Toon posts:

compaq of packard bell

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 379 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op donderdag 01 november 2001 06:56 schreef Kirpeknots het volgende:
[..]
Een Compaq Dekspro is wel een hele fijne PC. Moeilijk te tweaken door zijn customized bios. Maar wel stabiel, en hij is goed uittebereiden met niet Compaq componenten. Mijn vriendin heeft nog een Deskpro EP. Overclocked, Matrox G200 er uit, voodoo3 er in, no name geheugen er in......Gaan!
Ben ik wel met je eens.
Als je ook ziet: Compaq Deskpro, zit gewoon een Matrox kaart in :9~, dat straalt gewoon kwaliteit uit. Die machine's zijn dan niet zeer hip (de small form factor's wel een beetje), maar ze zijn gewoon goed, er wordt niet bezuinigd op kwaliteit.

(Vergelijk bijv. met Dell met z'n cheapass componenten in de OptiPlex)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:04
Zo als mijn naam al suggereerd ben ik geen fan van PB. Maar het is altijd nog een beter merk van Comprak.

Powered by KPN

Verwijderd

Wat een onzin zie ik hier weer voorbij komen. Ikzelf heb ee nPBIxtreme (PIII 800). Deze is zeker wel te upgraden, heb er zelf 2 reepjes 512 MB bijgedrukt, en dat werkte gelijk, zonder instellingen oid te veranderen. Harde schijf erbij (40 gb, naast de 30 die er al inzat), werkte gelijk. Andere os-en erop (2000 pro en XP pro), draaien naast elkaar (2000 heel goed, XP herkent af en toe eh tUSB-gebeuren niet, maar dat heeft nisk met PB te maken...)
Heb ook wel wat mindere ervaringen, maar ook dat is mijn eigen schuld: CDRW was binnen enkele weken al kapot, moest een dag vrij nemen om te laten vervangen, terwijl bij een zelf samengesteld systeem je dat natuurlijk zelf doet. Voor mensen met weinig kennis van hardware is een PB een prima optie!
Kortom, hoewel ik volgende keer niet meer voor PB zou kiezen, is het onzin dat het niet te upgraden (H/S-matig) is.

Joost..

Verwijderd

Ik zou gaan voor de compaq pc...
Ik heb zelf een pb machine gehad en de driver support
van pb is :r

Met compaq heb ik alleen ervaring met de server versie's
maar die zijn dan ook state of the art. We hebben ze geplaatst bij Philips, Dsm, De politie etc. etc. Nog nooit geen vuiltje aan de lucht geweest..........
Pagina: 1 2 Laatste