back-up codes tweestaps verficatie instagram kwijt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• steinhn2004
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 27-08-2021
ik ben ongeveer een week geleden deed mijn telefoon het niet meer deze moest gerepareerd worden maar alles zal van mijn telefoon verwijderd worden hier stond ook mijn googel authenticator en mijn back-up codes ik heb al geprobeerd een mail te sturen maar zonder succes ik heb ook geprobeerd mijn wachtwoord te wijzigen met hoop dat ik er in kwam maar dat ook zonder succes heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen? alvast bedankt voor het lezen en ook voor de hulp

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:04

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@steinhn2004 voortaan in ieder geval niet meer Google Authenticator gebruiken, maar een cloud oplossing, zoals bijvoorbeeld Authy.

Maar zonder de backup codes, daar zijn die codes namelijk voor, ben ik bang dat je er niet inkomt. Heb je geen apparaat meer waar je wel ingelogd bent op instagram?

[ Voor 38% gewijzigd door rens-br op 26-08-2021 11:31 ]

• steinhn2004
@rens-br nee mijn telfoon was nog het enige apparaat

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Dit is wat ik vind op het www.
I just solved this problem.

I lost my google authenticator when i reseted my phone.i searched 3 hours on the net for getting my account back.And this is what i did to get my ac back.

1.install instagram app.

2.on the login page enter user name.

3.click ‘need help signing with'

4.enter your email there.

5.you’ll get the mail with link click on it.

6.again you get otp in your phone.

7.enter it and you are done

Anders kijken voor support met Instagram.

Het doel van MFA is natuurlijk bewijzen dat jij jij bent.
Zonder dat wordt het vaak lastig om weer toegang te krijgen.

En idd neem een TOTP app die back-ups ondersteund.
Het is stom dat die van google het niet doet sind vele die gebruiken
Maar Authy of Microsoft authenticator onderteunen backups.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• steinhn2004
@DarkSide hier vraagt hij na ik op de link gedrukt heb en de app open even goed nog om een code

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:53
Die backup codes kun je natuurlijk ook backuppen. Maar dat is voor een volgende keer.
Ikzelf gebruik Enpass voor wachtwoorden en daar zet ik die codes ook gewoon in.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

dan wordt het lastig.
Mogelijk dat je instagram kunt overtuigen dat jij de rechtmatige eigenaar bent.
Maar volgens mij is het anders een verloren zaak.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legioen12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-02-2022
steinhn2004 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:23:
ik ben ongeveer een week geleden deed mijn telefoon het niet meer deze moest gerepareerd worden maar alles zal van mijn telefoon verwijderd worden hier stond ook mijn googel authenticator en mijn back-up codes ik heb al geprobeerd een mail te sturen maar zonder succes ik heb ook geprobeerd mijn wachtwoord te wijzigen met hoop dat ik er in kwam maar dat ook zonder succes heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen? alvast bedankt voor het lezen en ook voor de hulp
Hallo

Na wat Google kwam ik je topic tegen op tweakers dat je niet kon inloggen op je instagram account omdat je je back up codes niet meer hebt. Nu zit ik met het zelfde probleem en nu is mijn vraag hoe heb je dat opgelost als ik vragen mag.

Groeten Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helenamooi
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-03-2022
legioen12 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:25:
[...]

Hallo

Na wat Google kwam ik je topic tegen op tweakers dat je niet kon inloggen op je instagram account omdat je je back up codes niet meer hebt. Nu zit ik met het zelfde probleem en nu is mijn vraag hoe heb je dat opgelost als ik vragen mag.

Groeten Robbert
Hallo,

Is het bij jou al gelukt? Ik zit nu met het zelfde probleem alleen dan met het account van mijn moeder. Ik had zelfs dat ik de code gevonden had maar hij werkte telkens maar niet. Nu net Instagram/Facebook een berichtje gestuurd met de uitleg hopen op een snel antwoord. Vind dit wel erg slecht geregeld. Op een of andere manier werkte het ook niet als ik de vertificatie code uitzette etc vroeg Instagram er alsnog elke keer om.

Groeten,
Helena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helenamooi
  • Laatst online: 12-03-2022
steinhn2004 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:23:
Hallo,
Is het bij jou al gelukt? En hoe heb je het gedaan? Ik heb hetzelfde probleem…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ccck
  • Laatst online: 19-03-2022
Op 28 februari jl. heb ik mijn wachtwoord gewijzigd. Bij het inloggen met mijn nieuwe wachtwoord werd gevraagd om de 6-cijferige code van de verificatie app. En je raad het al, die had ik niet.

