Toon posts:

compaq of packard bell

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 379 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pc prive project en ik mag kiezen tussen een compaq en een packard bell
welke van deze 2 merken is de beste ?

bvd

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik zou voor zo'n packard bell gaan
zien er meestal mooier uit dan een compaq
en meestal ook goede specs

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:41
Antwoord d: none of the above

* Titanicfanatic zegt: nooit aan beginnen

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
Op dinsdag 04 september 2001 19:32 schreef Titanicfanatic het volgende:

tja als je alleen maar mag kiezen uit die 2 >:)
dan wel packard bell

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Inderdaad zou ik ook dan PB nemen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:25

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Compaq zuigt heel erg, -> PB :)

/dev/null

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 19:34 schreef happy3736 het volgende:
tja als je alleen maar mag kiezen uit die 2 >:)
dan wel packard bell
tja als je alleen maar mag kiezen uit die 2 :?
dan hou ik m'n geld op zak...

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 10-02 15:01
Ik zou voor een andere gaan maar als dat niet lukt is packerd hell de enige uitweg.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

ik zou de compaq nemen vanwege de vaak brakke videokaarten of harde schijven in packardbell machines Afbeeldingslocatie: http://www.gigaparts.nl/t-net/rook.gif

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

M'n ervaring met Packard Bell is dat er een hele hoop software bijgeleverd wordt, die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt(entertaintment paketten ed.). 't is maar net waar je je geld aan uit wilt geven...

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Verwijderd

Het klinkt raar maar ga voor de Compaq, die Pak-en-Bel zooi is de grootste crap die je kunt hebben, bestaat uit very low budget onderdelen en de software/firmware support is slecht.

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Ik verkoop op mijn werk beide merken, beide zuigen, maar ik zou toch voor de PB gaan. Compaq bestaat uit allerlei noname crap, de PB heeft tenminste nog merkspul aan boord zodat je ook nog eens een drivertje kan opwaarderen.

• XTerm
  • Laatst online: 10-06-2025
Gelieve even te kijken op tweakers.

Compaq is overgekocht door HP, dus je kan wel naar support fluiten tenzij HP dat nog wil leveren (waarschijnlijk)
Ik zou NIET voor Compaq gaan want die bakken hebben allerlei vervelende ongemakjes.

Btw, kun je ook de specs van beide bakken posten dat helpt wel...

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 10-02 15:01
dus voor packerd hell gaan.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Aangezien Compaq en Packard bell alleen maar Pentium systemen leveren ben ik wel benieuwd naar de prijs van deze systemen.
Ik durf te wedden dat je voor diezelfde prijs een supervet AMD systeem bouwt. 8-)

• bart1234
  • Laatst online: 25-11-2014
My 2 cents: het compublaag van de buurt (of gewoon de winkel, of zelf doen natuurlijk) vragen een custom pc in elkaar te zetten!! Voor F3000,- kun je al een hele aardige AMD in elkaar zetten hoor... En als je nou nog een honderd of 5 meer te besteden hebt is het helemaal de beste optie. En op de losse onderdelen heb je toch ook gewoon fabrieksgarantie!!

Ik heb zelf een HP VEi8 :r , met geluid en video (matrox G200 8mb) onboard :( . En dat wil je niet. Echt niet. Voor wat die HP m'n pa heeft gekost had ik een hele andere pc in elkaar gezet... van losse onderdelen... :9~

Verwijderd

Hoe dat bij PB zit weet ik niet, maar anders zou ik gaan voor een professionelere Compaq. Ik dacht de Deskpro serie.. Bij mij in de straat woont een 'medewerker' van Compaq (vraag me niet wat ie doet, maar het is een goeie baan) en die bracht een paar maandjes terug een Deskpro mee: p3-866, 20 GB 7200 RPM (gewoon een WD oid), Intel 815, 256 MB PC133 (bord had 1 vrij AGP slot en 4 PCI), onboard audio en ingebouwde speaker (best aardig geluid zelfs). Dat ding hebben we toen voorzien van een GF2 MX en een SBLive.
Het was zo'n model die zowel als desktop en als tower geplaatst kan worden. Eigenlijk een degelijke stille machine.

Zelf zou ik geen Compaq kopen, maar niet onderbouwd 'flamen' op PB of Compaq heeft ook geen zin. Dus moet ik eerlijk toegeven dat dat een goeie Compaq was (met mooi 17" beeldscherm trouwens)

Nogmaals, ik weet niet of PB ook zo'n soort productlijn heeft, anders is dat een optie, maar ik zou niet gaan voor die 'eenvoudige end-user' lijn. (Die Deskpro was dus erg makkelijk uit te breiden met 'normale, non-Compaq' hardware).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 04 september 2001 19:57 schreef sjuk het volgende:
Aangezien Compaq en Packard bell alleen maar Pentium systemen leveren ben ik wel benieuwd naar de prijs van deze systemen.
Ik durf te wedden dat je voor diezelfde prijs een supervet AMD systeem bouwt. 8-)
Ook AMD!! Weet ff niet de modelnrs van NL systemen, maar in UK is er de PB iXtreme 9700:

- Gigabyte AMD 760 mobo
- Tbird 1400
- 256MB DDR (Micron)
- GF2MX400 (dacht ik, kan ook Radeon VE zijn)
- 40GB HDD (helaas wel 5400)
- firewire kaart
- DVD-R brander
- creative SBlive (value :( )
- redelijke 17" monitor standaard (19" of TFT optie)
- subwoofer + 2 satellites best redelijke sound

Kijk, zou zelf een paar details veranderen, maar voor een OEM bak niet slecht!

