Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blitskikkert
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-05 09:51

Blitskikkert

Projectmanager Tweakers Partners
Topicstarter
Mede-auteur:
  • MrAdrian
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 24-02 10:08

MrAdrian

Gisterenmiddag heeft Samsung hun nieuwste Flip & Fold5 modellen onthuld. Zijn de nieuwe modellen een iteratie op de eerdere toestellen, of zijn ze een innovatie in de foldable smartphone markt?

De beste manier om hierachter te komen is uiteraard om ze te testen. Samsung biedt 5 tweakers de mogelijkheid om aan de slag te gaan met de Galaxy Z Flip5 en de Galaxy Z Fold5. Drie testers mogen aan de slag met de Fold5, twee testers met de Flip5. De testers mogen de toestellen houden, in ruil voor een ongezouten, inhoudelijke review bij het desbetreffende product in de Pricewatch.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BM1Bcr84C_oj7e4DTJyg5LEoboc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D0UmbjvryhqXoWpPZZSy2SEr.webp?f=user_large
Wil je meedoen aan dit testpanel? Laat het ons weten in een reactie onder dit forumtopic welk toestel jij graag wilt testen, waarom en hoe je ‘m van plan bent om te testen en wie weet word jij geselecteerd!

Algemene voorwaarden

• Je Tweakers-account moet vóór 27 juli 2023 actief zijn.
  • Meedoen kan tot en met zondag 30 juli 2023.
  • De winnaar krijgt uiterlijk maandag 31 juli 2023 bericht via de mail. Niet-winnaars ontvangen geen bericht
  • De winnaars worden willekeurig geselecteerd. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
  • Prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld of andere goederen.
  • Deelnemers zijn bereid en beschikbaar om na ontvangst het product te testen en binnen twee weken een uitgebreide review te publiceren in de Tweakers Pricewatch.
  • Minderjarigen mogen pas meedoen na voorafgaande toestemming van hun ouders of verzorgers.
  • Medewerkers en crew van Tweakers en Samsung zijn uitgesloten van deelname.
  • Deelnemers die niet voldoen aan bovengenoemde voorwaarden kunnen worden uitgesloten van deelname.
  • Klachten kunnen via klachten@tweakers.net worden ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 14:20

Releases

Ja maar!

Lijkt mij prachtig om ook eens bij te dragen met een review met zo'n gaaf toestel.
Kom maar door!
De Fold 5 heeft dan toch mijn voorkeur doormiddel van het grote scherm oppervlak. Erg benieuwd hoe dat in de praktijk tot zijn recht komt.

[ Voor 41% gewijzigd door Releases op 27-07-2023 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:48
Na een jaartje een iPhone te hebben geprobeerd ga ik toch graag weer terug naar Samsung. Ik zou graag een Fold5 testen. De schermgrootte lijkt mij ideaal. Wel hoop ik dat de degelijkheid in orde is. Bij het testen zal mijn focus liggen op degelijkheid, accuduur en de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResleyZ
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-05 12:57
Momenteel in bezit van een persoonlijke Galaxy Fold 2, dus zeker geïnteresseerd om een nieuwer model te kunnen testen en deze te vergelijken met de Fold 2.

Er zijn in de afgelopen 3 generaties zeker wat goeie hardware verbeteringen geweest, maar ook op software gebied ben ik erg benieuwd wat er verbeterd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaa! Enorm graag! Ik heb helaas mijn horloge op 10cm hoogte op mijn Flip 4 laten vallen, waardoor er dode pixels zijn ontstaan. Ondertussen is het een vlek van een halve centimeter en ik weet vrij zeker dat de vlek aan het groeien is! Straks wordt het scherm dus te zwart om nog bruikbaar te zijn. Ik zit nu in het dilemma; een tweedehands Flip 4 kopen of een Flip 5 die veel duurder is, maar weinig nieuws lijkt te brengen?

Mijn voorkeur gaat van deze twee toestellen uit naar de Flip, omdat deze fijn in de kleine broekzakken van vrouwenbroeken passen, wat ook de reden is dat ik een Flip gekocht heb.

Ik zal, mocht ik winnen, ruim de tijd nemen om een uitgebreide review te schrijven.

