Vervelende buren, die niet eens naast ons wonen

Pagina: 1
Acties:
  • 4.464 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karelApel
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 04-09-2023
Beste lezers e.d. Eerder reageerde ik al op een burenoverlast-topic. Om mijn reactie niet te lang te laten worden had ik dit nog niet verteld.

Buren van twee huizen verder, waar wij persoonlijk nooit iets mee of tegen gehad hebben, vertonen al jaren zeer irritant gedrag. Zij hebben een zoon van 45 inwonen, die geestelijk niet helemaal gezond is, echter wel enorm vervelend. Echter wordt alle kritiek als aanval op 'hun kind' gezien. Zo kunnen wij de voordeur amper opendoen, anders loopt 'zoonlief' net voorbij. Wel minstens 100x per dag (heb ik weleens geteld, ik probeer er niet op te letten). Dat alleen om even verderop op een bankje te gaan roken. Bij terugkomst loop hij dus weer langs en de rooklucht waait precies langs onze voorkant. Het is precies op het zuidwesten (waar de wind vaak vandaan komt). Toen we er ooit over klaagden, viel zijn moeder ons bijna aan, heel agressief. Het was toen in de coronatijd en men moest toen 1,5 meter afstand houden. Aangezien ze steeds binnen mijn grenzen kwam, heb ik gedreigd te slaan, ik voelde me aangevallen. Dat heeft ze door de hele buurt geroddeld. Ook ging het ons 'geen ene moer aan', wat zij doen. Het werd steeds erger. Als ik naar mijn schuurtje loop, om gereedschap te pakken, kom ik hem bijna altijd tegen, ik kan hem wel wurgen. Altijd die gore rooklucht, ook al rookt hij op dat moment dan niet, maar ik ruik het al van meters afstand. Hij gaat dan bij slechter weer in de schuur roken. Hij kan binnendoor echter ook bij de schuur komen (via hun tuin), want de schuur heeft twee deuren. Wij vermoeden dat zijn moeder hem instrueert om steeds langs ons te lopen, wat trouwens niet alleen een vermoeden is, we hebben een keer letterlijk gehoord dat ze zei "nee, loop maar langs hun, zo vaak mogelijk". We konden niet alles horen, maar ik verstond iets van "ik ga 'daar en daar' (zeg ik niet, om herkenning te voorkomen) roken. Die buurvrouw was zo beledigd dat wij ooit iets over haar zoon zeiden dat hij nu blijkbaar langs ons MOET lopen van haar. Van 7.15 in de ochtend tot 22.15 in de avond.

Wij hebben allerlei dingen geprobeerd, kinderachtige dingen, maar we waren door onze mogelijkheden heen. (buurtbemiddeling wilden ze niet en de woningbouw wees de klacht af ). Zo hebben we een keer op dat bankje, waar hij vaak zit, chloor gespoten, dikbleek. Zijn hele broek zat toen onder de witte vlekken en het schijnt dat hij naar binnen is gelopen en toen op hun 'mooie' bank is gaan zitten. Toen brak de hel los, maar ze konden niets bewijzen, dus dreigden wij met de politie, als zij ons nog een keer zou beschuldigen. Die kwam ook een keer en toen was het een tijdje stil en liep zoonlief vrijwel niet langs ons huis, of bij onze schuur. Dit hielp maar tijdelijk. We vonden steeds meer troep in onze tuin (waar zou dat vandaan komen?), peuken, blikjes (soms nog halfvol) met fanta o.i.d. bukskogeltjes, enz..

