Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc gaat gebruikt worden als vervanging van een oude office PC, waarbij hij door zijn formaat op het bureau kan staan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur blijft (1080P scherm, toetsenborden etc)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf kwam ik op de volgende lijst uit:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Door de voeding en het moederbord kom ik uit op een 5600G of 5700G, waarbij de 5600g het beste lijkt aan lijkt te sluiten op het beoogde gebruik. Dit in combinatie met Sodimm ram (ook wegens het moederbord). Echt snel ram geheugen lijkt hier niet voor een normaal bedrag te vinden, maar 32gb tov 16gb lijkt dan weer wel te goedkoop om links te laten liggen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case is klein, maar moet wel stil zijn. Zodoende kwam ik uit op de Noctua cpu koeler. Het schijnt dat de wraith stealth er ook in past, maar het lijkt me dat hij dan niet zo stil is? Hij staat wel naast het scherm en moet wel echt stil zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit een kloppend systeem of heb ik onderdelen die niet samenwerken?
De pc gaat gebruikt worden als vervanging van een oude office PC, waarbij hij door zijn formaat op het bureau kan staan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur blijft (1080P scherm, toetsenborden etc)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf kwam ik op de volgende lijst uit:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Boxed | € 126,03 | € 126,03 |
1 | Barebones | ASRock DeskMini X300 | € 154,90 | € 154,90 |
1 | Casemodding | ASRock DeskMini Addressable LED | € 24,95 | € 24,95 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9a-AM4 chromax.black | € 54,85 | € 54,85 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws 4 F4-3200C22D-32GRS | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 103,62 | € 103,62 |
1 | Overige componenten | ASRock DeskMini 2x USB 2.0 cable | € 9,95 | € 9,95 |
1 | Overige componenten | ASRock DeskMini WiFi Kit | € 20,49 | € 20,49 |
Totaal | € 554,69 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Door de voeding en het moederbord kom ik uit op een 5600G of 5700G, waarbij de 5600g het beste lijkt aan lijkt te sluiten op het beoogde gebruik. Dit in combinatie met Sodimm ram (ook wegens het moederbord). Echt snel ram geheugen lijkt hier niet voor een normaal bedrag te vinden, maar 32gb tov 16gb lijkt dan weer wel te goedkoop om links te laten liggen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case is klein, maar moet wel stil zijn. Zodoende kwam ik uit op de Noctua cpu koeler. Het schijnt dat de wraith stealth er ook in past, maar het lijkt me dat hij dan niet zo stil is? Hij staat wel naast het scherm en moet wel echt stil zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit een kloppend systeem of heb ik onderdelen die niet samenwerken?