Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijgetje57
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 07:45
Goedemiddag,

Vrij recent zijn wij verhuisd naar een grotere woning. Met veel plezier wonen wij hier nu. Wat mij opviel is dat de CV ketel binnen 3 maanden defect raakte, de (oud-)eigenaar wees naar Energie Service NoordWest.

Ik het bedrijf opgebeld, deden vrij vaag over de ketel en verwezen mij naar de mail. Maar ondertussen werd mijn woning opgestookt naar 50 graden, terwijl het binnen maar een schamele 31 graden was. Kortom niet heel wenselijk. Stekker maar verwijderd van de luchtverwarmer.

Nu een paar weken verder kreeg ik vandaag 25-09 eindelijk een reactie vanuit ESNW. Gascomputer, 3wegklep en ventilator vervangen. Maar niet door ESNW want die gaven geen thuis.

Ik had ze wel het probleem voorgelegd, zie ik in de mailtrail dat bij aanmaken van een klacht of storing jouw gegevens doorgezet worden naar een GMAIL adres. Daarnaast weten ze de gegevens niet te vinden.

Wat moet je nou met zo'n soort bedrijf die je gegevens deelt met derden is mijn vraag !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 06:36
En wat is nu je vraag en/of probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tijgetje57
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 07:45
ErgoStijn schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:29:
En wat is nu je vraag en/of probleem?
Wat moet je nou met zo'n bedrijf dat je gegevens deelt met derden, is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Modbreak:Dit forum is niet de juiste plek voor rants. Voor een vruchtbare discussie over je algemene voorwaarden is een TS met meer focus nodig.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Dit topic is gesloten.