De laatste tijd vreet het aan ons. Niemand luistert naar ons of neemt ons serieus. Als wij degene (of zijn moeder) tegenkomen, ontstaat er een soort woede, maar we houden ons in. Echter is dat elke dag, meerdere malen. Als ik mijn fiets uit de schuur haal en dan de straatkant eruit ga, kom ik die gozer weer tegen. Soms loopt ie bewust terug, want zonder zijn moeder is hij niets. Zijn vader zien we niet veel, die bemoeit zich er niet mee. Nu zitten wij al een paar jaar met stressklachten en er kwam een keer iemand van de woningbouw langs (tot onze verbazing), maar die legde alles bij ons. De indeling van ons huis anders, of andere gordijnen, zodat wij hem (of zijn moeder) niet steeds zien lopen, of meer afleiding zoeken. (wij zijn sinds een aantal jaar met pensioen en gaan niet zo vaak weg, een enkele keer bewust om hun even te vergeten). Op een gegeven moment werd na doktersbezoek, enorme stress vastgesteld (dat wisten we al). Nu zitten we aan de pammetjes, maar omdat die verslavend zijn, stoppen we om de twee weken steeds.

Ik kreeg zelfs een keer gedachten om degene neer te steken, laat in de avond en dan voor een alibi te zorgen. Dat gaat gewoon te ver. Dat is niet 1x, maar ik heb echt plannen gehad hem in elkaar te slaan en zelfs zijn moeder. Gelukkig is mijn vrouw er nog, maar ik heb hartklachten gekregen van o.a. de stress.

Het zijn domme mensen, snappen niets en roken al hun hele leven (vanaf een jaar of 16, dus die moeder al 60 jaar en die zoon al 30 jaar of meer. Wij hebben ook gerookt, maar zijn 20 jaar terug gestopt.

Niet alleen harde geluiden e.d. kunnen als hinder worden ervaren, maar dit ook. Onze laatste hoop was de gemeente. Het gesprek begon vriendelijk, maar die vrouw sloeg een steeds agressievere toon aan. JA, ZE MOGEN DAAR LOPEN, IS NIET VERBODEN en ZE ROKEN TOCH NIET IN JULLIE TUIN, enz. Ik zei: KOMT U EEN BUUR ALTIJD MAAR TEGEN, iedere keer als u het huis verlaat of naar de schuur gaat? Ook dat weet ze aan ons gedrag. Toen zijn we weggegaan, ik was zo boos dat ik die vrouw uitmaakte voor iets met een k. en een h. (wat ik echt nooit doe). Nooit meer iets over gehoord.

We proberen er positief mee om te gaan en doen weleens bewust aardig. Dat zijn ze niet gewend en dan krijg je nog een aardige reactie terug ook, maar de keer erna draaien ze hun kop weer om. / We kregen weleens visite die zei "wat een rooklucht bij jullie deur, roken jullie weer?". Ik zei "dat is van 30 meter verder, van iemand die niet in de eigen tuin rookt, maar alleen hier in de buurt. Nou, ik hou maar op. We hebben ergere dingen meegemaakt, maar als zoiets niet stopt en mensen bewust langs blijven lopen en je blijft ze maar constant tegenkomen, gaat het enorm irriteren... :( Hier hou ik het bij... Misschien iemand met zo'n zelfde ervaring? (het lijkt mee te vallen, maar dat is echt niet zo, we kunnen steeds minder hebben, vergeleken bij 10 jaar terug).. Groet, .. 8)7

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Anoniem: 1420638

Verhuizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karelApel
Nee, is geen optie meer, we zijn al heel vaak verhuisd. Ons huis is ook niet zo veel waard, omdat het oud is. We denken weleens "na zoveel jaar roken moeten ze toch wel een keer gezondheidklachten krijgen, of longkanker". Zo ga je op een gegeven moment denken. Er zijn ook aardige buren hoor, maar aan de overkant, niet naast ons, in het hele rijtje niet.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-03-2024
Bij terugkomst loop hij dus weer langs en de rooklucht waait precies langs onze voorkant.
Jank jank

Als jij je op de kast laat jagen door rooklucht, dan ben je mooi je eigen probleem aan het creeen.
Onze laatste hoop was de gemeente. <uitleg dat ze er gewoon mogen lopen> Toen zijn we weggegaan, ik was zo boos dat ik die vrouw uitmaakte voor iets met een k. en een h. (wat ik echt nooit doe). Nooit meer iets over gehoord.
Tja, als ik de gemeente (en politie) was, zou ik TS mooi in de stront laten zakken.

