Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• RP-tje
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 24-10 20:11
Hallo,

Vandaag heb ik een potentieel nieuw huis bekeken. Alles was prima geen gekke dingen, totdat de meterkast openging. Daar hing een huge ass kast in, die de makelaar een Maximus Optimizer noemde. Ik kon er niets op vinden, maar met een beetje creatief zoeken, denk ik wel gevonden te hebben wat het is, namelijk deze Maxii Energii box.

Maar dit voelt / klinkt als iets behoorlijk nutteloos, toch? Of heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32

Wildfire

Joy to the world!

Zo te zien complete onzin, zeker als ik andere dingen van dat bedrijf zie. O.a. hebben ze een apparaat dat een 'tachyon field' zou genereren. Dat is je reinste onzin, want een tachyon is vooralsnog een hypothetisch exotisch deeltje dat beweegt met een snelheid groter dan de lichtsnelheid.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-11 21:50
Ja dat is een Fostac Maximus of vergelijkbaar, effectief doet het helemaal niks. Behalve de bankrekening van goedgelovige klanten aantasten. Na de koop gewoon weghalen, kan er een PV-omvormer voor in de plek :).

My favorite programming language is solder.

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Je moet goed opletten dat je die versie hebt met rechtsdraaiende elektronen, want die met linksdraaiende is niks... Verder moet je niet het oude model hebben, want die is niet compatibel met de Biostabil...

Ongelofelijk wat sommiige mensen zich aan laten smeren...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Dit is wel een heel duur kroonsteentje! 7(8)7 _/-\o_

Regelrechte kwakzalverij:
https://www.holistic-heal...iesoorten/tachyonenergie/

BTW: ik ken tachyon alleen van Star Trek!
Wikipedia: Tachyons in fiction
https://memory-alpha.fandom.com/wiki/Tachyon
:+

Mooie Plaatjes   

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-11 13:27

Midas.e

Is handig met dinges

Degene die dit heeft bedacht is geniaal, bijna 3k vragen voor een stel busbars. Ik ga gelijk een tachyon generator bouwen uit hout.

Hacktheplanet / PVOutput

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32

Wildfire

Joy to the world!

Nou ja, zoals ik al zei, in de wetenschap kennen ze het tachyon wel. Alleen dan is het wel een hypothetisch exotisch deeltje, dus waarvan het bestaan nog niet bewezen is. En gezien de snelheid hoger dan het licht lijkt me dat de kans op het daadwerkelijk bestaan ook niet superhoog is :+

Er wordt hier gewoon gebruik gemaakt van een term die veel mensen links of rechts weleens ergens gehoord hebben, meestal uit scifi films en series.

[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 18-08-2023 07:08 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:41

dragonhaertt

@_'.'

Dikke onzin, maar als je hem er uit trekt heb je wel een mooi Rittal kastje.
Helaas is dat minder dan een paar honderd euro aan materiaal, zeker geen duizenden euros waard.

Aan de ene kant zegt het wel iets over de verkopers, maar het zegt ook dat ze bereid zijn duizenden euros uit te geven aan verbetering in het huis B)

Dit is trouwens wel een typisch product dat in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6 thuis hoort.

[ Voor 17% gewijzigd door dragonhaertt op 18-08-2023 07:23 ]

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10

Videopac

Rommelt wat aan.

Na demontage uiteraard wel even op Marktplaats zetten.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• H-W Engineer
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-11 13:46
Er gaat een wereld voor mij open, wat een oplichterij. Die website is toch ook geniaal, wat een meuk verkopen ze daar. Als je op de link uit de TS de foto's bekijkt van het apparaat en de werking er van tonen ze een overzicht van de werking. Bij mij foto 3, daar staat op dat de ingaande zijde 44% rechts draaiend is en dat er 100% uit komt. 8)7 8)7 8)7 (drie keer voor het drie fasen net :P )

• RP-tje
Videopac schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 07:34:
Na demontage uiteraard wel even op Marktplaats zetten.
De verkoper vraagt er EUR 2.500,- voor om over te nemen, anders neemt hij hem zelf mee naar zijn nieuwe huis. Dus overnemen doe ik sowieso niet.

• RP-tje
dragonhaertt schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 07:20:
Aan de ene kant zegt het wel iets over de verkopers, maar het zegt ook dat ze bereid zijn duizenden euros uit te geven aan verbetering in het huis B)
Klopt, het is zeer netjes afgewerkt, enorm dure (denken we) keuken in het huis, overal van die houten wood-up-achtige panelen, tweemaal zoveel zonnepanelen dan nodig, met elk apart een eigen omvormer etc...
Dit is trouwens wel een typisch product dat in Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6 thuis hoort.
Die kende ik nog niet. 8)7

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
RP-tje schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:32:
[...]

De verkoper vraagt er EUR 2.500,- voor om over te nemen, anders neemt hij hem zelf mee naar zijn nieuwe huis. Dus overnemen doe ik sowieso niet.
He, maar kom dan over een paar maanden ook niet op Tweakers klagen dat je magnetron, je vaatwasser en de wasmachine kapot zijn door die linksdraaiende elektronen. En dat je zonnepanelen kapot zijn door de aardstralen :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-11 21:50
[...]
Groot gelijk, laat ze de oude situatie maar weer herstellen. Wel gek eigenlijk, want het lijkt mij 'nagelvast'.

My favorite programming language is solder.

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:30
Die is daar al voorbij gekomen.

• martijn v o
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:09

martijn v o

Certified by Enphase.

Heeft ie zeker ook zo'n magneet om de waterleiding geplaatst :-) Die met die tyriempjes.

PV Output 12*suntech 325wp met Enphase IQ7+ op zuid-oost 116 en 45 graad. WP Panasonic J serie 5kw. Gasloos sinds juni 2021. ID-4

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:56
[...]

Jumbo-kroonsteentje 8)7

Wees alert dat de boel deugdelijk heraangesloten wordt… dus niet vervangen met een daadwerkelijk kroonsteentje ofzo…

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• devriesjande
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:02
Toch wel een slim apparaat. Maakt van een rechts draaiveld een 100% links draaiveld. Moet je hem wel op z'n kop hangen. 8)7
Pagina: 1