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 19:51 schreef XTerm89D het volgende:
Compaq is overgekocht door HP, dus je kan wel naar support fluiten tenzij HP dat nog wil leveren (waarschijnlijk)
Onzin! Onzin! Onzin!
Ik zou NIET voor Compaq gaan want die bakken hebben allerlei vervelende ongemakjes.
Daar heb je weer wel gelijk in.

Verwijderd

Ik zou voor compaq gaan als je de desk pro serie kunt nemen, die werkt heerlijk en je kan elk type hard ware erin plaatsen.
Zeer goede ondersteuning en garantie.

Verwijderd

Ik zou een packard bell nemen... kweet niet hoe die in elkaar zitten, maar onze compaq heeft GEEN agp slot 1 PCI en 1 ISA slot...

geluid is ook al on-board en ruist als de tyfus..

en de 3d kaart steld meestal geen flikker voor (el-cheapo ati kaartje van 3/4 jaar geleden)

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 19:29 schreef SaLVAD0R het volgende:
ik heb een pc prive project en ik mag kiezen tussen een compaq en een packard bell
welke van deze 2 merken is de beste ?

bvd
Geen van beide >:)

Verwijderd

Mensuh, wat een onzin wordt er weer gepost! Dus doe ik er nog ff wat bovenop 8-)
Compaq verkoopt uiteraard PC's met AMD processors. Wie niet tegenwoordig..... Compaq maakt imho goede servers, workstations en kantoor PC's.
Toch zou ik niet voor Compaq gaan aangezien het hier vast om Pressariums gaat en dat zijn nou net die imcompatible machines die Compaq zo'n rotnaam geven. Doe moeilijk en eis dat je zelf een systeem mag samenstellen!!

Verwijderd

Compaq pressario zijn kasten voor de standaard users, zit je vaak te verbouwen, koop dan een DeskPro, maar koop NOOIT, maar dan ook NOOIT een Packard hell, wat een tering-PC's zijn dat.
De oude waren nog een beetje mee te werken, maar de nieuwe zijn zwaar kloten, en het staal/plastic/enz niet waard waarmee ze gebouwd zijn.

Een kennis van me werkt bij Vobis, en daar begint men al te huilen als PH genoemd wordt.

Verwijderd

Btw, kun je ook de specs van beide bakken posten dat helpt wel...
Support HP is altijd nog beter dan die van Packard Hell.

Verwijderd

is het niet Kromprakt en Packerd HELL >:)

Maar als je dan zonodig moet :)
een PB(h)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Packard Bell is vrij klote, daar kun je geeneens andere hardware in stoppen of een ander OS installeren. Met Compaq heb ik geen ervaring. Ik zou geen van beide nemen.

• Predator
  • Laatst online: 16:59

Predator

Suffers from split brain

als je echt niet anders kan PB

als je wel anders kan:
IETS ANDERS

want dat komt DUUUUUUUUUUUUUUUUUR uit :)

overtuig je werkgever dat er betere alternatieven bestaan en dat voor beide merken upgraden een dure zaak is ( de aankoop is dat ook al )

en daar komt nog bij dat men vaak met nogal minderwaardige onderdelen werkt. Dan denk ik vooral aan moederborden & beeldschermkaarten.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

jij mag bijv. 3000 piek uitgeven
jij: ik wil hem zelf samenstellen (of een gateway/dell nemen :#), packerd bell en compaq is lage kwaliteitszooi
werkgever: ja maar ik krijg korting bij massabestelling
jij: hoeveel
werkgever: (bijv.) 500 gulden
jij: voor 500 gulden minder heb ik een snellere PC samengesteld dan die compaq/PB (is zo, geheid)
werkgever: ok dan stel je hem zelf samen voor 2500 gulden

prob. opgelost..

• Verbal Kint
  • Laatst online: 27-05-2025

Verbal Kint

The man with the plan

Van de bealstingdienst mag je gewoon elke PC kopen die je wilt. Je baas moet daar gewoon aan meewerken. Maar waarschijnlijk krijgt het bedrijf korting op die merkcompu's en daarom zeggen ze dat je alleen die mag kiezen.

Great minds think alike!

• Acmosa
  • Laatst online: 06-08 11:44

Acmosa

...no comment.

GEEN van beide. :r

But then again, I could be wrong..

Verwijderd

Packard Bell levert wel degelijk AMD systemen. Inmiddels net zoveel als Intel dus dat zal het niet zijn.

Ik heb de nieuwe serie van PB alvast gezien bij de training en deze machines zijn echt gigantisch gaaf en met goede specs

En Compaq is gewoon brak dus niet doen.

PB heeft tenminste ook een goede helpdesk die 7 dagen per week open is, voor slechts 10 cent per minuut

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 16:22 schreef wacko het volgende:
Packard Bell is vrij klote, daar kun je geeneens andere hardware in stoppen of een ander OS installeren. Met Compaq heb ik geen ervaring. Ik zou geen van beide nemen.
In een PB kun je zoveel hardware stoppen als je wilt. In Compaq kan dit dus niet. Verder is een PB pc een gewone pc die je kunt uitbreiden als je wilt zonder verdere hardware conflicten

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 20:06 schreef dion_b het volgende:

[..]

Ook AMD!! Weet ff niet de modelnrs van NL systemen, maar in UK is er de PB iXtreme 9700:

- Gigabyte AMD 760 mobo
- Tbird 1400
- 256MB DDR (Micron)
- GF2MX400 (dacht ik, kan ook Radeon VE zijn)
- 40GB HDD (helaas wel 5400)
- firewire kaart
- DVD-R brander
- creative SBlive (value :( )
- redelijke 17" monitor standaard (19" of TFT optie)
- subwoofer + 2 satellites best redelijke sound

Kijk, zou zelf een paar details veranderen, maar voor een OEM bak niet slecht!
PB levert op de nieuwe systemen max een 1.1 AMD (voorlopig begin Odyssey) en een P4 2.0 GHz zit in de Video Dream machine -> dit is dus in Nederland.

