Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Upgrade PC

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views

Vraag

• Jeffrey118
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-01-2024
Hoi,

Ik zou graag mij PC upgraden. Doel is om gewoon op 1440p aan bovenklasse te zitten!
Ik heb momenteel de volgende PC staan:

AMD Ryzen 5 2600X Six-Core Processor 3.60 GHz (standaard koeler)
16 GB DDR3 3600 werkgeheugen
Geforce RTX 2070
500gb m2 schijfgeheugen
1 TB HDD

Ik snap de vraag welke budget.....maar dat baseer ik uiteindelijk op wat de mogelijkheden zijn en wat ik uiteindelijk er voor over heb......

Hoor graag.

Gr.

Alle reacties

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Ben bang dat je lijstje niet klopt, de AMD Ryzen 5 2600X werkt met DDR4 geheugen. Tip: maak een lijst met de specifieke exemplaren van de spullen die je hebt in Pricewatch.

Als antwoord op je vraag: [BBG][10-23] Mainstream 1440p-gamesysteem, over een paar weken verschijnt de BBG op basis van dit topic.

[ Voor 21% gewijzigd door martyw op 11-09-2023 00:29 ]

• Jeffrey118
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-01-2024
Bedankt, inderdaad DDR4 :)

Ik zal eens lezen en kijken!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31

br00ky

Moderator Harde Waren
Verder mis ik eigen inzet en uitzoekwerk. Je kunt prima wat benchmarks uitzoeken van je favoriete games. Dan weet je wat je nodig hebt en kan je een voorstel doen van welke onderdelen je op het oog hebt. Geef dan ook een lijstje van je complete systeem, want nu is onduidelijk welke voeding je hebt. Ook weten we niet of je een ATX kast hebt waar voldoende ruimte is of alles in een HTPC-achtige behuizing gepropt moet worden.

Werk aan de winkel dus.

Dit topic is gesloten.