Ik wil mijn kleinzoon een goede gaming pc cadeau doen waar hij op kan gamen en aan foto en video bewerking op kan doen.
Ik heb een pc laten samenstellen door iemand van pc Facebook groep.
Zouden jullie mee kunnen kijken of dit zo goed is en compleet zodat de pc soepel en zonder problemen draait.
Alvast bedankt 👍
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, foto en videobewerking van Adobe etc (eerst hobbymatig, later wil mijn kleinzoon mogelijk zijn beroep hier van maken, fotograaf.
Wat mag het systeem gaan kosten?
3000/4000 euro enkel voor een kwalitatieve desktop.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval i7 of i9 minimaal 32 werkgeheugen en SSD. (Voor de rest laat ik me graag informeren, daarom ben ik hier ook op het forum).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
A merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, als het maar soepel en vlot draait zonder beperkingen.
Ga je overklokken?
Ik heb daar niet genoeg kennis van.
Wat verwacht je van ons?
Informatie, mee denken wat de beste optie is voor mijn lieve kleinzoon. Om het maximale uit dit budget halen.
[Mbr]*knip* printscreens en linkjes naar externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch[/]
Ik heb een pc laten samenstellen door iemand van pc Facebook groep.
Zouden jullie mee kunnen kijken of dit zo goed is en compleet zodat de pc soepel en zonder problemen draait.
Alvast bedankt 👍
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, foto en videobewerking van Adobe etc (eerst hobbymatig, later wil mijn kleinzoon mogelijk zijn beroep hier van maken, fotograaf.
Wat mag het systeem gaan kosten?
3000/4000 euro enkel voor een kwalitatieve desktop.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Alles nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval i7 of i9 minimaal 32 werkgeheugen en SSD. (Voor de rest laat ik me graag informeren, daarom ben ik hier ook op het forum).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
A merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, als het maar soepel en vlot draait zonder beperkingen.
Ga je overklokken?
Ik heb daar niet genoeg kennis van.
Wat verwacht je van ons?
Informatie, mee denken wat de beste optie is voor mijn lieve kleinzoon. Om het maximale uit dit budget halen.
[Mbr]*knip* printscreens en linkjes naar externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch[/]
[ Voor 98% gewijzigd door Robbie1964 op 21-09-2023 23:41 ]