Die nieuwe bakken zijn echt wel stukken beter en hebben ook flinke specs. Heb van de week met een PB moeten werken (training) met DVDr drive. Dit is echt een goede machine en valt wat prijs betreft best wel mee

Verwijderd

Valt weinig te kiezen ... technisch is het straks 1 bedrijf :D

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Zelf samenstellen is uiteraard beter, maar als het echt niet anders is...

met PH heb ik zelf geen ervaring, maar ik heb laatst zo'n compraq pressario gekregen, en even wat dingen op een rij:

- onboard video :r
- onboard audio :r
- pikt alleen compaq uitbreidingen :r
- Zit in een 'design' kast (op zich wel mooi)
- is onmogelijk met de bios (zit op de harde schijf)

dus zo'n ding zou ik niemand toe willen wensen :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Ik heb zelf een compaq machine, leuke 2x p3 1ghz met u 160 en 10k schijfjes , dual channeled ecc pc800 ram, :9 maar ja kost wat, maar dan heb je ook wat, zo'n systeem zou je dus zelf nooit kunnen bouwen, en ieder die anders beweert probeer maar eens een intel 840 board te scoren, gaat je niet lukken.

Het komt hier op neer, beide machines zijn gewoon waar vor hun geld, de een met wat extra software, de ander met wat meer support/garantie. Vraag je af wat je er mee wil doen, en of deze machines in dat plaatje zo niet jammer.

En zo ja moet je zelf maar even kijken, de grootste fouten van computers zijn de mensen er om heen, ze zijn er door gebouwd en worden er door gebruikt.

RGZ

MASH

Verwijderd

geen van beide... bouw er zelf een.. of laat er een bouwen. :)

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
de allernieuwste compaq computers zijn wel ok zit niet meer alles on board..zelfs modellen met geforce 2 gts en een redelijk moederbord.....
en support van de helpdesk blijft gewoon goed...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 12:09
PB bied vaak iets meer waar voor je geld. Alleen als je er problemen mee krijgt dan vervloek je je zelf dat je geen compaq had gekocht.

Service van PB is slecht en kost heel veel tijd. Je kan veel zeggen van Compaq maar de meeste reparaties zijn binnen 4 dagen klaar. (meeste! niet alle voordat ik geflamed word!).

Verwijderd

|:( ALLEBIJ cr@P :r

• mr_obb
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Tja, moeilijke vraag. Met allebei de merken heb ik slachte ervaringen gehad. Maar met Packard Bell is het meestal toch slechter gesteld. Tnzij je zelf wil gaan uitbreiden, want dan is Compaq een hel. Als je daarentegen in plaats van een pessarium een Deskpro kan krijgen, zijn die zeer zeer aan te bevelen.

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 15:19 schreef Jaspov het volgende:

Service van PB is slecht en kost heel veel tijd.
onderbouw dit aub eens, heb tot nu toe weinig problemen gehad met de Packard Bell service.

compaq is pas superbrak met hun bios op de hdd, PB's kun je tenminste overal bij komen en de garantie vervalt niet als je de computer openmaakt, dit is bij compaq veel sneller het geval.

Packard Bell is supergoed en geen ander computer merk kan daar tegen op 8-)

• Sine
  • Laatst online: 18-08 22:19
Op dinsdag 04 september 2001 19:32 schreef Titanicfanatic het volgende:

Ben ik het helemaal mee eens ...

maar als het dan echt moet NIET voor die packard hell gaan !!

:r software :r ondersteuning
onderbouw dit aub eens, heb tot nu toe weinig problemen gehad met de Packard Bell service.
heb je geluk ... Heb je al eens een ander os er op willen zetten (win 2k ipv me bv) dan heb je dus echt een probleem
compaq is pas superbrak met hun bios op de hdd, PB's kun je tenminste overal bij komen en de garantie vervalt niet als je de computer openmaakt, dit is bij compaq veel sneller het geval.
't is net andersom waarde vriend ....

kijk maar eens 8er op je pb
daar zit een sticker met een bar code over de rand van je kast geplakt ...

en iedere (nieuwere) comprak kun je heel gemakkelijk open maken en hebben ook hun bios NIET meer op de HDD

[qoute]
Packard Bell is supergoed en geen ander computer merk kan daar tegen op
[/quote]

onderbouw dat aub eens >:)

oh ja had jij niet die sig van :

Windows ruikt een brandlucht, U dient de pc uit te schakelen

kijk, dat verklaart weer het eea :P

die compaq systeempjes van tegenwoordig zijn zo gek nog niet
en allebei zullen ze een hoop shit on board hebben ...
Drivers is bij compaq niet zo'n probleem
(en de laatste tijd hebben ze ook "standaard" componenten in hun bakken hangen)

Repareren doe je zo.

Verwijderd

NOOIT KOPEN DIE ZOOI!!!
en het is onzin want wettelijk gezien heb je het recht om met pc prive te kopen wat en waar je wilt.

Verwijderd

Ik had een packard bell.
Me ma heeft een packerd bell Me pa heeft een compaq
En de compaq zuigt alle hoeken van de kamer uit!!!! geen service altijd gezeik daar heb je bij packard bell geen last van. En de service is zeker wel goed

en voor de mensen die het niet weten PB heeft ook onboard sound

Verwijderd

Maar toch raad ik aan geen van beide te kopen

Verwijderd

JAA een packerd hell...
overbuurman kocht afgelopen maand zo'n kreng...
geinstalleerd en gelijk de ene naar de andere vastloper..
niet goed getest door de klojo's van PH... |:(
edit:

Was hem ook nog even 10 dagen kwijt ipv gelijk een nieuwe ... nee dat is service..

Koop een compaq deskpro... en ja daar past ook gewoon een pci kaart in en ook kloon geheugen... enz. enz.

