DJI mini 3 pro + smart controller als aanbieding voor 699,99

Pagina: 1
Acties:
  • 870 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvanT
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 07-09-2023
Op 26 augustus 2023 heb ik een DJI mini 3 pro + smart controller via de webwinkel website besteld. Het artikel zou door de verkopende partij webwinkel op 28 augustus zijn verstuurd via DHL. Tot op heden hebben wij het product NIET ontvangen.

Contact met de verkoper is niet mogelijk, hij reageert nergens op. Niet via mail en niet via telefoon!

Na diverse contactmomenten met de klantenservice van webwinkel zou er een onderzoek ingesteld worden naar het pakket (door de verkoper). Vandaag contact gehad met DHL. Er blijkt dat de verkoper bij DHL helemaal géén onderzoek heeft ingesteld! Dit riekt naar oplichting.

Wie heeft er nog meer bij deze webwinkel besteld en heeft dezelfde ervaring?

[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 05-09-2023 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Relaxed, geef het ff wat tijd. webwinkel gaat je hier waarschijnlijk wel mee helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 05-09-2023 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Exact hetzelfde topic: DJI mini 3 pro + smart controller als aanbieding voor 699,9

Dat product ga je ook nooit ontvangen, is een derde verkoper die de boel oplicht. Gebeurt op
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
aan de lopende band.

Gewoon met
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
contact blijven opnemen en wachten op een oplossing. Je krijgt in 99% van de gevallen je geld terug. Het kan alleen even duren.

Bij hoge kortingen voortaan even checken wie de verkoper is, er zitten veel rotte appels tussen.

[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 05-09-2023 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit is een herhaling van het laatste topic. Zoals ik daar ook zei l, zie ik hier op dit moment geen discussiewaarde in.

Je hebt al contact met de verkoper en daar is ook al een oplossing.

Dit topic gaat dan ook (weer) op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.