Is een Apple Watch cellular i.c.m. een Vodafone abbo handig?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unclemul
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 08-12-2023
Mijn vraag:
Ik overweeg een Iwatch series 9 aan te schaffen en heb nog een langlopend Vodafone abbo. Omdat Vodafone de Iwatch met eSim nog niet ondersteunt wordt een Iwatch 9 cellular overal ontraden. Maar toch krijg ik de indruk dat Vodafone hieraan werkt. Is het dan handig op voorhand toch een Iwatch Cellular te kopen om voorbereid te zijn op de introductie van eSim door Vodafone.

*snip* groetjes zijn niet nodig

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 01-10-2023 12:12 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is nooit handig om een product te komen met de verwachting of de belofte dat deze later een bepaalde functie kan ondersteunen. Zolang Vodafone niet officieel de Apple Watch (niet de iWatch ;)) ondersteund, of dit heeft aangekondigd, heeft het geen zin om een cellular Apple Watch te kopen met een Vodafone abonnement. Het kan best zijn dat tegen de tijd dat Vodafone de Apple Watch ondersteunt, dit alleen werkt met een Apple Watch series 10 of nieuwer.

Dus nee, koop niet een cellular Apple Watch met de verwachting dat dit wordt ondersteund door Vodafone. Dat voorkomt een hoop teleurstelling.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:59

Yucko

One clown to rule them all !

Het kan best zijn dat tegen de tijd dat Vodafone de Apple Watch ondersteunt, dit alleen werkt met een Apple Watch series 10 of nieuwer.
Toen T-Mobile/Odido het ging ondersteunen werkten de eerdere Apple Watch modellen met cellular ook gewoon. Zo heeft mijn series 5 LTE een T-Mobile esim terwijl T-Mobile pas vanaf series 7 LTE ondersteuning aankondigde.

Zolang het model maar de juiste frequentiebanden ondersteund zou het geen probleem mogen zijn.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:21
Er komt binnenkort ondersteuning voor. Zie het artikel op Tweakers en deze link naar het vodafoneforum:
https://community.vodafon...5NXxTVUJTQ1JJUFRJT05TfGhL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Unclemul schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:45:
Mijn vraag:
Ik overweeg een Iwatch series 9 aan te schaffen en heb nog een langlopend Vodafone abbo. Omdat Vodafone de Iwatch met eSim nog niet ondersteunt wordt een Iwatch 9 cellular overal ontraden. Maar toch krijg ik de indruk dat Vodafone hieraan werkt. Is het dan handig op voorhand toch een Iwatch Cellular te kopen om voorbereid te zijn op de introductie van eSim door Vodafone.

[mbr]*snip* groetjes zijn niet nodig[/]
Ja hoor dat kan gewoon een watch met cellular zonder geactiveerd abonnement is niets anders dan een watch zonder cellular.

Het enige risico wat je loopt is dat Vodafone er niet mee komt en je er voor niets geld in gestopt hebt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbeerendonk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-10-2023
Daedalus schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:16:
Het is nooit handig om een product te komen met de verwachting of de belofte dat deze later een bepaalde functie kan ondersteunen.
Dit is een financiële beslissing en als dit om aandelen zou gaan is het strafbaar dit soort stellige beweringen ("het is nooit handig") te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-07 23:30
Rogar schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:31:
Er komt binnenkort ondersteuning voor. Zie het artikel op Tweakers en deze link naar het vodafoneforum:
https://community.vodafon...5NXxTVUJTQ1JJUFRJT05TfGhL
Komt idd wat aan en dat zal deze maand nog gecommuniceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:44
En zojuist krijg ik de melding dat Apple Watch nu ondersteund is bij Vodafone onder de noemer "OneNumber" ;)

https://www.vodafone.nl/s..._term=ontdekonenumber_cta

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Pagina: 1