Power Mod of Power Trip?

Pagina: 1
Acties:
  • 505 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:20

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Jippie, een van de Power mods haalt het 6x stemmen grove geschud weer tevoorschijn.

player-x in ''Intel doet beroep op TSMC om problemen in eigen chipfabs op te vangen''
Het bovenstaande voorbeeld is maar een voorbeeld, van de vele die ik heb gezien, en niet alleen bij mijzelf, maar ook bij andere meningen, waar ik het wel of niet mee eens was.

En nu maar afvragen waarom een hoop mensen geen uitgebreide, en imho vaak redelijk onderbouwde reacties meer plaatsen, als je opeens terug gezet worden naar +1 ipv +2 waar ze een tijd op stonden met 6x of een veelvoud daarvan stemmen.

Je schrijft een uitgebreide reactie, omdat je wat wil toevoegen aan de discussie, niet om het irrelevant te laten zijn door de power mods.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +1 is niet "irrelevant", dat laatste is een 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:20

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Wel als het in een zee van andere 'relevante', maar beknopte reacties verdwijnt.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:45
wildhagen schreef op zondag 3 september 2023 @ 10:03:
Een +1 is niet "irrelevant", dat laatste is een 0.
Ik gok dat @player-x niet heel letterlijk was, maar vooral bedoelde dat 'ie vindt dat z'n reactie meer dan een +1 waard is.

Wat weer aangeeft hoe scheef het scoresysteem van FP-reacties is, een +1 voelt voor velen aan als een matige of slechte score.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hahn schreef op zondag 3 september 2023 @ 10:09:
[...]

Wat weer aangeeft hoe scheef het scoresysteem van FP-reacties is, een +1 voelt voor velen aan als een matige of slechte score.
No offence, maar dan snappen die "velen" kennelijk de scores niet.

Een +1 is niet matig, laat staan slecht, maar normaal. Voor matig hebben we een 0, voor slecht 0 of -1, afhankelijk van de situatie etc.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Indien je van mening bent dat een reactie onjuist is gemodereerd kan je terecht in: Het kleine-mismoderatietopic deel XXX

Wat betreft de topic titel en de topicstart wijs ik je graag even op Bor in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXX"

Verder; een +1 is in mijn ogen een prima score voor deze ontopic reactie. Ik zie daar geen reden tot ingrijpen.

Ik ga dit topic sluiten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.