Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Surfen, YouTube, administratieve taken maar vooral ook gamen op een 1440p scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max € 2300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle toebehoren neem ik mee (muis, toetsenbord, scherm, enz.) Enkel de PC zelf wordt vanaf 0 gebouwd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijk voor mij is dat de case compact en vrij stil is want mijn pc staat in de woonkamer. Ik zoek dus naar een combinatie van onderdelen die goed zijn om onder een avond 'stevig potje gamen' relatief stil en stabiel te blijven draaien.
Ik game op 1440p en wil naar de zware games van vandaag de dag maar ook van de toekomst zoals unreal 5 games op high settings kunnen genieten. Ik spel spellen van shooters tot RPG en MMO''s.
Ik zou graag Crysis op max willen draaien...
Ga je overklokken?
Nee. De onderdelen moeten van zichzelf al op een goed niveau kunnen draaien. Met overklokken komt het de cooling en daarmee de geluidproductie in het geding.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een check of mijn huidige lijst van onderdelen wel goed bij elkaar passen, en hopelijk ook in de pc kast past. Wellicht dat bepaalde zaken beter kunnen dus advies is altijd welkom. Onderdelen waar ik niet zo in thuis ben is de SSD, voeding en cooling.
Graag rekening houden met het volgende:
1. De GPU prijzen veranderen per dag want eerder vandaag was de gekozen GPU 799. Ik ben echter gelimiteerd aan de lengte van de kaart.
2. Wat ik ook nog aan het overwegen ben is waterkoeling zoals de Fractal Design Lumen S24 v2.
Bedankt voor het meedenken!
Surfen, YouTube, administratieve taken maar vooral ook gamen op een 1440p scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max € 2300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle toebehoren neem ik mee (muis, toetsenbord, scherm, enz.) Enkel de PC zelf wordt vanaf 0 gebouwd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijk voor mij is dat de case compact en vrij stil is want mijn pc staat in de woonkamer. Ik zoek dus naar een combinatie van onderdelen die goed zijn om onder een avond 'stevig potje gamen' relatief stil en stabiel te blijven draaien.
Ik game op 1440p en wil naar de zware games van vandaag de dag maar ook van de toekomst zoals unreal 5 games op high settings kunnen genieten. Ik spel spellen van shooters tot RPG en MMO''s.
Ik zou graag Crysis op max willen draaien...
Ga je overklokken?
Nee. De onderdelen moeten van zichzelf al op een goed niveau kunnen draaien. Met overklokken komt het de cooling en daarmee de geluidproductie in het geding.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een check of mijn huidige lijst van onderdelen wel goed bij elkaar passen, en hopelijk ook in de pc kast past. Wellicht dat bepaalde zaken beter kunnen dus advies is altijd welkom. Onderdelen waar ik niet zo in thuis ben is de SSD, voeding en cooling.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 462,39 | € 462,39 |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-I GAMING WIFI | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7900 XT | € 884,90 | € 884,90 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P Zwart | € 50,08 | € 50,08 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D12L | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 106,61 | € 106,61 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF750 (2018) | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN850X (zonder heatsink) 2TB | € 124,90 | € 124,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.182,78 | ||
Graag rekening houden met het volgende:
1. De GPU prijzen veranderen per dag want eerder vandaag was de gekozen GPU 799. Ik ben echter gelimiteerd aan de lengte van de kaart.
2. Wat ik ook nog aan het overwegen ben is waterkoeling zoals de Fractal Design Lumen S24 v2.
Bedankt voor het meedenken!