Berichtgeving omtrent Twitter / X

Pagina: 1
Acties:
  • 826 views

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17

Herman

FP ProMod
Topicstarter
nieuws: X voegt functie toe voor Blue-abonnees om blauw vinkje te verbergen
@Kevinkrikhaar

Ik weet dat er eerdere topics zijn geweest die dit onderwerp hebben aangesneden, en ik vind ook vooral dat het aan de redactie is om het nieuws te selecteren, maar ik wil heel voorzichtig toch wel een vriendelijke en vrijblijvende suggestie doen dat de hoeveelheid nieuws omtrent Twitter / 'X' wellicht toch wel erg veel begint te worden O-)

In dit geval gaat het om een vinkje, laatst over een icoontje, daarvóór om iets dat Musk weer heeft gezegd over Twitter. Wellicht dat ik hier helemaal alleen in sta, maar ik dacht; laat ik eens de stoute schoenen aan doen en voorzichtig proberen aan te geven dat, naar mijn persoonlijke mening, de berichtgeving omtrent dat ene sociaal medium wellicht wat oververtegenwoordigd is? :)

Note: Dit topic is dus absoluut niet bedoeld om de redactie van Tweakers, 'X' of Musk te bashen

Niet gerelateerd:
Het valt me op dat de tag van 'X' nog steeds 'twitter' heet:
- tag: Twitter

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Goed dat je het aangeeft hoor. Je vraag hebben we de afgelopen maanden al veel vaker voorbij zien komen. Ik heb er in november vorig jaar al antwoord op gegeven in dit topic en nu ik dat zo teruglees blijf ik daar ook bij. Actualiteit blijven we altijd scherp bekijken maar het beleid zoals ik dat in november beschreef is wat mij betreft nog steeds relevant.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17

Herman

FP ProMod
Topicstarter
@TijsZonderH

Dank voor je reactie :)

Het aantal views en het aantal reacties onder het item laat m.i. zien dat er nog genoeg interesse is in het onderwerp. Ik ben inmiddels aardig Twitter / 'X' / Musk-moe aan het worden, maar blijkbaar zijn velen dat nog niet :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Op zichzelf is het aantal views en reacties nooit leidend in onze keuzes, maar we zijn er ook niet blind voor. Inderdaad, is er nog veel interesse in, maar bovenal speelt dat we het zelf als een belangrijke ontwikkeling op techgebied beschouwen. Dat zal niet voor ieder individueel artikel over The Network Formerly Known As Twitter gelden, maar het is zeker deel van een trend. Dat is voor ons reden om er wel over te blijven schrijven, zolang het nieuws niet een random hersenscheet van Musk is.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:46
Tsja, hoe spannend kunnen al die berichtjes zijn? Het is voornamelijk klein bier, maar vormt inmiddels een aardig aandeel op Tweakers. Ik zou ook graag veel, VEEL minder over twitter zien op de FP. Het argument dat het veel gebruikt wordt, vraag ik me van af of dat rechtvaardigt dat zoveel bericht wordt. Reddit wordt ook heel veel gebruikt, en daarover zie ik toch aanzienlijk minder nieuws voorbij komen.

Is het anders niet een idee om een aparte serie te maken voor Twitter berichten? Zoals nos.nl series heeft over de verkiezingen, WK, etc. Dan kan je het daar onder bundelen voor wie het wilt lezen.Of geef het een eigen categorie, dan kan ik die weg filteren.

[ Voor 57% gewijzigd door segil op 02-08-2023 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvH
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:39

EvH

Binnenkort: tweakers heeft vogeltje vervangen voor de X in de footer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin33
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 23-09 21:57
Waar blijft X for Mac OS, Twitter for Mac OS is nog steeds niet geupdate naar X zoals hun iOS versie al wel om is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit forum en dit topic is voor feedback aan de redactie. Aangezien de originele discussie al beëindigd is, doe ik hier een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.