[ Voor 11% gewijzigd door Sanny1987 op 27-07-2023 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:23
Ik zou de fold wel willen testen. Op dit moment loop ik rond met een telefoon en een tablet. Op de telefoon doe ik vooral e-mail maar ik lees veel stukken en daar is een groter scherm wel echt wenselijk voor. Zou het kunnen dat ik met de fold nog maar één device nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:53
Als iPhone gebruiker altijd nieuwschierig naar de concurrentie, vooral de flexibele scherm technologie en daarbij mogelijkheid om met een "normale" form factor een veel groter scherm te kunnen gebruiken spreekt mij aan (Fold5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:23

Speedmaster

Make my day...

Hier ben ik wel voor te porren. Als iPhone gebruiker kijk ik al langer met een schuin oog naar deze telefoons. Qua werk gebruik ik mijn telefoon veelvuldig en batterij en gebruiksgemak is voor mij altijd een dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:49
Zou graag de flip5 willen testen.
Voornamelijk om te zien of het flex scherm veelvuldig gebruikt gaat worden, hoe makkelijk/handig is het in dagelijks gebruik? Ga je doordat het scherm aan de voorkant nu groter is minder vaak het binnenste scherm gebruiken? Ondersteunt het voldoende apps? Berichten typen, gaat dat een beetje? Hoe lang gaat de batterij mee? Zijn er nog camera verbeteringen ondanks dat de hardware hiervan niet gewijzigd is?
Zo'n beetje de eerste vragen die in me opkomen. Benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:06
Ik heb al wel een aantal keer lopen twijfelen of een foldable interessant zou zijn en dan ook vooral op het gebied van film kijken en gamen. Heb nu een s20 FE en ondanks het grote scherm is de beschikbare ruimte voor bijvoorbeeld gamepass kleiner door de beeldverhouding.
Daarom zou ik graag de fold 5 willen testen of dit echt voordelen biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:36
Ik zou graag de Flip 5 aan een goede test willen onderwerpen. Ik ben hierbij erg benieuwd naar de form factor van dit toestel.

Het lijkt me na jaren iPhone en Pixel gebruik interessant om deze Samsung eens te testen, ik vind het met name interessant om te ervaren wat het extra scherm aan de buitenzijde van het ingeklapte toestel toevoegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfmann
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 23:06
Ik zou de Flip5 wel willen testen. Ik heb nog geen ervaring met foldables en ik ben erg benieuwd wat de voordelen en nadelen zijn van deze type foldable, in vergelijking met niet-foldable Samsung telefoons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-05 20:02
Ik zou de Flip5 wel willen testen.
Ik ben vooral benieuwd naar het praktisch gebruik van een vouwscherm, de schermgrootte vs gemak in je broekzak, en de toegevoegde waarde van het ‘rug’schern.

En oh ja, hoe goed ie samenwerkt met m’n andere Flip5 (maar die is van JBL 🤡)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 15:37
Die Flip5! Ik ben tot nu toe nooit overtuigd geweest door de uitvoering van telefoons in die form factor, terwijl het principe me wel altijd geïntrigeerd heeft. Ben benieuwd of deze me op andere gedachten kan brengen.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-04 16:07
De Fold5 wil ik wel proberen en reviewen. Zelf kopen is hij te duurvoor om inhoudelijk te kunnen testen maar op deze manier zeker het proberen waard! Scheelt een tablet meenemen op vakanties haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:43
Ik wil de Flip5 wel reviewen.

Mijn vriendin heeft de Flip4 en sinds de aankondiging van de Flip5 doet haar onderbewuste er alles aan om haar huidige Flip4 stuk te laten gaan.

Nooit heeft ze haar Flip4 laten vallen, maar sinds de aankondiging van de 5 nu al zeker 3x. 2 weken geleden ging ze zelfs een stap verder en heeft ze het voor elkaar gekregen om met haar horloge het scherm van haar Flip4 te beschadigingen.

Ze ontkent van alle kanten en beweert dat ze de Flip5 te duur vind maar voor mij is het duidelijk. Ze heeft iets nieuws gezien en haar onderbewuste geeft alle signalen af.

Ik zal deze samen met haar reviewen, en gaan vergelijken met de Flip4...als die nog werkt rond die tijd...