[ Voor 42% gewijzigd door The_BoKmeester op 04-09-2023 19:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Lekker verhuizen man 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karelApel
Het is meer de privacyschending. Je kunt de deur niet opendoen of een van hen loopt langs, of staat daar, ook aan de achterkant. 'jank jank' vind ik geen passende reactie. Ik denk dat je niet beseft hoeveel invloed dat heeft, jarenlang. Dan ook nog gedoe met een andere buur, maar dat staat in een andere topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:45

Roozzz

Plus ultra

Je snapt dat je zelf een probleem creëert?

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Wat is precies het vervelende gedrag van de buurjongen los van de rooklucht?

Rooklucht ligt vaker gevoelig bij oud-rokers. Ben je nu niet enorm aan het projecteren? Is er misschien iemand waarover je praten waarom je hier zo aan stoort?

Ja ben ook gestopt, ja vind het ook stinken en zou willen dat er meer rookvrije terrein komen maar zal mijzelf nooit zo gek maken dat ik andere hierdoor zal beledigingen, uitschelden, het ergste toewensen of zelfs bedreigen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Volgens mij zit je er nogal obsessief in. Verhuizen is de enige optie zo te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:40

Cheezus

Luiaard

Tja, het klinkt alsof de boosheid-issues van twee kanten komt. Een constructief overleg om tot een oplossing te komen lijkt zo ver weg. Omdat de beste man niets doet wat niet mag valt daar weinig verandering aan af te dwingen. Negeren/'deal with it' is de beste oplossing (wat de gemeente dus al voorstelde met wat andere bewoording/maatregelen). Verhuizen is de andere oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karelApel
Nou Roozzz, ik denk dat jij het niet snapt. Wil jij je buurman/vrouw iedere keer tegenkomen dat je de deur uitgaat, echt jarenlang, bijna iedere keer? / Wel veel domme reacties hier. Zeker rokers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-03-2024
karelApel schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:31:
Het is meer de privacyschending. Je kunt de deur niet opendoen of een van hen loopt langs, of staat daar, ook aan de achterkant. 'jank jank' vind ik geen passende reactie. Ik denk dat je niet beseft hoeveel invloed dat heeft, jarenlang. Dan ook nog gedoe met een andere buur, maar dat staat in een andere topic.
jarenlang? En je woont er nog steeds.

Doei. Ik ben weg. (ikke wel ja!)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• happysan
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-05 13:50
Bleek op een openbaar bankje smeren is redelijk crimineel wel, wellicht moet je het bij jezelf zoeken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:40

Cheezus

Luiaard

karelApel schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:33:
Nou Roozzz, ik denk dat jij het niet snapt. Wil jij je buurman/vrouw iedere keer tegenkomen dat je de deur uitgaat, echt jarenlang, bijna iedere keer? / Wel veel domme reacties hier. Zeker rokers?
Nee, geen roker hier. Natuurlijk vinden anderen dat ook vervelend. Maar uit je verhaal blijkt ook al dat een vreedzaam samenleven geen optie meer is, de buren doen niks illegaals en dan blijven er weinig opties over..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nalletje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:08
Ik ben totaal geen kenner en vind het héél vervelend voor jullie, desondanks dat beide kant niet correct bezig zijn...

Zoals ik het lees, voel je je inmiddels bedreigt en bespied in je eigen woning. Ik zie dit persoonlijk als een soort stalking, doordat ze zicht continue voor de deur/schuur bevinden. Het zal lastig zijn en waarschijnlijk zitten er wel hogere kosten aan vast, maar wellicht is het een idee om daarover juridisch advies over in te winnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
happysan schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:34:
Bleek op een openbaar bankje smeren is redelijk crimineel wel, wellicht moet je het bij jezelf zoeken...
Dit dus.

En dan ook nog het lef hebben om de gemeente te bellen en te hopen dat hun het voor je oplossen (wat precies oplossen?, want ze doen feitelijk niets?) en daarna de gemeentemedewerker uitscheldt... tja.... daar vind ik wel wat van.

