Ze bieden geen ondersteuning voor VOLTE. Ter tijds heb ik een abonnement afgesloten omdat op de site staat dat ze verwachten eind 2023 hiervoor ondersteuning te bieden. Ondertussen heb ik een Google Pixel 7 gekocht. Fantastisch aparaat. Op zich kan ik leven bellen zonder 4g, wel irritant maar is mee te doen. Echter, vormt het geen ondersteuning voor VOLTE een groter probleem. Namelijk bij 50 PLUS kun je ook de optie call over 2g niet uitzetten. Doe je dit wel kun je geen calls maken of ontvangen. Dit komt omdat 50 plus geen ondersteuning heeft voor VOLTE. Pixel 7 gaat namelijk slecht met verwerken van 2g calls omdat het een verouderde tech is. Dus na 8 minuten begint het gesprek te kraken dit gebeurd niet wanneer je VOLTE aanzet en 2g calls uitzet met een andere provider. Ik heb net met 50 PLUS gebeld, waar de klantenservice zegt dat het zeker nog een jaar of langer gaat duren voordat er ondersteuning komt voor VOLTE.
Initieel dacht ik dat de Pixel 7 defect was, was al twee keer vervangen door de retailer. Derde telefoon had weer hetzelfde probleem. Daaardoor ben ik gaan testen of dit geen VOLTE issue is. Ja hoor. dat is het zeker.
Hierdoor zijn er wel echt twee grote nadelen voor mij. Je zou wel kunnen zeggen dat het genot van telefoongebruik echt slecht is nu. Kan ik hier iets aan doen? Kan ik nog onderuit het contract aangezien de twee weken al voorbij zijn? Ik moet dit contract anders uitzitten tot 2025...
Initieel dacht ik dat de Pixel 7 defect was, was al twee keer vervangen door de retailer. Derde telefoon had weer hetzelfde probleem. Daaardoor ben ik gaan testen of dit geen VOLTE issue is. Ja hoor. dat is het zeker.
Hierdoor zijn er wel echt twee grote nadelen voor mij. Je zou wel kunnen zeggen dat het genot van telefoongebruik echt slecht is nu. Kan ik hier iets aan doen? Kan ik nog onderuit het contract aangezien de twee weken al voorbij zijn? Ik moet dit contract anders uitzitten tot 2025...
[ Voor 8% gewijzigd door seph32 op 07-08-2023 20:12 ]