Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-04 22:38
De titel zegt het - de beste televiesie volgens Rtings.com (bron: https://www.rtings.com/tv/reviews/best/tvs-on-the-market) is momenteel goedkoper op bol.com Belgie dan de laagste prijs hiervoor op pricewatch.

55" voor 1299 EUR
65" voor 1599 EUR

S90C, dus 2023 model, dus 2de generatie qd-oled panel

Voor een of andere reden staan ze daar dubbel aangeboden aan 2 verschillende prijzen. De normale en deze lagere prijs. Die van mij is vandaag toegekomen en is gewoon in orde, lijkt niet refubrished of open doos te zijn.

Veel shopplezier!

Edit: zie reactie van Stin00 https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/76350066, gaat over Europese grijze import model.

[ Voor 13% gewijzigd door Sulya op 28-08-2023 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:12

DataGhost

iPL dev

Bol.com staat er helemaal niet in. Op hun site zie ik het product ook helemaal niet staan, niet in de NL versie en ook niet in de BE versie. Dus dat lijkt me gewoon te kloppen.

Verder is de pricewatch niet compleet, er zijn zat webshops die er niet in worden opgenomen maar eventueel wel goedkopere producten kunnen leveren. Bol staat er dan doorgaans wel in, maar ook hun prijzen kunnen op meerdere momenten van de dag veranderen en dat is dan nog niet per se meegenomen in de PW op het moment dat je kijkt. Zie het als een hulpmiddel, niet als de enige waarheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik zie hem wel staan bij zowel NL als BE:

55": https://www.bol.com/be/nl...GWREpg.2_6.8.ProductTitle

65": https://www.bol.com/be/nl...GWREpg.2_6.7.ProductTitle

Verkoop door BOL zelf.

Let er alleen wel op dat dit Europese grijze import modellen zijn, je krijgt NIET een Benelux model.
Samsung kan moeilijk doen bij eventuele garantieclaims.

BOL staat niet in de pricewatch gelinkt omdat het EAN anders is. BOL's 65" model heeft EAN 8806094947892, dat wijst op import uit Oost-Europa (Bulgarije). Het Benelux model in de pricewatch heeft EAN 8806094948073, het EU pricewatch model 8806094946581. Komt beiden niet overeen met BOL, daarom niet vindbaar in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-04 22:38
Bedankt voor de reacties.
Volgens meerdere reviews gaat het bij Plasmavisie (die wel in de pricewatch staat) ook om de grijze import, wel voor 340 EUR meer voor 65" model.
Het feit dat de tv door bol.com zelf wordt verkocht geeft mij persoonlijk meer zekerheid over de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Sulya schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:28:
Bedankt voor de reacties.
Volgens meerdere reviews gaat het bij Plasmavisie (die wel in de pricewatch staat) ook om de grijze import, wel voor 340 EUR meer voor 65" model.
Het feit dat de tv door bol.com zelf wordt verkocht geeft mij persoonlijk meer zekerheid over de garantie.
Zowel Plasmavisie als El Vidas bieden inderdaad alleen maar grijze import EU modellen aan, veelal uit Oost-Europa. Daarom liggen hun prijzen altijd lager dan de concurrentie.

Bol biedt prima garantie gedurende de fabrieksgarantie van 2 jaar, maar met wettelijke garantie claimen heb ik persoonlijk matige ervaringen.

In ieder geval veel plezier met de TV; mooi prijsje en hopelijk is de garantie überhaupt nooit nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Aangezien er voor OLED aanbiedingen OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic is, voor fouten/opmerkingen in de Pricewatch is er Pricewatch en als laatste is er al veel geschreven over grijze import. Al met al lijkt dit topic mij geen bestaansrecht te hebben door de eerder genoemde topics.

[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 28-08-2023 16:25 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.