Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het moet een vervanging worden van de Zotac ZBOX-ID92 die mijn vader gebruikt. Het betreffen vooral administratieve werkzaamheden, Word, Excel, internet bankieren, printen, internetten, youtube en muziek afspelen via een bluetooth speaker. Er wordt niet op gegamed.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur blijft (1080P scherm, toetsenborden etc)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf kwam ik op de volgende lijst uit (hier afgekeken):
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case is klein, maar moet wel stil zijn. Zodoende kwam ik uit op de Noctua cpu koeler.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit een kloppend systeem of heb ik onderdelen die niet samenwerken? Is het systeem ook voor Windows 11 geschikt?
De x300 heeft voor storage een PCIe Gen3 x4 specificatie, is een heatsink voor de SSD dan nog nodig?
Het moet een vervanging worden van de Zotac ZBOX-ID92 die mijn vader gebruikt. Het betreffen vooral administratieve werkzaamheden, Word, Excel, internet bankieren, printen, internetten, youtube en muziek afspelen via een bluetooth speaker. Er wordt niet op gegamed.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur blijft (1080P scherm, toetsenborden etc)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf kwam ik op de volgende lijst uit (hier afgekeken):
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Boxed | € 121,41 | € 121,41 |
| 1 | Netwerkadapters | Intel Wi-Fi 6 Gig+ Desktop Kit | € 22,89 | € 22,89 |
| 1 | Barebones | ASRock DeskMini X300 | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9a-AM4 chromax.black | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws 4 F4-3200C22D-32GRS | € 57,34 | € 57,34 |
| 1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 118,28 | € 118,28 |
| 1 | Overige componenten | ASRock DeskMini 2x USB 2.0 cable | € 9,95 | € 9,95 |
| 1 | Overige componenten | ASRock Rear Audio Cable | € 11,76 | € 11,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 551,43 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case is klein, maar moet wel stil zijn. Zodoende kwam ik uit op de Noctua cpu koeler.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit een kloppend systeem of heb ik onderdelen die niet samenwerken? Is het systeem ook voor Windows 11 geschikt?
De x300 heeft voor storage een PCIe Gen3 x4 specificatie, is een heatsink voor de SSD dan nog nodig?