Compaq's zijn niet (goed) over te clocken, maar daar integen retestabiel.. :)

suc6

• teigetjuh
  • Niet online
Het is alletwee bagger.
Packerd Bell is erg onbetrouwbaar kwa hardware. Ga er vanuit dat er in het eerste jaar 3 keer een monteur bij je op de stoep moet staan.... En das alleen nog maar het eerste jaar. Daar na wordt het nog erger. Bovendien is de service van PB uiterst beroerd, als je een monteur nodig hebt dan kun je er vanuit gaan dat je minimaal een week bijna 8 uur per dag met de helpdesk moet bellen willen ze iemand langs sturen....
Compaq is kwa service stukken beter, maar het is niet altijd even compatible en het is niet snel....

Verwijderd

Ik zou als je toch iets wilt kiezen zeker voor de compaq gaan en ABSOLUUT niet voor packard bell, packard bell heeft de beroerde gewoonte om alle drivers en software in een restore cd te rammen, oftewel als je een andere windows wilt of ook maar iets wilt veranderen zul je zonder resultaat kunnen zoeken naar drivers, want van driver support heeft packard bell nog nooit gehoord, ik ken diverse mensen die een packard bell hebben, maar die hebben er niets dan last mee als ze wat willen veranderen. het is allemaal heel aantrekkelijk met al die software en zo, maar echt voor de rest is het alleen maar bagger, terwijl compaq zeker in de garantie binnen 2 dagen gerepareerd moet zijn.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op donderdag 06 september 2001 12:43 schreef HlpDsK het volgende:
Valt weinig te kiezen ... technisch is het straks 1 bedrijf :D
Haha, de bekende misser- PB is niet HP. Dat er in beiden een Packard zit is volkomen toeval :+
Hmm, jij was bij de Odyssey training... tenzij ik me vergis ben jij dan zelf een van degenen die service levert. Dan niet zo gek dat je de support OK vindt >:)
Ik zou als je toch iets wilt kiezen zeker voor de compaq gaan en ABSOLUUT niet voor packard bell, packard bell heeft de beroerde gewoonte om alle drivers en software in een restore cd te rammen, oftewel als je een andere windows wilt of ook maar iets wilt veranderen zul je zonder resultaat kunnen zoeken naar drivers, want van driver support heeft packard bell nog nooit gehoord, ik ken diverse mensen die een packard bell hebben, maar die hebben er niets dan last mee als ze wat willen veranderen. het is allemaal heel aantrekkelijk met al die software en zo, maar echt voor de rest is het alleen maar bagger, terwijl compaq zeker in de garantie binnen 2 dagen gerepareerd moet zijn.
Die restore CDs (ondertussen een partitie op de HDD) heeft Compaq net zo'n last van. PB heeft tenminste alle drivers voor de preload OS (en soms ook voor een paar anderen zoals Win2K) op de website- probeer eens www.packardbell.nl/support (en downloads kiezen). Compaq is idd een stuk sneller gerepareerd, maar totaal niet aan te sleutelen; non-preload OS driver zijn ook erg schaars. Als tweaker kies ik liever voor zelfbouw, maar als het moet, PB- heb ik een MSI mobo, Micron RAM, MSI/Leadtech/ATi VGA etc ipv naamloze Compraq

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Ik zou als ik jou was ook geen van beide kiezen en er lekker 1 zelf samenstellen, maar als je er een kiest zou ik voor Packard Bell gaan.

Een huisgenoot van mij heeft ook een Packard Bell met de volgende specs:

-PIII 500
-MSI moederbord
-Quantum HDD
-Hyundai geheugen
-SB 128 PCI onboard
-ATI...nog iets videokaart onboard
-Samsung DVD speler

Oftewel allemaal goede merken. Zorg er wel voor dat je geen moederbord neemt met alles onboard (errug vervelend met uitbreidingen).
Er zit inderdaad wel zo'n restore cd bij, maar drivers van bekende merken kun je zo van het www plukken.

Met Compaq heb ik geen ervaring....

Verwijderd

Jongens en meisjes,

ik heb een Compaq en heb al menig mensen te kijk laten staan met wat ik er mee heb gedaan
ik heb een Compaq Presario 5650
met een 450 Mhz nu een 800 Mhz
een wereld geluids kaart van Daimond en een 32 Mb videokaart van Daimond en ik heb er gewoon wat geheugen bij geprikt.
ik heb hem nu drie jaar en ik heb hem al twee keer geupgrade en nergens problemen mee dus vertel mij nou eens wat het probleem is en oja ik heb ook gewoon mijn bios geupgrade dus nou jullie weer oke

• Packardhell
  • Laatst online: 23:04
zie naam, need i say more. Nu ff serieus, als je een zo genaamde A merk pc wil doe er dan één van IBM of Dell. Dat zijn gewoon tot merken.

Powered by KPN

Verwijderd

Dat dacht jij ik kon via mijn werk er een kopen daar hebben ze geloof ik drie maanden op een videokaart moeten wachten om er in te zetten en totaal niet uittebrieden hoor die kut IBM

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Hmm, ik zou gewoon de PC nemen die het meest opbrengt als je m weer aan je buurman doorverkoopt, en dan van dat geld er zelf een bouwen :P

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zou toch gaan voor Compaq, vind ik persoonlijk beter dan BP. Alleen de helpdesk van Compag is echt @#@#*(@$ |:( :)

• cappie
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

Packard Bell heeft BIJZONDER stoere kasten tegenwoordig.. en zelfs de INHOUD van die dingen is best ok :)

check this out:

Afbeeldingslocatie: http://support.packardbell-europe.com/img/ItemPhoto/ixtreme.jpg

(click op de foto voor wat specs van die bak)

Zeg me niet dat deze bak d'r stoer uit ziet.. (die speakertjes heb ik hier getest.. ze klinken beter (qua volume) dan dat ze d'r uit zien hoor ;)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• cappie

cappie

all lowercase

Op dinsdag 30 oktober 2001 15:33 schreef justin01 het volgende:
Zou toch gaan voor Compaq, vind ik persoonlijk beter dan BP. Alleen de helpdesk van Compag is echt @#@#*(@$ |:( :)
't is PB.. niet BP.. en inderdaad.. de Helldesk van compaq zuigt.. die van PB proberen tenminste zo snel mogenlijk je probleem te fixen.

