
We werken aan een verbeterde ervaring en daarvoor richten we ons op onze meest gewaardeerde kanalen. Wij nodigen je uit om de volgende keer dat je parkeert de EasyPark-app te proberen.
Dus wat raden jullie aan? Ik ben zo lang vastgeroest geweest in Parkmobile dat ik me er al heel lang niet meer in heb verdiept.
En voor de volledigheid nog even de andere problemen waar ik tegenaan loop met regelmaat:
- Het niet kunnen kiezen welke auto ik mee parkeer (we hebben er 2). Er is gewoon geen keuze pop-up en nergens is dan te vinden welke er geselecteerd staat.
- Vaak uitgelogd zijn uit de app en dus ter plekke weer in moeten loggen.
- En met enige regelmaat dus onmogelijk in te loggen in de app met melding dat er een fout is opgetreden of de dienst niet beschikbaar is. Dan is bellen een optie, maar vanaf 1 november dus niet meer.