Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Game PC, Starfield,Diablo 4, Cyberpunk, BD3 en gewoon de toekomstige games die uitkomen
--Huidige PC spec;
CPU: Intel(R) Core(TM) i5-8600K CPU @ 3.60GHz
mobo; MS-7B48
GPU: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
ram 16gb: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
Fractal Design Focus G Mini
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2.5k
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb dit scherm: uitvoering: AOC CQ32G1 Zwart
Verder neem ik gewoon mijn muis/toetsenbord mee (tip voor headset mag , hoeft niet inbegrepen te zijn)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, CPU,GPU,Voeding,RAM ik neem genoeg HDD's mee en heb ook de Samsung 980 1TB met nog wat meer losse SSD's die niet allemaal aan hoeven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eigenlijk altijd Nvidia gehad, maar het maakt mij niet veel uit welk merk het word. Ik zie de laatste tijd dat AMD goed aanprezen word en dat het goed restultaat leverd. Nvidia/AMD beiden zijn prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie speelt niet een enorme rol, maar bij idle gebruik zou ik wel willen dat me pc niet luider is me series
Ga je overklokken?
Nee, nog nooit gedaan
Wat verwacht je van ons?
Ik zie op de forum enorm veel lijsten en combinaties,daar komt dit lijstje ook vandaag. Ik vind het persoonlijk een beetje lastig beslissen welke van de lijsten het beste overeen zou komen met mijn budget en het scherm wat ik al heb. RGB hoeft niet aangezien het toch onder mijn bureau komt te staan. Overigens weet ik een aantal keuzes gewoon niet;
- Waterkoeler vs Scythe?
- Fan control ?
- Kan oude case mee of beter een nieuwe? Tips voor een nieuwe of is die in de wenslijst voldoende of toch voor ; uitvoering: Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart
-750W genoeg?
-32gb of 64gb?
- uitvoering: ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI of uitvoering: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI als mobo?
Alle tips welkom, zal zoveel mogelijk proberen te begrijpen wat het beste is. Ik heb gewoon hulp nodig met het definitief beslissen van een goede lijst.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Game PC, Starfield,Diablo 4, Cyberpunk, BD3 en gewoon de toekomstige games die uitkomen
--Huidige PC spec;
CPU: Intel(R) Core(TM) i5-8600K CPU @ 3.60GHz
mobo; MS-7B48
GPU: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
ram 16gb: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
Fractal Design Focus G Mini
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2.5k
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb dit scherm: uitvoering: AOC CQ32G1 Zwart
Verder neem ik gewoon mijn muis/toetsenbord mee (tip voor headset mag , hoeft niet inbegrepen te zijn)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, CPU,GPU,Voeding,RAM ik neem genoeg HDD's mee en heb ook de Samsung 980 1TB met nog wat meer losse SSD's die niet allemaal aan hoeven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eigenlijk altijd Nvidia gehad, maar het maakt mij niet veel uit welk merk het word. Ik zie de laatste tijd dat AMD goed aanprezen word en dat het goed restultaat leverd. Nvidia/AMD beiden zijn prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie speelt niet een enorme rol, maar bij idle gebruik zou ik wel willen dat me pc niet luider is me series
Ga je overklokken?
Nee, nog nooit gedaan
Wat verwacht je van ons?
Ik zie op de forum enorm veel lijsten en combinaties,daar komt dit lijstje ook vandaag. Ik vind het persoonlijk een beetje lastig beslissen welke van de lijsten het beste overeen zou komen met mijn budget en het scherm wat ik al heb. RGB hoeft niet aangezien het toch onder mijn bureau komt te staan. Overigens weet ik een aantal keuzes gewoon niet;
- Waterkoeler vs Scythe?
- Fan control ?
- Kan oude case mee of beter een nieuwe? Tips voor een nieuwe of is die in de wenslijst voldoende of toch voor ; uitvoering: Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart
-750W genoeg?
-32gb of 64gb?
- uitvoering: ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI of uitvoering: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI als mobo?
Alle tips welkom, zal zoveel mogelijk proberen te begrijpen wat het beste is. Ik heb gewoon hulp nodig met het definitief beslissen van een goede lijst.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX OC Edition 24GB GDDR6 | € 1.049,- | € 1.049,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse G300A Triple Fans Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 280 | € 95,01 | € 95,01 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 118,90 | € 118,90 |
| 1 | Voedingen | MSI MPG A850G PCIE5 | € 137,- | € 137,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.067,81 | ||
[ Voor 50% gewijzigd door Pridefax op 13-09-2023 18:51 ]