Vandaag 15 maart heb ik toegang gekregen tot mijn account. Dit is wat ik heb gedaan:

1. Klik in de iPhone app op wachtwoord vergeten of bij Android hulp bij aanmelden
2. Klik op meer hulp nodig
3. Klik op ik heb geen toegang tot mijn telefoon of mailadres
4. Vul de gegevens in
5. Er word gevraagd om een videoselfie

Na een tijdje ontving ik een mailtje dat mijn verificatie was goedgekeurd en met de back-up code om weer in mijn account te komen.

Ik hoop dat ik geen stappen ben vergeten, dit is wat ik mij herinner wat ik heb gedaan ☺️ Succes met het terugkrijgen van je account, het is dus niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tara
  • Laatst online: 24-03-2022
Hoi,

Is het jullie ondertussen gelukt?
Ik ben volledig nieuw hier. En weet zelf niet hoe je een nieuw topic moet openen. Maar instagram vraagt nu al een hele tijd voor een verificatiecode die via sms zou gestuurd worden om weet toegang tot het account te krijgen (ik ben geblokkeerd op instagram omdat ik teveel mensen in 1 x heb ontvolgd waardoor hij nu denkt dat ik een robot ben. Ik zit nu al 2 dagen vast dat hij mij een verificatiecode vraagt. Maar ik krijg deze maar niet aan! Iemand die weet wie of wat mij kan helpen! Het is mijn instagram account voor mijn werk. Ik zit echt met inkomstenverlies en de handen in het hazr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickyxx
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 04-04-2022
hoi ik heb een vraag
dit kregen ik erop mijn instagram omdat ik een melding kreeg om een telefoon de bevestigen maar ik heb geen sim kaart
wie hier iemand hoe ik terug op instagran eindelijk kan ?
inloggen gaat maar ik kreeg geen foto`s enzo te zien
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VETQy1DLphjQyC6k6XCHNk-Ex8Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DXI6lpg6ATRSKHH3AnxCUJhK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door nickyxx op 03-04-2022 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos1988
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-03-2023
Ik heb hetzelfde probleem. Is er misschien iemand die het al gelukt is?

Bij mij is het lastige dat het om mijn zakelijke account gaat, waarop geen foto's van mij te zien zijn. Mijn videoselfies worden dan ook telkens afgekeurd. Tot mijn back-up codes heb ik helaas geen toegang en mijn verificatie app heb ik dus recentelijk moeten verwijderen omdat mijn telefoon gerepareerd diende te worden.

Er is geen telefonische klantenservice, maar ik heb een voicemail in kunnen spreken bij Instagram waarop ze misschien terug komen (maar ze geven aan dat dit nauwelijks gebeurd vanwege de vele miljoenen gebruikers), via de Facebook en Instagram helppage zit ik in een loop van terugverwezen worden naar de helppagina en Google kan me ook niet verder helpen.

Ik kan niet begrijpen dat Instagram mij niet kan herleiden tot mijn persoonlijke instagram account, er moet toch een manier zijn waarop dit omzeild kan worden?! Ik ben inmiddels redelijk wanhopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentjuh
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:41
Jos1988 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 22:33:
Ik heb hetzelfde probleem. Is er misschien iemand die het al gelukt is?

Bij mij is het lastige dat het om mijn zakelijke account gaat, waarop geen foto's van mij te zien zijn. Mijn videoselfies worden dan ook telkens afgekeurd. Tot mijn back-up codes heb ik helaas geen toegang en mijn verificatie app heb ik dus recentelijk moeten verwijderen omdat mijn telefoon gerepareerd diende te worden.

Er is geen telefonische klantenservice, maar ik heb een voicemail in kunnen spreken bij Instagram waarop ze misschien terug komen (maar ze geven aan dat dit nauwelijks gebeurd vanwege de vele miljoenen gebruikers), via de Facebook en Instagram helppage zit ik in een loop van terugverwezen worden naar de helppagina en Google kan me ook niet verder helpen.

Ik kan niet begrijpen dat Instagram mij niet kan herleiden tot mijn persoonlijke instagram account, er moet toch een manier zijn waarop dit omzeild kan worden?! Ik ben inmiddels redelijk wanhopig.
Je hebt en je backupcodes en je 2fa-app niet meer, en je hebt verder geen foto’s etc op dat account wat tot jouw te herleiden is? Dan lijkt het me niet vreemd dat je er niet inkomt. Lullig voor jou natuurlijk, maar gelukkig is dat niet zomaar te omzeilen want dan zou het systeem zo lek als een mandje zijn.
Pagina: 1