Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
€ 2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle toebehoren neem ik mee (muis, toetsenbord, scherm, enz.) Enkel de PC zelf wordt vanaf 0 gebouwd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb reeds een Fractal Design XL case gehad, daarna een NZXT H500 (iets kleiner) en zou graag nu een Mini-ITX bouwen. Soms ga ik naar een LAN (onder vrienden) en wil dit gemakkelijk kunnen meenemen + het mag niet te veel plaats innemen op mijn bureau.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben qua cases voorstander van de Fractal Design (heb er al heel wat ervaring mee), maar de NR200P Max spreekt me enorm aan (klein, mooi en blijkbaar stil). Andere mogelijke case die ik misschien overweeg is de Fractal Design Torrent Nano (omdat ik dan zelf de koeling en voeding kan kiezen).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijk voor mij is dat de case vrij stil is. Mijn NZXT H500 koelde enorm goed, maar de GPU (2080) die er in zat maakte enorm veel lawaai.
Ik game in 1440p en wil naar 4k gaming kunnen gaan (volgend jaar). Games die ik speel: PUBG, CS (licht spel) en enkele andere games (mss. Cities Skylines 2)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een check of er bepaalde zaken beter kunnen en of ik niet (met mijn eerste Mini-ITX) op het verkeerde pad zit en of er zaken geoptimaliseerd kunnen worden.
- 80% Gaming
- 15% Surfen, YouTube, administratieve taken (webbased)
- 5% Video (Davinci Resolve) => maar hiervoor gebruik voornamelijk mijn Macbook Air M1 (webbased)
€ 2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle toebehoren neem ik mee (muis, toetsenbord, scherm, enz.) Enkel de PC zelf wordt vanaf 0 gebouwd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb reeds een Fractal Design XL case gehad, daarna een NZXT H500 (iets kleiner) en zou graag nu een Mini-ITX bouwen. Soms ga ik naar een LAN (onder vrienden) en wil dit gemakkelijk kunnen meenemen + het mag niet te veel plaats innemen op mijn bureau.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben qua cases voorstander van de Fractal Design (heb er al heel wat ervaring mee), maar de NR200P Max spreekt me enorm aan (klein, mooi en blijkbaar stil). Andere mogelijke case die ik misschien overweeg is de Fractal Design Torrent Nano (omdat ik dan zelf de koeling en voeding kan kiezen).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijk voor mij is dat de case vrij stil is. Mijn NZXT H500 koelde enorm goed, maar de GPU (2080) die er in zat maakte enorm veel lawaai.
Ik game in 1440p en wil naar 4k gaming kunnen gaan (volgend jaar). Games die ik speel: PUBG, CS (licht spel) en enkele andere games (mss. Cities Skylines 2)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een check of er bepaalde zaken beter kunnen en of ik niet (met mijn eerste Mini-ITX) op het verkeerde pad zit en of er zaken geoptimaliseerd kunnen worden.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 459,- | € 459,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-I GAMING WIFI | € 287,- | € 287,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4070 Ti VENTUS 3X 12G OC | € 879,- | € 879,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P MAX | € 352,89 | € 352,89 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home EN 64bit OEM DSP OEI | € 116,78 | € 116,78 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 105,02 | € 105,02 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 129,- | € 129,- |
| Totaal | € 2.328,69 | |||
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz