Onze tv is na twee jaar en 8 maanden plotseling stuk gegaan, geen beeld meer.
Aangekocht bij
Er is al eea over geschreven, dat je moet beginnen over conformiteitsbeginsel etc., maar ik heb ook weer geen zin om er een weken lange strijd van te maken. Meer mensen ervaring hiermee en wat zou t advies zijn?
Ik heb gevraagd of ik het coulance bedrag (restwaarde tv volgens tabel) van +-275 terug mag, anders moet ik nog eens 300 bij leggen voor de reparatie en wanneer ik deze bedragen bij elkaar optel zit ik bijna aan de 600 euro en koop ik liever een nieuwe tv met weer 2 jaar garantie..
Wat is jullie mening?
Onderstaand de offerte:
Aangekocht bij
Members only:
(mag ik dat vermelden?) reparatie wordt uitgevoerd door externe partij die weer contact heeft met Samsung lijkt t en die hanteert voor de coulance een standaard economische afschrijvingstabel van techniek Nederland (5 jaar in ons geval).
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Er is al eea over geschreven, dat je moet beginnen over conformiteitsbeginsel etc., maar ik heb ook weer geen zin om er een weken lange strijd van te maken. Meer mensen ervaring hiermee en wat zou t advies zijn?
Ik heb gevraagd of ik het coulance bedrag (restwaarde tv volgens tabel) van +-275 terug mag, anders moet ik nog eens 300 bij leggen voor de reparatie en wanneer ik deze bedragen bij elkaar optel zit ik bijna aan de 600 euro en koop ik liever een nieuwe tv met weer 2 jaar garantie..
Wat is jullie mening?
Onderstaand de offerte:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KqsSD2Q4KrggDoAWvdwYcX5z.jpg?f=user_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Perkouw op 31-08-2023 11:02 ]