Packard Bell is ok.. ('k ga niet zeggen dat ze rulen, want zelfbouw is nog altijd beter!!! :))

• Bert
  • Laatst online: 24-07 21:52

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

vriend van me heeft 2 jaar geleden PB gekocht... Als je nu naar die monitor kijkt wordt je zo scheel als een hoepel. Compaq heb ik geen ervaring mee (ja 486, maar dat zal wel veranderd zijn ;) )

• cappie

cappie

all lowercase

Deze is ook fijntjes.. stukkie goedkoper, maar ook zo'n stoere kast :)

Afbeeldingslocatie: http://support.packardbell-europe.com/img/ItemPhoto/imedia.jpg

(wederom: click op de foto voor wat specs van die bak)

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb ook die keuze gehad, en heb een Packard Bell genomen met een P4 1,4 Ghz. (de Ixtreme Internet Dre@m machine 8140i)

Heb er reuze veel plezier van.

Neem er ook gelijk 3 jaar garantie op, dan repareren ze hem bij je thuis... Compaq doet dat niet.

Hiervoor heb ik een compaq gehad waar ik erg veel plezier van heb gehad ook, en ook aardig heb uitgebreid wat zonder problemen ging overigens.

Deze PB loopt ook heerlijk. Heb er nu net een week WinXP op draaien en ook al aardig wat uitgebreid met geheugen o.a. en geluidskaart. Standaard zat er een Nvidia Geforce 2mx in, maar die is nu nog ruim voldoende voor mijn gebruik... later zien we dan wel weer verder.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Op woensdag 05 september 2001 15:29 schreef CybErvee het volgende:
Compaq pressario zijn kasten voor de standaard users, zit je vaak te verbouwen, koop dan een DeskPro, maar koop NOOIT, maar dan ook NOOIT een Packard hell, wat een tering-PC's zijn dat.
De oude waren nog een beetje mee te werken, maar de nieuwe zijn zwaar kloten, en het staal/plastic/enz niet waard waarmee ze gebouwd zijn.

Een kennis van me werkt bij Vobis, en daar begint men al te huilen als PH genoemd wordt.
Ik ga huilen bij het zien van een Highscreen.
Stelletje sukkels als ze Athlons inkopen en stoppen het bij verkeerde hardware... haha wat een blunder.
Toen durfden ze geen Athlon meer te verkopen omdat het slechte processoren zouden zijn.

Moet je eens kijken wat een dure machines die Highscreens zijn tov Packard Bell, waar vaak nog beter spul inzit.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• [ti]
  • Niet online
ik ruik weer veels te veel packard bell (nec computers) medewerkers in deze thread :P

Ga eens calls doen jullie ;)

• cappie

cappie

all lowercase

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:14 schreef [ti] het volgende:
ik ruik weer veels te veel packard bell (nec computers) medewerkers in deze thread :P

Ga eens calls doen jullie ;)
hehe.. ga es coden dan.. PB fratsah coder ;)

• raymondw
  • Registratie: November 2000
Ik heb afgelopen 3 weken een Packard-Hell thuis gehad en heb em gisteravond letterlijk naar buiten geflikkerd.....
:r

Nooit meer van m'n vertrouwde Dell'etje af :D

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• [ti]
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
while (user->NotIrritatedYet())
{
  computer->slowDown();
}
computer->crash();

zoiets? >:)

• cappie

cappie

all lowercase

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:29 schreef [ti] het volgende:
code:
1
2
3
4
5
while (user->NotIrritatedYet())
{
  computer->slowDown();
}
computer->crash();

zoiets? >:)
ghehehehe...

Verwijderd

Geen van beide!!!!!! :r

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
De uitspraak "Compaq sucks" is veel te simpel. Ik zal even op de bres voor compaq springen, gewoon omdat ik vind dat de houding hier niet terecht is. :)

Compaq servers zijn ontzettend goed. Stabiel en snel, en niet duur voor wat je krijgt.

Compaq DeskPro desktops zijn zeer mooie kantoorpc'tjes.
De DeskPro's zijn stil, snel, energiezuinig en stabiel.
Incompatibiliteiten zijn er niet, het is een kwestie van de documentatie volgen. Firmware en driver support is zeer goed, maar oh wee als je de CD-ROM niet meer hebt. Compaq is een echt merk, Packard Bell is een veredelde Vobis.

Met de Armada notbooks is ook al helemaal niets mis.

De Ipaq handheld PC is zowat de enige PocketPC die een beetje verkocht wordt.

Tsja, alleen die Presario die is dus wisselend. Ik zou hem wel willen hebben, maar dan ga ik niet zomaar mijn C: formateren zonder dat ik eens goed opgezocht heb hoe het nou zit met drivers, firmwares, BIOSsen, etc.! Je hebt altijd van die gassie's die eerst doen en dan doen, en ja, dan heb je waarschijnlijk een probleem met de Presario. Is dat de schuld van Compaq of van hun domheid :+

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• cappie

cappie

all lowercase

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:47 schreef mr_a het volgende:
De uitspraak "Compaq sucks" is veel te simpel. Ik zal even op de bres voor compaq springen, gewoon omdat ik vind dat de houding hier niet terecht is. :)

Compaq servers zijn ontzettend goed. Stabiel en snel, en niet duur voor wat je krijgt.

