Functies instagram kwijt na account blokkade

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBbb
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 14-08-2023
Hoi ik heb een vraag over Instagram, maar ik krijg maar niet gevonden hoe ik een topic kan aanmaken. Kan iemand me helpen? Dit is namelijk mijn vraag:

In Instagram kan ik geen posts bewerken.
Dit is gekomen nadat Instagram mijn account heeft geblokkeerd. Ik heb meteen een verzoek ingediend en binnen een paar minuten kreeg ik een mail dat ze een fout hadden gemaakt en kon ik er weer in.
Maar sinds dit voorval lukt het niet meer om de tekst van de posts na het plaatsen te bewerken. Nieuwe niet en oude niet.
Bij 'hulp' op Instagram vind ik niks waarmee ik een verzoek voor dit probleem kan indienen.
Ik heb overigens een professioneel Instagram account, dus bewerken is super gewenst eigenlijk.

Heeft iemand ervaring met dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

MBbb schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 22:40:
Hoi ik heb een vraag over Instagram, maar ik krijg maar niet gevonden hoe ik een topic kan aanmaken.
Via de knop 'Nieuw topic' bovenaan elk subforum. Welkom :)

Ik heb je vraag naar een los topic verhuisd vanuit back-up codes tweestaps verficatie instagram kwijt waar het wat offtopic was.

Ik heb geen ervaring met instagram, dus even in het algemeen: kan je meer info geven over de situatie? Hoe gebruik je het: app (nieuwste versie? In welk OS?) of website (in welke browser en versie?)

Wat gebeurt er wel / krijg je foutmeldingen of ontbreekt bijv. de knop? Misschien voldoet in een browser ctrl-F5 (of vergelijkbaar: een hard refresh).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBbb
Dankjewel voor je hulp moderator CSA/PB!

Ik gebruik de browser voor Instagram, dus via mijn laptop. Chrome (laatste versie), Microsoft Edge heb ik ook geprobeerd (laatste versie).
Het werkt niet op mijn eigen laptop, maar op die van anderen werkt het evenmin met mijn account terwijl het bij hun zelf (hun accounts) dan wel werkt.

De knop bewerken zie ik, daar kan ik op klikken. Ik kan na de bewerking ook op 'klaar' klikken. Vanaf dat moment gaat het woord 'klaar' over in een laadcircuit en dit blijft door gaan ongeacht hoe lang je hierop wacht.
Als ik op bewerken klik, maar niks bewerk en dan op 'klaar' druk meteen, krijg ik precies dezelfde laadbutton alsof het heel zwaar is om een bewerking te doen terwijl er niks veranderd is.

Ctrl-F5 zorgt dat het laden stopt en de bewerking die ik heb gedaan is dan niet doorgevoerd.

[ Voor 4% gewijzigd door MBbb op 30-07-2023 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als het op verschillende browsers fout gaat, denk ik dat de beheerders bij 'unbannen' ergens een vinkje zijn vergeten. Is er voor Instagram for business (?) geen losse servicedesk om te benaderen? Mijn vermoeden, zonder kennis van zaken :P , is dat het door jezelf niet is op te lossen dan.

Mits er niet in Instagram zelf ergens een instelling is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MBbb
Dat klinkt als een logische gedachte inderdaad nu je het zo zegt! Wat verhelderend (dankjewel!)
Er zijn geen instellingen voor helaas, daar heb ik heel Instagram al voor afgespeurd.
Ze hebben geen contactgegevens, maar nog meer zoekwerk verder zou het kunnen dat er via Facebook een ingang zou moeten zijn (heb ik ergens gelezen). Ik heb zelf geen Facebook, dus dat zal ik dan even verder uit moeten gaan zoeken.

Heel erg bedankt voor het meedenken!
Alleen je objectieve inzicht geeft me al rust in mijn hoofd haha. Dat opzich is al wat waard voor me om daar mijn hoofd niet meer over te hoeven breken!