Als ik karelApel was zou ik even goed in de spiegel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:02
Is een camera ophangen voor bewijslast eventueel voor later een optie? Ik denk dat enige optie is accepteren en eventueel wachten totdat zij een fout maken en dan woningbouw inschakelen. Meestal een dossier opbouwen is wat woningbouw nodig hebben zodat ze over kunnen gaan naar een zaak.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Gewoon openbaar hier toegeven dat je zo'n actie met bleek uitgehaald hebt en vervolgens nog dreigen met de politie ook :(
Ik ben blij dat jullie mijn buren niet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:45

Roozzz

Plus ultra

Probeer de oorzaak eens bij jezelf te zoeken in plaats van naar alles en iedereen te wijzen. Je doet het in de beschrijving naar de buren non stop en in de reacties ook. Jij ervaart een probleem en maakt het gigantisch groot. Het oneens met je zijn is kennelijk een persoonlijke aanval.

Deze niet roker zegt zijn bejaarde buurman ook voor de 10e keer op een dag vriendelijk gedag...

[ Voor 9% gewijzigd door Roozzz op 04-09-2023 19:42 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1420638

Ik denk niet echt dat wij op Tweakers jou hiermee kunnen helpen. Ik denk dat je echt een proffesioneel moet opzoeken..

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-06 20:22
Anoniem: 1420638 schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:42:
Ik denk niet echt dat wij op Tweakers jou hiermee kunnen helpen. Ik denk dat je echt een proffesioneel moet opzoeken..
En dan met name voor zichzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:02
KNed schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:41:
Gewoon openbaar hier toegeven dat je zo'n actie met bleek uitgehaald hebt en vervolgens nog dreigen met de politie ook :(
Ik ben blij dat jullie mijn buren niet zijn...
Denk dat dit een wanhoop actie is geweest. Niet goed gepraat, maar je doet weleens dingen die kras zijn. Blijkbaar zit het hem zo hoog dat hij die doet. Dit geeft aan dat er niet rationeel nagedacht wordt, maar meer uit emotie. Dat is altijd vragen om escalaties. Dus zoals eerder aangegeven, hou je gedeisd en bouw een zaak door geluidsbewijs, beelden. foto's etc. Meer kan er eigenlijk niet gedaan worden. En eventueel rechtsbijstand om advies te geven. Maar die zullen ook om bewijs vragen die je zaak sterker maakt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:20
Gezien de beperkte posthistorie en de andere vreemde post denk ik dat TS een trol is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• freggel84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:39
waar maak je je druk om zeg, zoek een hobby

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
Bobmeister schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:46:
Gezien de beperkte posthistorie en de andere vreemde post denk ik dat TS een trol is.
Ik denk het ook. Althans, ik hoop het ook. Anders heb ik wel medelijden met de buurt dat ze dagelijks te maken hebben met de ts.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:48

Croga

The Unreasonable Man

Even kijken.... De feiten die er beschreven worden.....

- Je komt de buur regelmatig tegen.

Oh, wacht, meer is er eigenlijk niet... Nou ja, behalve je eigen streken! Die wél daadwerkelijk opzettelijke overlast zijn en zelfs tot aan het criminele toe!!!

@karelApel; Ik zou, als ik jou was, sterk overwegen om zelf psychische hulp te zoeken. Als je niet door hebt dat wat je doet absoluut niet kan dan ben je eigenlijk al te ver heen. Ik snap *VOLLEDIG* wat die persoon van de gemeente gezegd heeft. De enige problemen hier zitten echt in je hoofd en nergens anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:16
In je verhaal, en hoe veel last je ook van ze hebt, geef je aan dat je zelf fysiek gedreigd hebt met geweld, je geeft aan dat je "hem wel kan wurgen", je geeft toe dat je expres chloorbleek op een bankje hebt gesmeerd met het doel hem. Letterlijk iemand bewust in gevaar brengen met een irriterende stof.

Je zit aan "pammetjes" en daar besluit je zelf elke twee weken mee te stoppen. Nee dat zijn goede ideeën. Weet je arts dit? Durf er geld op te zetten van niet, want wat je doet is je eigen lichaam door een medicijnen achtbaan te gooien. Das pas stress.