Compaq DeskPro desktops zijn zeer mooie kantoorpc'tjes.
De DeskPro's zijn stil, snel, energiezuinig en stabiel.
Incompatibiliteiten zijn er niet, het is een kwestie van de documentatie volgen. Firmware en driver support is zeer goed, maar oh wee als je de CD-ROM niet meer hebt. Compaq is een echt merk, Packard Bell is een veredelde Vobis.

Met de Armada notbooks is ook al helemaal niets mis.

De Ipaq handheld PC is zowat de enige PocketPC die een beetje verkocht wordt.

Tsja, alleen die Presario die is dus wisselend. Ik zou hem wel willen hebben, maar dan ga ik niet zomaar mijn C: formateren zonder dat ik eens goed opgezocht heb hoe het nou zit met drivers, firmwares, BIOSsen, etc.! Je hebt altijd van die gassie's die eerst doen en dan doen, en ja, dan heb je waarschijnlijk een probleem met de Presario. Is dat de schuld van Compaq of van hun domheid :+
WHOOO!! ERG MARKETING-CORRECT!! :)

m'goed.. wat je dus wilt zeggen is dat Packard Bell zuigt? ook totale onzin dus.. Packard Bell is gericht aan de thuisgebruiker, niet op Arie op kantoor of Piet in het serverhok..

't zijn meestal de mensen die totaal niet weten waar ze over praten die altijd problemen hebben met hun Personal Computer.. (l33t!)..

de klanten die geen problemen hebben hoor je nooit :P

[note]ik ben een erg flauwe bui vandaag :)[/note]

• [ti]
  • Niet online
Compaq is een echt merk, Packard Bell is een veredelde Vobis.
Nu zeik je zelf Packard Bell af op een veels te simpele manier :) Geef dan ook een geventileerde objectieve uitspraak.

• cappie

cappie

all lowercase

Op dinsdag 30 oktober 2001 16:35 schreef Phantagarow het volgende:
Geen van beide!!!!!! :r
Hee!.. je moet kiezen!.. niks geen "geen van beide" geneuzel.. KIEZEN ZUL JE!!! *harrr*

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 15:11 schreef MASH_MAN het volgende:
Ik heb zelf een compaq machine, leuke 2x p3 1ghz met u 160 en 10k schijfjes , dual channeled ecc pc800 ram, :9 maar ja kost wat, maar dan heb je ook wat, zo'n systeem zou je dus zelf nooit kunnen bouwen, en ieder die anders beweert probeer maar eens een intel 840 board te scoren, gaat je niet lukken.

RGZ

MASH
http://www.supermicro.com/products/product-m2.htm

zie dr toch echt 2 staan, dus zo lastig zal et niet worden :)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
niet doen
je hebt zeker te weten onboard video, onboard geluid, onboard netwerk, onboard brander..ownee da kan niet

maar...alles zit on board
dat houd in dat er ook geen AGP slot in zit, en uitbreiden gaat dus niet
meestal 2 geheugenbankjes, slap koelertje...traag HDD'tje

sja...de specs lijken hoog, maar als je goed gaat kijken valt het toch vrij tegen..

lekker zelf bouwen zoals al eerder is gezegd :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
PB en Compaq zijn beide crap (tenminste de Prutsario, de professionele series zijn wel goed)

Dit is wat PB (en ook HP) gebruikt:
Quantum lct20 schijven
810 chipset based mobos van Gigabyte
onboard alles
nix uitbreiden

Compaq doet het wat dat betreft beter:
Customized mobo
standaard geheugen
Grafische kaart met customized BIOS
amper spullen onboard (hooguit NIC)

Heb laatst nog een prutsario met Savage4 onder handen genomen. Nieuw reference BIOS in die Savage4 -> doei compaq logo... Maar werken als een tierelier (voor een 32bit Savage4 dan)

Verwijderd

Doe je zelf een genoegen en neem geen van beide.|:( :'(
Vraag aan je baas of je ook zelf een pc mag samenstellen bij de lokale pc-boer, dat mag tegenwoordig ook. Ik hoop voor je dat dit bij jou ook het geval is.
Zoniet ga geld sparen en koop er een bij je lokale pc-boer
dan ben je gegarandeerd veel gelukkiger. *D

Verwijderd

Nou ik heb niet alle reacties gelezen op je vraag maar ik raad he heel sterk een compaq aan want ik heb zelf hier een pachkerd bell en die zuigt echt dus das niet leuk
verder succes met je opleiding
Greetzzz The-Eagle

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
Op dinsdag 30 oktober 2001 16:50 schreef [ti] het volgende:

[..]

[..]

Nu zeik je zelf Packard Bell af op een veels te simpele manier :) Geef dan ook een geventileerde objectieve uitspraak.
Hey wat zijn jullie getrainde anti-trollers! :o
... ik dacht juist weg te komen met een verder niet beargumenteerde aanval op Packard Bell :P ;)

Packard Bell ken ik niet zo goed, maar het 'gevoel' wat ik er over heb is dat ze niet zo de moeite waard zijn. Net zo min als IBM Aptiva ofzow ;)

Van de presario kan ik trouwens wel waarderen dat de kast van de Athlon machines volgens mij 2 fans heeft (voeding en 1tje extra dus), da's wel handig.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
BTW: Maxtor is nu de grootste leverancier aan OEMs sinds de aankoop van Quantum:

Compaq koopt Quantum
HP koopt Quantum
Packard Bell koopt Quantum
Dell koopt Maxtor

dat zijn toch 4 grotere merken :)
Helaas wordt je schijf als OEM disk behandeld, dus heb je niet de mooie garantieregeling van Maxtor dan :( (en nog erger: Die Quantums zijn allemaal lct20's: 4500RPM)

