Melding refurbished producten

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlainG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 15:06
Hi,

Ik loop denkelijk wat achter, maar heb net in de Pricewatch ontdekt dat er ook refurbished producten vermeld worden! Wat een super feature.

Nu is mijn vraag of je ook gewoon een lijst van refurbished in een categorie kan opvragen? Zoals laptops? Ik zie het wel boven de prijzen staan als ik een selectie maak. Misschien filter refurbished toevoegen ?

See you on the bitstream ! Alain

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kisik
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 20:52
AlainG schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:21:
Hi,

Ik loop denkelijk wat achter, maar heb net in de Pricewatch ontdekt dat er ook refurbished producten vermeld worden! Wat een super feature.

Nu is mijn vraag of je ook gewoon een lijst van refurbished in een categorie kan opvragen? Zoals laptops? Ik zie het wel boven de prijzen staan als ik een selectie maak. Misschien filter refurbished toevoegen ?

See you on the bitstream ! Alain
Nou. Goede feature, maar ik zou ze graag willen deselecteren! Als iemand weet hoe dat kan, dan lees ik dat graag. --> Uit onderstaande link werkt de truc voor mij om de levertijd op 5 dagen te zetten. Dan alleen maar nieuwe producten.

[ Voor 23% gewijzigd door kisik op 22-08-2023 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kisik
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 20:52
Ik heb even verder gezocht.... Er is al een discussie over (sinds 2019!?!?!), dus deze kan dicht:
PW filter voor refurbished prijzen

Jammer dat er geen oplossing komt alleen.

Dit topic is gesloten.