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelkie
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-05 11:30
Ik zou graag de Fold5 willen reviewen. Ben heel benieuwd hoe bruikbaar het scherm is in de dichtgeklapte stand ten opzichte van een normale smartphone.

Daarnaast heb je dan ook het formaat van een (kleine) tablet bij waar weer compleet andere toepassingen voor te verzinnen zijn.
Ik kom er graag achter waar dit allemaal bruikbaar voor is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-05 18:39
Als Z Flip gebruiker van het eerste uur word ik in het openbaar nog steeds regelmatig aangesproken op het feit dat ik een klaptelefoon heb en ben bijzonder benieuwd of deze mensen nog meer verwonderd zullen raken van het veel grotere scherm aan de buitenkant van de Z Flip5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TryPleX
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 02-05 14:50
Ik doe graag mee. Ik ben eigenaar van een Fold 3 256GB en zou heel graag de twee naast elkaar leggen en de verbeteringen aan de tand willen voelen door de toestellen naast elkaar te leggen.

Natuurlijk zou ik dan ook graag de Fold 5 testen en hier een uitgebreide review van willen schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:10
ik wil graag meedoen maar heb momenteel een s23 ultra

denk dat deze voor fotografie beter is en ook voor 45WATT laden

maar een foldable uittesten zou ik graag eens willen doen dus schrijf ik me in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-04 23:04
Ik zou graag de fold testen. met name of dit bruikbaar is in een wat ruigere omgeving (bouwplaats)

www.heinemanss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Church of Noise
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06:34

Church of Noise

Drive it like you stole it

Ik wil graag de Fold testen, vnl om te zien of (1) dit de juiste volgende stap is na m'n Samsung S23 en (2) die meteen ook de persoonlijke tablet en laptop kan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:57
Ik ben wel benieuwd naar de flip5, die durf ik zeker wel goed te testen en te reviewen. Kan wel een nieuwe telefoon gebruiken ;)
Zal dan in een normale kantoor en thuisomgeving, plus in de auto als carkit worden getest.
Gewoon chatapps, video's kijken, soms een spelletje, browsen, wat foto's hier en daar.. eigenlijk normaal gebruik toch?

Er is geen aanmeldknop zichtbaar zoals gewoonlijk bij zulke acties, dus reactie is voldoende?

[ Voor 59% gewijzigd door grasmanek94 op 27-07-2023 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik zou graag de Galaxy Z Flip5 willen testen.

In het dagelijks leven ben ik veel onderweg en hebben grote telefoon exemplaren zeker niet mijn voorkeur, de reden dat ik de S22 "normale uitvoering" heb, omdat dit nog enigszins een model is wat compact in je broekzak mee kan i.c.m. bijhorende functionaliteiten (snelheid, gebruikersgemak, werkgeheugen). Graag zou ik de compactheid van de Flip5 willen afzetten tegen het gebruikersgemak onderweg. Naast mijn auto en laptop is de telefoon 1 van de 3 essentiële stukken 'gereedschap' voor mij. Het is dus belangrijk dat alles goed werkt en betrouwbaar is, iets wat voor mij deze test bijzonder interessant maakt.

[ Voor 5% gewijzigd door HerZon op 27-07-2023 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik ben wel toe aan een nieuwe telefoon, momenteel een pixel 3A. De flip past prima bij mijn gebruik; beetje internetten en berichten sturen en verder is hij lekker compact en daar hou ik wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-05 23:59
Zou graag de Fold 5 willen testen. Ben altijd geïnteresseerd geweest in het concept, maar was wel bang voor fragiele scharnieren, zichtbare naden enzovoort. Ook altijd te duur geweest om zomaar te proberen. We zijn bij deel 5 dus veel van deze issues zullen opgelost zijn. Zou hem vergelijken t.o.v. mijn huidige Galaxy S22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-05 16:13
Leuke actie! Ik zou de Fold wel willen testen. Ik doe regelmatig wat websites bijhouden van klanten en vaak komen ze juist op momenten dat ik niet beschik over de laptop met vragen. Mijn telefoon is voor het mooie net eigenlijk te klein om daarop te werken, en met de Fold heb je in een handomdraai die extra ruimte. Denk ik...

Wat ik van plan ben om te kijken is hoe deze bevalt in het dagelijks leven. Ik heb de beschikking over een monkeytest-omgeving om te kijken hoe dummy-proof de telefoon is. (Ik laat mijn dochter er wel even op los, die is goed in willekeurig knopjes indrukken en telefoons te gebruiken op een manier zoals ze niet bedoeld zijn). En aangezien we een drukke periode ingaan ivm verhuizing zal ik de telefoon ongetwijfeld af en toe vergeten op te laden. Red je dan de volgende dag ook of is een oplader een noodzakelijke accesoire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 00:29
Wil graag de uitdaging aan gaan, om een review te maken,over de Samsung Fold 5.

Eerst de Fold 5 flink uittesten en dan met al mijn skills een review maken waar andere mensen wat aan hebben.

Lets go.

Grtz almere

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:26
Lang geleden dat ik een Samsung telefoon gebruikte. Daarna steeds andere merken gekocht, Motorola, Huawei, LG. tegenwoordig Pixel. Samsung lonkt, maar die prijs....Denk dat ik prima in staat ben een onbevooroordeelde review te schrijven omdat ik sinds de S3 geen Samsung toestel meer heb gehad.
Maar lijkt mij schitterend om zo'n flip 5 toestel aan de tand te voelen, vooral duurzaamheid vind ik spannend.

[ Voor 19% gewijzigd door Ramon 73 op 27-07-2023 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Niet online
Ik zou graag de Fold5 testen.
Bij het reviewen zou ik vooral kijken naar de praktische bruikbaarheid van het grotere scherm met verschillende apps.

Man has 2 testicles but only 1 heart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazZz
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20:38
Leuke actie! Ik zou graag de Flip5 willen testen. Gebruik nu een Samsung Galaxy S22 voor zowel zakelijk als privé en zat al rond te kijken voor een Flip4. Ik zou graag willen ontdekken of de Flip5 en of vooral het inklappen een meerwaarde is t.o.v. mijn huidige toestel. Zal verder voornamelijk willen beoordelen op 'normaal' dagelijks gebruik zoals browsen, whatsapp/sms en natuurlijk het voeren van telefoongesprekken, zowel privé als zakelijk (dual sim). Ook erg benieuwd hoe lang de batterij mee gaat t.o.v. mijn S22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-05 22:28
Ik zou graag de Fold 5 willen testen, en stel mij daar beschikbaar voor.

Vroeger altijd Android telefoons gehad, tegenwoordig sinds ruim 1 jaar een iPhone en als ik iets mis in iOS is het split screen multitasking (dat zou mijn grootste focus zijn bij het testen, zeker met zo'n groot scherm), en dat is nou net iets wat de Fold 5 goed kan misschien zelfs beter dan de normale Android telefoons.

En natuurlijk de accuduur, nu er zo'n efficiënte chip in zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 27-07-2023 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre-r
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:58
graag doe ik mee om de Fold 5 te test .

Al langere tijd aan het kijken om eventueel een Fold te gebruiken om mijn mobiel en tablet te vervangen maar nooit de overstap gedurfd, graag review ik of dit nou een waardige vervanger voor beide is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Ik zou graag de Samsung Fold 5 willen testen.

Als jarenlange iPhone en iPad gebruiker, ben ik zeer benieuwd hoe de Fold 5 mij zou bevallen. De 2-in-1 formfactor spreekt mij zeer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loentje48
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:44
Heb nu de s23 ultra, maar ben ernstig aan het overwegen een van beide aan te schaffen, laat maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik zou graag de Fold5 willen testen en (ongezout) reviewen.

Regelmatig kijk ik op mijn telefoon naar streams, Youtube en Formule 1. Daarbij heb ik vaak behoefte aan wat meer schermruimte, danwel om op groter beeld te kunnen kijken, danwel om te multitasken tussen apps.

Ik heb echter geen behoefte om een tablet mee te nemen (in m'n broekzak? :+ ), dus zou dit potentieel een mooie oplossing kunnen zijn. Dat is iets wat ik graag aan de tand wil voelen.

Verder ben ik ook benieuwd of een foldable telefoon ook werkbaar is ten opzichte van een "normale" telefoon. Kun je fatsoenlijk op de fiets navigeren met deze telefoon in een houder? Is een foldable ook prettig in gebruik zonder dat deze is uitgeklapt, zoals bijvoorbeeld bij bellen.

Daarnaast zou ik graag de telefoon aan de tand voelen wat betreft camera, software en accuduur. Voornamelijk hoe een Fold5 is in verhouding tot mijn huidige telefooon: Pixel 6 Pro.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blitskikkert
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-05 09:51

Blitskikkert

Projectmanager Tweakers Partners
Topicstarter
grasmanek94 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 12:12:

Er is geen aanmeldknop zichtbaar zoals gewoonlijk bij zulke acties, dus reactie is voldoende?
Klopt, geen poll dit keer. :) We selecteren dit testpanel uit de comments.

[ Voor 36% gewijzigd door Blitskikkert op 27-07-2023 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:28
Ik zou ook graag de Fold5 willen reviewen. Ik twijfel namelijk heel erg om over te stappen op de Fold5. Ik vraag me af of de techniek al zover is als ze beweren. Uiteraard zal ik de bevindingen ook m8ddels een review willen delen. Ik meld me graag aan!

[ Voor 16% gewijzigd door Brutalsranan op 27-07-2023 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:21

Esumontere

Floep, banaan.

Ik ben heel benieuwd naar de Flip5 en zou die graag willen testen. Ik fiets veel, en dan is zo'n grote telefoon in je broekzak toch maar vervelend. Een stukje kleiner zou fijn zijn, en met dat vouwbare scherm is het toch een minder lomp ding.

Testen gebeurt natuurlijk met in achtname van dagelijk gebruik, accuduur, camera, belkwaliteit, snelheid, kwetsbaarheid, en nog veel meer. Ik ben heel benieuwd hoe het scharnier werkt, en of het binnenscherm een beetje mooi blijft. Kan je ermee fietsen in een houder, of gaat dat mis? Hoe bevalt de Samsung schil (ik ben OnePlus gewend)?

Ik meld me dus graag aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haagsepracht
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-05 16:29

haagsepracht

One Man, Half Machine.

Graag zou ik de Galaxy Z Flip5 willen testen en reviewen! Deze formfactor trekt me enorm aan én ben al wat langer aan het nadenken om de overstap te maken van iPhone naar een foldable telefoon.

Hier een greep uit de usecases die ik sowieso zal testen:
  • De bruikbaarheid van het coverscherm. In hoeverre kan je hiermee uit de voeten bij het lezen van berichtjes én het snel reageren daarop. Welke features biedt het coverscherm überhaupt, waardoor je wellicht minder geneigd bent om het hoofdscherm aan de binnenkant van de telefoon te gebruiken.
  • Diverse tests rondom het in- en uitklappen van de telefoon. Hoe goed werken de scharnieren, gaat het stroef of niet. Hoe is het om de telefoon te gebruiken met een scherm die maar voor 90 graden uitgeklapt is. Etc.
  • De broekzak en borstzak test. Past de telefoon makkelijk in elke zak, is het niet te dik, en hoe ziet het eruit als je hem in je borstzakje van je blouse draagt.
Zo kan ik nog wel even doorgaan met tests die ik zou willen doen met deze telefoon. Dus geef me die kans beste Tweakers én u ziet mijn uitgebreide inhoudelijk review tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordBusiness
  • Registratie: Oktober 2022
  • Niet online
Ik zou graag de Galaxy Z Fold5 willen testen! De reden hiervoor is dat ik erg benieuwd ben naar de mogelijkheden van het opvouwbare scherm en hoe het mijn dagelijkse productiviteit en multimedia-ervaring zou kunnen verbeteren. Ik ben van plan om de Galaxy Z Fold5 grondig te testen in verschillende situaties, zoals werken onderweg, multitasking met meerdere apps, het bekijken van films/formulie 1 en het spelen van games.

Ik zou de duurzaamheid van het opvouwbare scherm willen testen om er zeker van te zijn dat het bestand is tegen intensief gebruik. Ook zou ik willen onderzoeken hoe goed het toestel omgaat met het schakelen tussen de smartphone- en tabletmodus en of er geen softwareproblemen zijn bij het openen en sluiten van het scherm.

Daarnaast zou ik de prestaties van de camera's willen testen om te zien of het voldoet aan de verwachtingen van een high-end smartphone. Het vergelijken van de beeldkwaliteit met andere toonaangevende smartphones zou ook interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-05 17:44
Ik ben wel benieuwd hoe de flip5 zou bevallen. Momenteel nog een iPhone SE vanwege het formaat, ik hou niet zo van hele grote telefoons in mijn broekzak. De Flip5 zou een aangename vervanger kunnen zijn. Telefoon wordt voornamelijk voor bellen, social media en zakelijke bezigheden gebruikt, daarom niet per se een groot scherm nodig. Ben ook wel benieuwd hoe een Flip het doet in vergelijking met bijv. een S21 die mijn vrouw momenteel heeft.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:59
Ik ben erg benieuwd naar een Flip/Fold telefoon, zelf jaren lang verschillende Galaxy S en Google Pixel modellen gehad en zeer benieuwd in hoe een Flip/Fold in het dagelijks gebruik is.

Kun je een dergelijke telefoon makkelijk meenemen, hoe erg is het wennen om van een normale telefoon over te stappen naar een Flip/Fold, wat zijn de voor en nadelen van een andere formfactor. Erg benieuwd naar dergelijke bevindingen en of een dergelijke telefoon mij zou kunnen overtuigen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15
Mijn eerste Android telefoon was een Samsung Galexy 2, maar daarna ben ik vrij snel in het Google ecosysteem gestapt (Nexus/Pixel)

Ik ben erg benieuwd naar:
- hoe de form factor van een Fold toestel bevalt
- hoe de Samsung aanpassingen aan Android inmiddels zijn, en of dit goede toevoegingen op stock Android biedt.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:48
Ik zou graag de Fold proberen, ook in combinatie met mijn werk. Of het een goede combi kan zijn van telefoon en tablet. En ik dus met 1 device kan werken ipv 2. Ben erg benieuwd of ik de dag kan doorkomen zonder te laden, met email, bekijken documenten, videobellen/teams en mailen. Verder zou ik graag een gevoel hebben bij de werkelijke kwetsbaarheid van het interne scherm. Ik ben niet in omgevingen zoals Zack (JerryRigsEverything) waarin ik hele scheppen zand in het scherm krijg, maar ben met mijn huidige telefoon (Pixel 7 Pro) wel blij met de screenprotector omdat er stiekem toch krasjes ontstaan.
Omdat ik met jonge kinderen ook erg veel foto’s neem :+, uiteraard benieuwd naar de camera, functionaliteit, snelheid en kwaliteit van de foto’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ja ik zou graag de Fold5 testen, ik heb in de winkel de vorige generatie al even vastgehouden en dit is echt innovatieve techniek waarvan ik wil testen of, naast gebruik van de unieke features, de Fold5 ook goed kan meekomen in alledaags intensief gebruik.

[ Voor 28% gewijzigd door JJ Le Funk op 27-07-2023 13:52 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:19
Ook ik zou graag de Fold willen proberen. Aangezien ik binnenkort op (verre) reis ga lijkt het me een zeer interessante use case hoe de Fold ter plekke kan bijdragen aan een goede planning. Het extra grote scherm lijkt me ideaal om de route eens stevig onder handen te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slicey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-05 16:48
Zeker hierin geïnteresseerd! Sinds vorig jaar september eigenaar van een Fold 4 en ben zeer benieuwd hoe de Fold 5 hierop verder heeft gebouwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-05 10:49
Zeer geinteresseerd om de Galaxy Z Fold5 te testen en reviewen! Ik ben sinds de iPhone 3G diehard iPhone-man maar dit is voor het eerst dat ik serieus een niet-Apple toestel overweeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-05 06:21
Zou heel graag de Fold 5 willen testen en reviewen. Momenteel een S21 Ultra in bezit en zit al langer te kijken naar een foldable. Ben een vrij die-hard zakelijk gebruiker dus ik denk dat ik de extra functies op zo'n Fold wel goed kan gebruiken.

In mijn geval zal de review dan ook de focus hebben op zakelijk gebruik, denk aan:

- Multitasken
- Maken van notities (met de nieuwe S pen)
- Nieuwe functionaliteiten op gebied van productiviteit
- Usecases voor zakelijk gebruik, foldable vs conventionele smartphones
etc.

[ Voor 36% gewijzigd door MitchellHearth op 27-07-2023 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:03
Graag wil ik de Fold 5 testen. Ik heb in het verleden de Fold 3 en 4 gehad en heb nog altijd spijt dat ik de Fold 4 heb verkocht. Ik heb momenteel een iPhone en mis Android.

Ik wil de Fold 4 graag testen op het gebied van foto’s, multitasken, media en algemeen gebruik.

Daarnaast wil ik kijken of ik de Fold kan gebruiken voor mijn werk als laptop vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-05 15:34

Alaksandus

Vae puto deus fio

Ik zou graag de Fold 5 willen testen.

Heb al ervaring opgedaan met de Flip 4. Maar een groter scherm is wel wenselijker. Al voor een lange tijd wil ik een device met een groot scherm. Zo heb ik al met meerdere tablets gewerkt, maar een extra device naast je telefoon is toch niet handig. Als je de tablet even niet gebruikt is ie weer leeg gelopen en vervolgens mis je je tabbladen en overige info die je op je telefoon hebt staan.

Het zoeken is dus naar één device die ik prima onderweg kan gebruiken voor zowel telefoon als tablet. De Fold 5 zou in theorie hier een perfecte kandidaat voor zijn.

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-04 14:04
Als hardleerse iPhone gebruiker zou ik wel zo'n Fold 5 willen testen.
Ben met name benieuwd naar mijn productiviteit op het grote scherm, voegt dat nou echt wat toe of is het vooral een gimmick?

Ongezouten mening? Geen probleem!

[ Voor 39% gewijzigd door KeesPimelmees op 27-07-2023 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Welk toestel
Samsung Galaxy Z Fold5

Waarom
Ik ben momenteel in het bezit van een Samsung S23 Ultra (s-pen) smartphone en Samsung Tab S8 Ultra (s-pen) tablet. Hierdoor ben ik zeer gewend aan de combinatie van twee losse devices: smartphone en tablet.

Maar ik ben al lange tijd enorm benieuwd naar de ervaring met één apparaat die beide taken op zicht neemt. De Fold5 is enorm ver doorontwikkeld en wordt nu uitgerust met een Qualcomm Snapdragon 8 Gen2 waardoor de prestaties een dikke boost hebben gekregen.

Ik heb nog geen Fold telefoon gehad of geprobeerd, lijkt me erg tof om er één aan gebruikerstesten te onderwerpen.

Hoe testen

Mogelijke opzet review:

1. Voorwoord
2. Inleiding
3. Specificaties
4. Design en bouwkwaliteit
5. Twee schermen ervaring
6. Camera
7. Prestaties en Software (Werkt dit goed op beide schermen?)\
8. S-pen integratie
9. Batterijduur en opladen
10. Vergelijking S23 Ultra: Pluspunten? Minpunten?
11. Vergelijking Tab S8 Ultra: Pluspunten? Minpunten?
12. Conclusie: To fold or not to fold.
13. Updates na 6, 12 en 24 maanden gebruik.

Maar ik ben bovenal benieuwd hoe de Fold5 zich in dagelijks verbruik verhoudt als smartphone/tablet vervanger, zowel privé als zakelijk (notities maken, teams vergaderingen, reizen). Ik heb al eerder inhoudelijk uitgebreide reviews geschreven met ongezouten mening.

Ik wil daarnaast de review na 6 maanden, 12 maanden en 24 maanden gebruik aanvullen met nieuwe updates: kloppen alle eerste impressies nog steeds? Hoe staat het met het scharnier & scherm na X maanden intensief gebruik? Welke accessoires kan ik aanraden etc. Het zal immers m'n daily driver worden na de review mits hij bevalt natuurlijk.

Het zal uiteraard een echt gebruikersreview worden, een redactionele review laat ik graag over aan Friso en Donovan ;)

[ Voor 18% gewijzigd door stin00 op 28-07-2023 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grove den
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Graag zou ik de Flip 5 testen.

Lijkt me een ideaal toesten die high end specificaties combineert met een compact formaat. Ik kom er graag achter of je dit in de praktijk ook zo ervaart.

Ik zal hem voornamelijk gebruiken voor dagelijks gebruik, mat een zwaartepunt op film(pjes) kijken en foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoepertje
  • Laatst online: 06-05 10:56
De laatste tijd ben ik aan het kijken naar een opvolger voor mijn oude Oneplus 6t.
Persoonlijk vind ik het concept van de Flip (5) erg tof en interessant, maar ik twijfel zelf nog een beetje aan de duurzaamheid van het 'zachtere' scherm op de lange termijn ten opzichte van een regulier toestel.