Verwijderd

Van de presario kan ik trouwens wel waarderen dat de kast van de Athlon machines volgens mij 2 fans heeft (voeding en 1tje extra dus), da's wel handig.
als dat er voor zorgt dat je een comp waardeert..... |:(

Dan heb ik er nog een:
De Top PB's met P4 hebben allemaal een tweede-fan (case-fan dus)

Verwijderd

Pack and Bell :P is ok voor je grootje. Voor de normale gebruiker is het een prima pc, maar voor de tweaker is het niets, dat merk ik zelf ook (heb een PB).

neem als xtra optie (mocht je een PB nemen) 3 jaar extra garantie, want die heb ik ook al mooi benut, nieuwe HDD en dit is reeds mijn 3e(!) monitor (een noname flut ding en dat voor 600,- zeggen ze)

suc7

Verwijderd

Op dinsdag 30 oktober 2001 21:30 schreef TweakerBoy het volgende:
(een noname flut ding en dat voor 600,- zeggen ze)
die heb ik natuurlijk niet hoeven betalen, maar het zou een zelfd qualiteit zijn (dus NOT)

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 15:31 schreef supermel_nl het volgende:
is het niet Kromprakt en Packerd HELL >:)
Well spoken :D

Maar als je toch moet kiezen, ga voor de PB

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Packard Bell levert tegenwoordig meer AMD dan Intel hoor.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Op dinsdag 30 oktober 2001 15:39 schreef cappie het volgende:
Packard Bell heeft BIJZONDER stoere kasten tegenwoordig.. en zelfs de INHOUD van die dingen is best ok :)

check this out:

[afbeelding]

(click op de foto voor wat specs van die bak)

Zeg me niet dat deze bak d'r stoer uit ziet.. (die speakertjes heb ik hier getest.. ze klinken beter (qua volume) dan dat ze d'r uit zien hoor ;)
hubba hubba, de Ixtreme Music Machine.

Ga voor de PB. Hier ziet namelijk allemaal merk spul in en de drivers staan ook gewoon op de support site. Ik hoorde net al iemand www.packardbell.nl/support blaten |:( de juiste is support.pbnec.org hier staan ze allemaal :)
Compaq heeft de irritante gewoonte dat 3d party hardware er niet in werkt. Bij een PB is dat wel zo.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik zou je een Compaq aanraden. Ik heb beide merken verkocht op m'n stage. En de garantie en service van Compaq is stukken beter als die van Packard Bell.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op woensdag 31 oktober 2001 10:32 schreef Dualdude het volgende:
Ik zou je een Compaq aanraden. Ik heb beide merken verkocht op m'n stage. En de garantie en service van Compaq is stukken beter als die van Packard Bell.
Yup, maar als je iets anders wilt dan wat in de doos zit is het (meestal) blaten geblazen. Als je een PB neemt --ZONDER-- geintegreerde zut (een van de duurdere dus) is het gewoon als elk ander PC te upgraden. En wat service betreft, beide doen onder voor winkel op de hoek; voor PB kun je onsite garantie kopen, wat meestal goed gaat; daar staat tegenover dat een PURR bij Compaq meer kans heeft om binnen redelijke termijn klaar te zijn.

Oslik blyat! Oslik!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Alleen de hele goedkope budget machines zijn niet goed te upgraden van PB. Maar mensen die niet veel geld uit willen geven aan de pc willen meestal ook niet upgraden. Het is idd waar dat de goedkopere pcs alles onboard hebben.
Maar de iets duurdere (Imedia/Ixtreme) hebben veelal niets onboard (Imedia enkel geluid) (Ixtreme ook geluid, maar die is standaard uitgeschakeld omdat er een Creative SBlive inhangt :9~ ).

Bovendien zien die nieuwe blauwe computers er wel geinig uit.

Bij Compaq is gewoon niets in te bouwen. Dat gaat finaal fout (en ik spreek uit ervaring).

dus koop die PB en mocht je ooit de helpdesk nodig hebben dan spreek ik je misschien nog wel :P

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op woensdag 31 oktober 2001 23:18 schreef terw_dan het volgende:
Alleen de hele goedkope budget machines zijn niet goed te upgraden van PB. Maar mensen die niet veel geld uit willen geven aan de pc willen meestal ook niet upgraden. Het is idd waar dat de goedkopere pcs alles onboard hebben.
Maar de iets duurdere (Imedia/Ixtreme) hebben veelal niets onboard (Imedia enkel geluid) (Ixtreme ook geluid, maar die is standaard uitgeschakeld omdat er een Creative SBlive inhangt :9~ ).

Bovendien zien die nieuwe blauwe computers er wel geinig uit.

Bij Compaq is gewoon niets in te bouwen. Dat gaat finaal fout (en ik spreek uit ervaring).

dus koop die PB en mocht je ooit de helpdesk nodig hebben dan spreek ik je misschien nog wel :P
De nieuwere presario modellen 7EL7000T en later. Uit de duurdere serie, hebben ook niets meer on-board. dus dat is geen argument. Packard Bell is heel moeilijk met vervangen van componenten is mijn ervaring.

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Packard Bell of compaq maakt niet zo heel veel uit.

Ik heb er heel wat mee gewerkt.
Ik vind zelf compaq wat beter.

Packard bell geeft nog heel veel troep software wat je niet nodig hebt en je pc wat langzamer maakt.
Compaq doet het ook maar dat is tenminste nog een beetje bruikbaar.
Ik vind zelf dat Packard bell over het algemeen meer vastloopt dan compaq.

Maar in principe zou ik alleen een merk pc kopen als er een onboard AGP poort op zit.
Want ik had een compaq nog wel degelijk AMD k6/2 450 MHZ
En die had geen agp, en een videokaart onboard van maar 8 MB! ATI RAGE PRO :r

Ik kon dus niet uitbreiden en niet goed gamen dus heb ik voor dit systeem gekozen. ( zie signature )
En was ik nog goedkoper dan die hele compaq pc.

