Mijn vraag
Beoordelen legplan - hoeveel zonnepanelen kan ik plaatsen
Ik heb meerdere offertes gekregen van verschillende aanbieders. Ik kan geen keuze maken, omdat ik geen duidelijkheid heb over 2 zaken. Ik wil deze graag jullie voorleggen.
1. Hoeveel zonnepanelen kan ik laten leggen? De ene partij zegt maximaal 8 en de andere 9 ( 1 bedrijf zegt dat zelfs 12 mogelijk zijn, maar ik weet niet of ik dit serieus moet nemen). Mijn huis heeft een plat dak en is 5,55m x5,10m. Ik heb foto's bijgevoegd met de legplannen
/f/image/7Y3mtPB7paLJg6gzZ9shYf0S.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/vlzW9cllQ6Fe5iQUugWDDYyp.png?f=user_large)
2. Ik heb een paar pijpen op het dak ( voor mechanische ventilatie). Geven deze veel schaduw? Zijn in mijn geval micro omvormers noodzakelijk of volstaat een serie geschakeld systeem?
Ik heb foto's bijgevoegd van de pijpjes op het dak.
:strip_exif()/f/image/4gXlOnAWB94yBQ6wzkNO7v8k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/N4xB3uUoB0qachfrQTWVObvV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nDnEoSuzT5aKIJUlIztx3BKc.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan iemand om basis van deze gegevens mij adviseren?
Beoordelen legplan - hoeveel zonnepanelen kan ik plaatsen
Ik heb meerdere offertes gekregen van verschillende aanbieders. Ik kan geen keuze maken, omdat ik geen duidelijkheid heb over 2 zaken. Ik wil deze graag jullie voorleggen.
1. Hoeveel zonnepanelen kan ik laten leggen? De ene partij zegt maximaal 8 en de andere 9 ( 1 bedrijf zegt dat zelfs 12 mogelijk zijn, maar ik weet niet of ik dit serieus moet nemen). Mijn huis heeft een plat dak en is 5,55m x5,10m. Ik heb foto's bijgevoegd met de legplannen
/f/image/7Y3mtPB7paLJg6gzZ9shYf0S.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/vlzW9cllQ6Fe5iQUugWDDYyp.png?f=user_large)
2. Ik heb een paar pijpen op het dak ( voor mechanische ventilatie). Geven deze veel schaduw? Zijn in mijn geval micro omvormers noodzakelijk of volstaat een serie geschakeld systeem?
Ik heb foto's bijgevoegd van de pijpjes op het dak.
:strip_exif()/f/image/4gXlOnAWB94yBQ6wzkNO7v8k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/N4xB3uUoB0qachfrQTWVObvV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nDnEoSuzT5aKIJUlIztx3BKc.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan iemand om basis van deze gegevens mij adviseren?