Heeft iemand enige wetenschap van aankomende of nog onaangekondigde smartphones met met fysiek toetsenbord in 2024?
Mijn Blackberry Key2 is zo langzamerhand wel aan vervanging toe helaas.
Keer gekeken of ik de beveiligde bootloader toch zelf kon unlocken maar geen succes gehad ermee. En mijn zoektocht naar een Key2 waar de bootloader unlocked van zou zijn is helaas op niets uitgelopen. Hier las ik af en toe geruchten over.
Het droevige huidige aanbod van Unihertz, Fxtec en Planet Computers pas ik helaas voor.
Iemand ideeën?
Zou het een idee kunnen zijn een soort stichting of NGO op te zetten voor mensen die graag ook een smartphone met fysiek keyboard willen, en van daaruit zelf wat te maken, bijvoorbeeld één keer in de drie jaar, bij een Chinese fabrikant?
Ben ik de enige die deze verandering weigert te accepteren?
Mijn Blackberry Key2 is zo langzamerhand wel aan vervanging toe helaas.

Het droevige huidige aanbod van Unihertz, Fxtec en Planet Computers pas ik helaas voor.
Iemand ideeën?
Zou het een idee kunnen zijn een soort stichting of NGO op te zetten voor mensen die graag ook een smartphone met fysiek keyboard willen, en van daaruit zelf wat te maken, bijvoorbeeld één keer in de drie jaar, bij een Chinese fabrikant?
Ben ik de enige die deze verandering weigert te accepteren?

Niet geschoten is altijd mis.