ik heb een filmpje wat ik wil bekijken dit heeft de extensie *.rar ik kan deze niet openen met de mediaspeler openen
.rar of .ram
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
ehhh waar hebben we nou over? RAR of RAM? RAR kun je met WinRAR en WinACE openen, RAM inderdaad in Realplayer.heeft de extensie *.rar
.rar met Winrar
.ram met Realplayer
.ram met Realplayer
PSN: mug_8pm
RAR is geen multimedia extensie maar een gecomprimeerd bestand. Vaak is het pas het eerste van een hele serie delen die dan *.r00, *.r01 en verder heten. RARs open je met winrar of winace. De multimediafile die er dan uitkomt kan je dan bekijken met Media Player (Avi, mpg, asf), Real Player (*.ra, *.rm, *.ram) of Quicktime (*.mov).Op dinsdag 04 september 2001 13:47 schreef Neelsjan het volgende:
ik heb een filmpje wat ik wil bekijken dit heeft de extensie *.rar ik kan deze niet openen met de mediaspeler openen
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()