Hallo allen,
Ik ben al een tijd op zoek naar een smartwatch. Maar ik blijf klem lopen op de vaak ver uiteenlopende reviews bij elk model waar ik interesse in heb. Of er zijn geen reviews.
Echter, ook al zijn al die health, sport en biometrics functies super gaaf.
Die ga ik niet gebruiken. Als ik sport laat ik mijn telefoon en horloges altijd thuis en verwacht dit niet anders te doen. Terwijl ik vaak in reviews zie dat mensen klagen dat die functies niet goed zijn, maar in hun reviews niet in gaan op of de "basics" wel goed zijn.
Wat ik wel wil:
- Berichten kunnen lezen en antwoorden
- zien wie me belt en opnemen
- apps hebben voor basis dingen zoals weer
- navigatie voor lopen en fietsen in onbekende omgevingen
- hardware goed genoeg dat animaties smooth werken
- goede batterijduur is geen straf
Budget is rond de 300 euro (als iets duurder veel kwaliteit oplevert is dat goed, maar 400 is de max max)
Ik was zelf tot de samsung galaxy watch 5 pro gekomen. Kan iemand info geven over hoe de eerder genoemde "basis" functies presenteren. Los van alle hartslag metingen e.d.
Alvast heel erg bedankt!
Ik ben al een tijd op zoek naar een smartwatch. Maar ik blijf klem lopen op de vaak ver uiteenlopende reviews bij elk model waar ik interesse in heb. Of er zijn geen reviews.
Echter, ook al zijn al die health, sport en biometrics functies super gaaf.
Die ga ik niet gebruiken. Als ik sport laat ik mijn telefoon en horloges altijd thuis en verwacht dit niet anders te doen. Terwijl ik vaak in reviews zie dat mensen klagen dat die functies niet goed zijn, maar in hun reviews niet in gaan op of de "basics" wel goed zijn.
Wat ik wel wil:
- Berichten kunnen lezen en antwoorden
- zien wie me belt en opnemen
- apps hebben voor basis dingen zoals weer
- navigatie voor lopen en fietsen in onbekende omgevingen
- hardware goed genoeg dat animaties smooth werken
- goede batterijduur is geen straf
Budget is rond de 300 euro (als iets duurder veel kwaliteit oplevert is dat goed, maar 400 is de max max)
Ik was zelf tot de samsung galaxy watch 5 pro gekomen. Kan iemand info geven over hoe de eerder genoemde "basis" functies presenteren. Los van alle hartslag metingen e.d.
Alvast heel erg bedankt!