Hmzz, pagina's vliegen hier ineens 15 keer zo snel binnen (echt niet overdreven).
Lang geleden dat ik GoT zo snel heb gezien
Lang geleden dat ik GoT zo snel heb gezien
Verwijderd
KloptOp woensdag 05 september 2001 17:33 schreef Crazy A het volgende:
hij is nu echt een heel stuk sneller geworden
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Hulde aan ArjenOp woensdag 05 september 2001 18:16 schreef Femme het volgende:
Arjen is aan de slag gegaan en dat heeft kennelijk erg goed geholpen. Mooi werk.
De islam kan uw vrijheid schaden
Daar twijfelde ik vandaag iig niet aanOp woensdag 05 september 2001 21:17 schreef Cheatah het volgende:
Ligt niet aan jou
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Bij mij werkt alles prima nuOp woensdag 05 september 2001 22:00 schreef KroontjesPen het volgende:
Systeem wordt weer traag geloof ik. Gaan we weer plat
Waar is mijn metadon.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
They made me do it.
Verwijderd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Dat is nog onbekend denk ik, maar Arjen heeft de load proberen te verlagen door een aantal niet-onmisbare functies uit te zettenOp woensdag 05 september 2001 23:34 schreef bolk het volgende:
dus topix was de boosdoener?
Jij zit hier anders nog steeds hoorOp woensdag 05 september 2001 23:59 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Dat is nog onbekend denk ik, maar Arjen heeft de load proberen te verlagen door een aantal niet-onmisbare functies uit te zetten
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Op donderdag 06 september 2001 14:37 schreef ACM het volgende:
[..]
Dat komt omdat een reboot het enigste lijkt dat werkt om in arshia te komen...
Hebben jullie dit al gedaan?Het moge duidelijk zijn dat de problemen met Arshia nog steeds niet opgelost zijn. De server zal zo snel mogelijk van een nieuwe Linux 2.4 installatie voorzien worden, waarbij meteen gekeken kan worden of er sprake is van een hardware probleem.
They made me do it.
Verwijderd
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Aannames zijn fataal.
* Mior heeft een origineel cdtje thuis liggenOp donderdag 06 september 2001 16:55 schreef BackSlash32 het volgende:
* Mior heeft hier een CD'tje met Slackware 8.0
Bericht hierboven
als je der een setje van maakt denk ik welOp donderdag 06 september 2001 17:04 schreef Floris Diemel het volgende:
* D2k heeft hier op tafel een tweetal NIC's, een mamaplank, processor, koeler, geheugen en harde schijf liggen. Goh zou dat helpen?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Geen kast=goede airflowOp donderdag 06 september 2001 17:08 schreef D2k het volgende:
[..]
als je der een setje van maakt denk ik wel
't Hangt dan alleen wat rottig in het rackOp donderdag 06 september 2001 17:12 schreef ItSnows het volgende:
Geen kast=goede airflow
tjahOp donderdag 06 september 2001 17:14 schreef ACM het volgende:
[..]
't Hangt dan alleen wat rottig in het rack
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Niets wat je niet met wat plakband en paperclips kan oplossen. Tweaken McGyver stijlOp donderdag 06 september 2001 17:14 schreef ACM het volgende:
[..]
't Hangt dan alleen wat rottig in het rack
Verwijderd
They made me do it.
Heb je weer met je verborgen admin power zitten spelen ?Op donderdag 06 september 2001 18:42 schreef Smoothy_ het volgende:
Wie heeft mijn topic titel verandert!
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Op donderdag 06 september 2001 18:42 schreef Smoothy_ het volgende:
Wie heeft mijn topic titel verandert!
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
okOp donderdag 06 september 2001 18:49 schreef D2k het volgende:
[..]
[topic=222024/1/25]
* D2k is de schuldige van de request in deze
They made me do it.
Verwijderd
hmmjah, maar dan moet je wel die lib gebruiken, en ik heb weinig zin om de hele apache, php, zlib, libpng, jpeg-6b en gd op malloc() door te sniffenOp donderdag 06 september 2001 18:06 schreef nelske het volgende:
Er zijn meerdere malloc() debuggers. http://dmalloc.com is er in ieder geval een die op FreeBSD kan draaien.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Je kunt toch weer postenOp donderdag 06 september 2001 22:02 schreef Cheatah het volgende:
Aaaaaaaaaaargh laat het ophouden alsjeblieft
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Toen GoT offline was ging ik gedwongen met Cheatah ICQ'enOp donderdag 06 september 2001 22:03 schreef Traag het volgende:
[..]
Je kunt toch weer posten
They made me do it.
Verwijderd
Wat gek? Er verdwijnen steeds meer mensen van m'n ICQ lijstOp donderdag 06 september 2001 22:06 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Toen GoT offline was ging ik gedwongen met Cheatah ICQ'enDus hopelijk blijft GoT nu eens een tijdje online
afaik draait overal de native versie van. iig van de zendoptimizer is freebsdOp donderdag 06 september 2001 20:18 schreef Otis het volgende:
Maar is het nu al bekend of er Linux versies van de software op de FreeBSD bak draaien of native BSD versies? (dit ivm de eventuele kreupele linux-emu api op de BSD doos)
Verwijderd
Tja dat het een geheugenlek was, was wel te verwachten. Hoe valt anders te verklaren dat hij crashed terwijl er geen logging plaatsvindt (dus dat hij niet crasht door de enorme hoeveelheid logging zelf).Op donderdag 06 september 2001 22:08 schreef Kees het volgende:
verder gebruik ik nooit binairies, maar compileer alles zelf. verder was het idd een memoryleak, de swap ging redelijk snel vol.. (binnen 2 uur zat hij op de 128)
vandaar dat ik net 1 partitie leeggemaakt heb (en freebsd is in deze instalatie heeel erg traag met het moven, echt extreem traag) vandaar dat het net zolang duurde.. iig heb ik nu wel 8 gig swap
mkswap kent ie nietik hoop dat iemand mij eens kan vertellen hoe swapfiles onder freebsd werkt(linux is makkelijk wat dat betreft..)
owh, dit draait er
FreeBSD Arshia.webmagix.net 4.3-STABLE FreeBSD 4.3-STABLE
http://www.freebsd-howto.com/HOWTO/Swap-HOWTOOp donderdag 06 september 2001 22:08 schreef Kees het volgende:
[..]
ik hoop dat iemand mij eens kan vertellen hoe swapfiles onder freebsd werkt(linux is makkelijk wat dat betreft..)
Verwijderd
Verwijderd
Omdat het waarschijnlijk een bug in PHP of Apache zal zijn.Op donderdag 06 september 2001 22:26 schreef Tweaky het volgende:
Ok, als het op Arshia een mem/ swap probleem is, wat was het dan op Aphrodite?
Die draait toch linux? Waarom ging het daar dan gisteren ook fout?
Verwijderd
/me googlede in dit geval nietOp donderdag 06 september 2001 22:25 schreef RickJansen het volgende:
[..]
http://www.freebsd-howto.com/HOWTO/Swap-HOWTO
[Edit: nelske googled sneller]
Verwijderd
Verwijderd
Het gaat al weer beter hoor (en zonder crash) -klop klop-Arshia 2:11, 5 users, load averages: 3.38, 5.63, 14.86

Verwijderd
En nu in het Nederlands.Op zaterdag 08 september 2001 01:54 schreef Femme het volgende:
Verlaging van MaxRequestsPerChild heeft blijkbaar geholpen.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq