DJI mini 3 pro + smart controller als aanbieding voor 699,9

Pagina: 1
Acties:
  • 869 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterDons
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-06 01:55
Mijn vraag
Bij *knip* webwinkel stond de DJI mini 3 pro + smart controller als aanbieding voor 699,99.
Besteld pakket is verzonden en opgehaald door de bezorger en daarna is het stil.
Ik zie bij klachtenkompas meer mensen met dezelfde ervaring.
ook bij *knip* klachten.

Zijn er nog meer die besteld hebben en hetzelfde ervaren?

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 02-09-2023 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaisan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:17
Heb je al contact opgenomen met de winkel? En wat zeggen die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterDons
webwinkel eerste reactie we kunnen de koop ongedaan maken. Tweede reactie wacht nog een aantal werkdagen. Ondertussen heb ik drie personen gevonden die dezelfde ervaring hebben met deze aanbieding van 699,99. Dinsdag heb ik weer contact met webwinkel (Partner Verkoper: *knip ). Onderzoek bij DHL kan alleen door de verzendende partij. De drone staat nu weer bij webwinkel voor een bedrag van €998 en die verkoop webwinkel nu zelf.

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 02-09-2023 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:29
Even snel op internet zoeken vind ik bar weinig over *knip* .... Dus dat klinkt als een oplichtertje...

Dus ik verwacht dat de officiële verkoper aanspreken lastig wordt. webwinkel zal ook niet zo snel de echte gegevens hebben dan wel geven. Hopen dat webwinkel wilt meewerken.

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 02-09-2023 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webwinkel platform verkoper ow boy... enige geluk dat je wel je geld terug zal krijgen maar dat platofrm verkoop mogen ze heel snel aan banden gaan leggen bij amazon net zo erg.

Gewoon wettelijk stellen dat het verkoop kanaal aansprakelijk is voor alles wat ze aanbieden ook van derde aanbieders dan is deze ellende snel voorbij.

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 02-09-2023 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterDons
Op de site van webwinkel Actief sinds: *knip* Inmiddels hebben ze de samenwerking beëindigd.
Zodra het postonderzoek is afgerond krijg ik mijn geld terug en kan ik ipv 699,99 hetzelfde artikel bij webwinkel kopen voor 998. Ben wel een beetje klaar met webwinkel.

[ Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 02-09-2023 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit is een herhaling van het laatste topic. Zoals ik daar ook zei l, zie ik hier op dit moment geen discussiewaarde in.

Je hebt al contact met de verkoper en daar is ook al een oplossing.

Dit topic gaat dan ook (weer) op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.