Maar wat de marketing oplichterij van alle merk pc is.

Is iedereen opgeilen met de processor.
Maar voor de rest er troep bijleveren.

Want toen ik de compaq met 450 MHZ kocht was dat wat zeg! Dat was een goede processor.
En toen kreeg ik wat verstand van nieuwere generatie pc's en toen ging ik eens in de kast kijken en toen voelde ik me dus echt goed en zwaar genaaid.
Een brak mobo met de minste opties.
Geen uitbreid functies mogelijk.
Brakke HD 8.4 GB
slechte DVD-romspeler uit het jaar 0.
Pokke geluid.

Kortom goed genaaid door de merk pc's.

Echt ik ging voor die tijd omdat ik echt geil van de processor snelheid was geworden maar schijn bedriegd.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Verwijderd

Packard Bell is heel moeilijk met vervangen van componenten is mijn ervaring.
welnee
alleen willen ze wel zeker weten dat het kapot is zodat er geen monteur heen gestuurd word die achteraf alleen een kabeltje moest vast maken (en dat gebeurt echt nog steeds)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ask 4 Dell or take de Pakkerd Bell :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

ik heb hier een packard bell platinum 500 staan die me zo'n 5.500 gekost heeft, 1 woord: klerezooi
zit een leuke dvd-speler in maar crasht bij alle films door de kut ati die ze er ingestampt hebben :(
en jongens zeg niet dat het aan de packard bell ligt want is wel degelijk de ati
op m'n stageplaats ook pc moeten in elkaar steken met een ati en wou ook geen dvd-films spelen, hebben er dan maar matrox ingestopt, ik heb het hier wel nog over rage en fury enzo
verschrikkelijk veel software ja, helft van de spelletjes die ze bijleveren is voor kinderen en de rest wil niet eens deftig draaien :(
neem de compaq want pb ZUIGT!
17"-scherm ok maar ingebouwde speakers en subwoofer in het scherm die je klank volledig verneuken, crasht ongelooflijk veel, drivers moet je niet proberen zoeken want die vind je toch niet, m'n serienummer van m'n ati volgens de pc klopt dus ook niet volgens de site dusja daar zit je ook lekker mee voor de zeik gezet |:(

btw de 1ste week dat ik em had mocht ik em al maar liefst 2-maal formatteren!!!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Op woensdag 31 oktober 2001 23:35 schreef Dualdude het volgende:

[..]

De nieuwere presario modellen 7EL7000T en later. Uit de duurdere serie, hebben ook niets meer on-board. dus dat is geen argument. Packard Bell is heel moeilijk met vervangen van componenten is mijn ervaring.
nee, maar dat argument was ook niet gericht tegen Compaq, maar tegen de uitspraak dat geen van beide goed uit te breiden is.

Enne PB onderdelen zijn heel easy te vervangen (alleen mobo kan problemen geven ivm hidden sectors) maar voor de rest heb ik nog nooit een PB meegemaakt waar naast het mobo andere onderdelen niet vervangen konden worden

daargelaten natuurlijk een klant die ik aan de lijn had en geen PIII 800 op zijn duronbordje gezet kreeg. (dat past wel met een hamer, maar dat heb ik toch maar niet gezegd 8-)). durf te wedden dat een Comp(r)aq dat ook niet kan.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Op dinsdag 30 oktober 2001 12:13 schreef Packardhell het volgende:
zie naam, need i say more. Nu ff serieus, als je een zo genaamde A merk pc wil doe er dan één van IBM of Dell. Dat zijn gewoon tot merken.
Ik heb een keer een IBM meegemaakt. Dat ding was helemaal brak. Zo brak heb ik zelfs een Packard Bell niet gezien ;)

Moet trouwens volgende week iemand helpen met een Imac. Dat word echt lachen, zo'n teletubbie computer

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

HomePC's van deze merken zijn vaak zlecht uit te bereiden door customized hardware die er in zit en omdat er veel on-board is.
Packard Bell PC's zijn altijd voor de thuisgebruiker want hun zakenlijke merk heet NEC computers.
Laatst was ik met een Imedia PIII933 bezig. WCPUID gaf aan dat er een MSi mobo in zat. Hij was ongeloofelijk traag (Via chipset voor PIII) en hij had een TNT M64 (Hihihi). Dat kan je toch ook niet serieus nemen.

Zelf heb ik een BX133-raid met een PIII10000 en ik had het gevoel meer dan 2 keer zo snel te zijn.

Die schijf van die PB: Met Partition Magic opnieuw indelen koste maar liefst 5.5 uur. Damn. Mijn 90Gb in raid doet het nog sneller.
Over Compaq pressario's heb ik ook nog wel een aantal vervelende verhalen.

Een Compaq Dekspro is wel een hele fijne PC. Moeilijk te tweaken door zijn customized bios. Maar wel stabiel, en hij is goed uittebereiden met niet Compaq componenten. Mijn vriendin heeft nog een Deskpro EP. Overclocked, Matrox G200 er uit, voodoo3 er in, no name geheugen er in......Gaan!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
koop PB! want dan krijg je Freddy Fish :7 :+

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 01 november 2001 06:56 schreef Kirpeknots het volgende:
Zelf heb ik een BX133-raid met een PIII10000 en ik had het gevoel meer dan 2 keer zo snel te zijn.
ook niet zo raar met een PIII-10000 :+

• A-Tray
  • Laatst online: 25-05 08:49

Compaq is overgekocht door HP, dus je kan wel naar support fluiten tenzij HP dat nog wil leveren (waarschijnlijk)...
B*lls*t

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Pagina: 1 2 Laatste