"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
@jdh009
Iemand anders was je voor: Test? Frontpage moderatie pop-up fullscreen op mobiel
Iemand anders was je voor: Test? Frontpage moderatie pop-up fullscreen op mobiel
[ Voor 20% gewijzigd door Bas170 op 31-08-2023 17:22 ]
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Dit is zo gebouwd omdat... geen idee, het is gewoon zo gebouwd als nieuwe feature. Lijkt me als FP ProMod al helemaal vervelend. Voor mij in ieder geval een reden om niet meer te modereren, ik snap niets van deze wijziging.
Wat is de gedachte van jullie UI/UXer hierachter? Waarom de modal aanpassen naar een fullscreen pagina? Rol dit op z'n minst uit onder een X% gebruikers om te meten wat het effect is. Uit de eerste reacties lees ik vooral 'barrière tot modereren' en dat lijkt me een compleet averechts effect? Al is dat gissen, de reden tot aanpassing weet ik niet.
Wat is de gedachte van jullie UI/UXer hierachter? Waarom de modal aanpassen naar een fullscreen pagina? Rol dit op z'n minst uit onder een X% gebruikers om te meten wat het effect is. Uit de eerste reacties lees ik vooral 'barrière tot modereren' en dat lijkt me een compleet averechts effect? Al is dat gissen, de reden tot aanpassing weet ik niet.
[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 01-09-2023 11:01 ]
Graag verder in Frontpage moderatie pop-up fullscreen op mobiel
Dit topic is gesloten.