Een relatie heeft vervelend ongeluk gehad, en heeft daardoor nog 20% zicht. Ik ben daar langs geweest, en heb in windows het e.e.a. gefinetuned. Contrast, vergrootglas, vergroting. De monitor blijft een pijnpunt, want die is maar 24", dus ik denk dat we heel veel winnen met een grotere monitor van 40+ inch.
De vraag is nu welke een goede is. De prijs maakt niet zoveel uit, want we willen het leven weer prettig maken, dus dat mag wat kosten.
Ik denk dat een 40" (of iets groter een goede keuze is, en goed past.
Ik ben zelf geen ervaringsdeskundige, dus ik weet niet of de hoeveelheid hertz veel uitmaakt, en paneeltype. Resolutie is niet van belang, want scherpte maakt niet zoveel uit.
Ik heb er een paar zomaar uitgekozen, maar misschien dat iemand hier ervaring mee heeft, zodat ik deze relatie kan helpen om het leven weer wat prettiger te maken.
uitvoering: Samsung Odyssey Neo G7 G70NC 43" Wit
uitvoering: Iiyama G-Master G4380UHSU-B1 Zwart
uitvoering: Gigabyte AORUS FV43U Zwart
Alvast bedankt voor enige input.
De vraag is nu welke een goede is. De prijs maakt niet zoveel uit, want we willen het leven weer prettig maken, dus dat mag wat kosten.
Ik denk dat een 40" (of iets groter een goede keuze is, en goed past.
Ik ben zelf geen ervaringsdeskundige, dus ik weet niet of de hoeveelheid hertz veel uitmaakt, en paneeltype. Resolutie is niet van belang, want scherpte maakt niet zoveel uit.
Ik heb er een paar zomaar uitgekozen, maar misschien dat iemand hier ervaring mee heeft, zodat ik deze relatie kan helpen om het leven weer wat prettiger te maken.
uitvoering: Samsung Odyssey Neo G7 G70NC 43" Wit
uitvoering: Iiyama G-Master G4380UHSU-B1 Zwart
uitvoering: Gigabyte AORUS FV43U Zwart
Alvast bedankt voor enige input.