Je gaat in gesprek met de gemeente en noemt diegene die langs komt een kankerhoer. Verbloem het niet. Gezegd is gezegd en dat is dat. Maar ik zelf vind het niet raar dat je daar niks meer van hoort.

Joh alles leuk en aardig. Maar elke burenruzie komt van twee kanten. Er is bijna nooit maar 1 partij die het elven van de ander onmogelijk maakt. En met alles wat je nu in 1 verhaal hier opschrijft werk jezelf keihard mee aan het probleem.

Hoe denk je daar zelf over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton2610
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:47
Anoniem: 1420638 schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:42:
En voor de duidelijkheid: geen professional uit Joegoslavië die €25k wil om het probleem te verhelpen :/

Ik hoop toch echt dat ik tegen de tijd dat ik met pensioen mag me niet druk ga maken om dit soort non-issues en een leuke invulling van mijn leven heb.. 45 jaar gewerkt en dan jezelf hier zo druk over maken..

[ Voor 23% gewijzigd door Anton2610 op 04-09-2023 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:32
Gezellig straatje, twee mafketels naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 10:44
Volgens mij in ieder geval niet de enige in dit verhaal! Chloor op een bankje smeren en verwachten dat dat dingen oplost..

Als je het met bijna niemand in je straat kunt vinden, en je zo ergert aan dingen waar je niks aan kunt doen (een buurman die vaak voorbij loopt en veel rookt.. ) dan gaat het nooit meer goedkomen. Lekker verhuizen, of als laatste oplossing hele dikke gordijnen in de voorkamer hangen en een jaar niet met je buren praten, om alles tot rust te laten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Deze reactie zegt eigenlijk genoeg jongens.

Steek er geen moeite in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
karelApel in "Klimop en erfafscheiding"

Je maakt wel echt overal een probleem van. Je woont er nu al 15 jaar, is het niet gewoon tijd om te verkassen naar een rustigere plek? Beide verhalen zijn ook niet consistent met elkaar.

[ Voor 11% gewijzigd door stin00 op 04-09-2023 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Het is meer de privacyschending. Je kunt de deur niet opendoen of een van hen loopt langs, of staat daar, ook aan de achterkant.
Zolang hij op de openbare weg staat doe je er niks aan, dan mag hij recht voor je deur gaan staan en naar binnen kijken.

Dat het vervelend is kan ik me voorstellen, maar het klinkt alsof jullie net zoveel of zelfs meer schade hebben aangericht en het keihard aan het escaleren zijn, terwijl het helemaal niet zo'n groot probleem hoeft te zijn.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00
Lees je verhaal eens van de andere kant:
Een ouders stel met een zoon met een verstandelijke beperking woont in een rustige straat. Hij heeft weinig te doen behalve af en toe roken. Niemand heeft eigenlijk last van hem, hij valt niemand lastig en bemoeit zich met niemand. Alleen 1 buurman doet moeilijk, hij bedreigde zelfs de vrouw toen zij voor haar zoon opkwam.
Ook heeft hij bewust een bankje onder bleek gesmeerd, de zoon snapt daar de impact niet van een dit heeft dus zijn kleren en ook hun bank verpest. De zoon is ondertussen bang voor die nare man, maar de vrouw zegt dat hij dapper moet zijn en daar wel gewoon langs mag lopen.
En blijkbaar heeft hij ook gewelddadige denkbeelden.

Als je na het lezen van bovenstaande niet doorhebt dat jezelf vooral het probleem hebt ben je nog verder heen dan ik al dacht.
Lijkt me goed om te verhuizen, bij voorkeur naar een huis waar mensen in witte pakken je in de gaten houden en s'avonds de deur op slot doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CatchEmAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:35
Snap dat de situatie vervelend voor je is, echter word het probleem niet steeds groter doordat je je er zelf zo druk om maakt en er alsmaar oplet hoevaak de buren langslopen etc?
Volgens mij kun je het grootste deel van het probleem oplossen door het bij je zelf te zoeken. Wellicht dat je met bovenstaand verhaal eens bij de huisarts of POH-GGZ terecht kunt. Daar is denk ik een deel van de oplossing voor het probleem te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:46
Mag weg

[ Voor 99% gewijzigd door Toke_gt op 04-09-2023 20:22 . Reden: Te serieuze reactie ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Kan me voorstellen dat het een grote psychologische impact heeft waar andere kennelijk geen sympathie voor op kunnen brengen.

Enige wat je kan doen is zoeken naar strafbare feiten en daar een dossier mee opbouwen en op die manier de juridische weg bewandelen, misschien kan je een contact verbod regelen dat die zoonlief uit je buurt moet blijven op straffe van....
Of mediator, acht de kans klein gezien je gedragingen bij de gemeente.

Bleek smeren op een bankje terwijl je weet dat die gehandicapt is en niet bij zijn volle verstand is vind ik echt te ver gaan.
Jij moet wel beter weten dat als het allemaal echt waar is hij de instructies van zijn ouders krijgt en niet zelf doet.
Voordat je echt daadwerkelijk gaat handelen met moordgedachte zou ik willen adviseren om zo snel mogelijk professionele hulp in te schaken voor je zelf ook voor je andere problemen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-06 13:56
Je moet wel je verhaal een beetje consistent houden. Je reactie in het erfafscheiding topic en dit lopen niet helemaal gelijk qua verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:38

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Zo dan! Over groepen in hokjes plaatsen gesproken. :X

Vervelend dat je last hebt van de rook en domme buren die 100x per dag langslopen. Maar check even je spiegel en aanschouw wat zich daar afspeelt.
Jij bent hier het probleem als ik je verhaal hier zo lees. Bleek op een bank smeren, mag je echt van geluk spreken dat je ermee weg bent gekomen. Jij bent hier niet het slachtoffer. De tegenpartij is ook niet fris, maar het grootste probleem ligt bij jouw.

Is vast niet wat je wilt lezen. Maar doe ons nou eens een lol en stap eens uit die slachtoffer rol, neem "ownership" van je probleem en probeer in te zien dat jij hier een veel grotere rol in speelt dan je nu zelf lijkt te denken. :)

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:23
@karelApel Ik kan me een beetje inleven in jullie situatie, maar je hebt alleen jezelf er mee.
Proberen te negeren, niet op letten, airfreshners in huis en altijd vriendelijk gedag zeggen, dan denk ik dat het een stukje beter gaat met jezelf.
Het enige andere wat ik kan bedenken wat heel misschien helpt zijn van die kattenverjagers in je tuin of aan je hek.
Iemand in mijn buurt heeft die en ik word er gek van als ik er langs loop. Maar het kan zijn dat ik wat gevoelige oren heb en jouw buren er utieindelijk geen lasst van hebben.

Succes en beterschap, ik hoop vooral dat je rust voor jezelf vindt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
*knip*
Maak het niet persoonlijk en gebruik de topic report.

[ Voor 80% gewijzigd door tweakduke op 05-09-2023 17:37 ]

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 00:13

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Als het echt escaleert, krijgt TS alsnog een gedwongen verhuizing naar de gevangenis.....

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
Je zeurt, het is een openbare weg en dus mag iedereen daar lopen.

Verder lijken de buren weinig kwaad te doen.je maakt het in je hoofd veel groter dan het is.

Verder kun je zelf niet zeggen dat je geen kwaad doet met bedreigingen en kinderachtige acties.

Begin zelf is met normaal doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Sethro op 04-09-2023 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-06 07:20
Deze meneer zou het echt niet uithouden op studentenkamers.

verhuizen naar een hutje in het bos, geen buren om over te roddelen en geen buren die over jou roddelen, probleem opgelost.

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:37

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Topics zijn niet ter leedvermaak en we laten elkaar in hun waarde.

@karelApel vraag je om tips of waar wil je heen met dit topic.

Neem even contact op per DM dan overwegen we of het topic weer open kan.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.