Hallo, ik werk als vrijwilliger bij de stichting "Werkmakers". Één van de dingen die we doen is afgedankte ps's, laptops, gsm's en Ipad's/tablet of gsm van Apple een 2e leven geven en die worden dan (meestal) gratis aan mensen gegeven die er 1 hard nodig hebben maar daar geen budget voor hebben. Helaas blijken veel apparaten beveiligd te zijn met een wachtwoord of pincode. Bij een Windows computer is dat geen enkel probleem en met een Imac kom ik er ook meestal wel uit maar een Ipad is me echt een raadsel. Ik hoef die pincode echt niet persé te kraken, ik ben allang blij als ik een factory reset uit kan voeren want ik heb geen belang met wat er op de harde schijf staat, dat is prive. Is er een manier waarmee ik om de pincode heen kan of kan ik er op één of andere manier een herinstallatie uitvoeren? Ook met android toestellen ondervind ik veel problemen daarmee
Ik denk dat je vraag het beste aan sluit bij dit recente topic:
iPhone 12 retours niet gereset
Lang verhaal kort: waarschijnlijk niet. Zie het kwadertrouw: wat zou het verschil zijn met een gestolen device?
iPhone 12 retours niet gereset
Lang verhaal kort: waarschijnlijk niet. Zie het kwadertrouw: wat zou het verschil zijn met een gestolen device?
Crossposten is niet de bedoeling. Dit topic gaat dan ook op slot, en zie ook Daedalus in "Pincode onbekend"
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.