Het doel zou zijn om het toestel met dual sim te gebruiken voor werk/prive dagelijks gebruik. Denk hierbij aan veel foto's maken (in schone en stoffige omgevingen), veel bellen/teams, notities maken, voor navi,Flitsmeister en muziek in de auto, als hardlooptracker en nog een aantal andere zaken.

Hierbij ben ik benieuwd of deze Formfactor goed bevalt en voordelen heeft ten opzichte van een regulier toestel. Daarnaast ben ik benieuwd of de Android skin van Samsung tegenwoordig weer een beetje werkbaar is vergeleken met jaren geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineAap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-05 19:48
Kom maar door met die Flip 5, ik heb natuurlijk een S23U maar dat is echt een flinke unit. Ben benieuwd of een kleinere telefoon misschien toch prettiger is, en vooral het bruikbare scherm aan de voorkant zou wel eens kunnen zijn waarom deze Flip de beste van alle 5 tot nu toe is :-)

The intersection of technology and creativity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik wil graag de Fold 5 testen met de volgende use case:
-Gemengd zakelijk gebruik en privé met dual (e-)sim
-Veel (om de week) Europees vliegreizen, dus een combinatie van compact en veel schermruimte om zowel te kunnen werken (mobiel Teams/Office, vaak multitaskend) als films en series kijken onderweg
-Vervangen van een inmiddels bejaarde P30 Pro (die verving de jaren daarvoor gebruikte Galaxy Note 2), de vraag daar is vooral of de Fold de geweldige camera uit die telefoon kan evenaren (jong gezin, veel zakelijk reizen dus zowel het foto's maken met de gewone camera als videobellen zijn essentieel)

Ik zou er wel gelijk zelf de cover (want reizen) met pen (want Note-fan) bij halen. Die zou ik dan meenemen in de review.

[ Voor 15% gewijzigd door pagani op 27-07-2023 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelveen
  • Laatst online: 07-05 10:02
Al sinds de allereerste galaxy S een Samsung galaxy gebruiker. Mijn huidige S21 ultra bevalt nog goed maar ik zit al een jaar met een schuin oog naar een Fold te kijken.
Ik ben voor het werk vaak op pad met mijn laptop. Ik denk dat ik met een fold hem regelmatig thuis kan laten omdat ik voor van mijn google workspace taken prima op de fold kan doen (mailen, kleine bestanden bewerken, presentaties casten (?)).
Kortom: ik zou hem vooral gaan testen op mogelijkheden om er mobiel mee aan het werk te zijn en of hij me in staat stelt mijn laptop wat vaker thuis te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico95
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-04 16:15
als iphonegebruiker erg benieuwd! de flip heeft mijn voorkeur ivm formaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06
Ik test graag de Fold 5 als bezitter van de Fold 4. Zou graag de verschillen in kaart brengen!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:13

Spotmatic

Ken sent me

Ik bied me aan om de Flip5 te testen, met name omdat ik het formaat van moderne telefoons steeds meer onhandig vind. Een normale smartphone is bijvoorbeeld niet handig in je broekzak als je wilt fietsen. Het kleine formaat biedt ook voordelen in situaties met weinig legruimte (in auto's). En ik ontdek graag of een cover screen een meerwaarde biedt, bijvoorbeeld bijvoorbeeld tijdens het wandelen van een route met Komoot, of in een houder op de mountainbike.

Vermeldenswaard is dat ik doof ben, en daardoor benieuwd naar eventuele "accessibility" opties voor mensen met dezelfde handicap. Zijn notificaties op het schermpje duidelijk zichtbaar? Maar ik zou hem dus zeker anders gebruiken als de meeste mensen. Niet voor telefoongesprekken dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Spotmatic op 27-07-2023 16:58 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Laatst online: 20:44
Mijn voorkeur gaat uit voor een fold5, een mobiel kan voor mij niet groot genoeg zijn maar met een tablet rondlopen blijft lastig. Dus de fold5 zou ideaal zijn, qua testen zou ik vooral de software en ui willen testen hoe die is afgestemd op het wisselen tussen klein en groot scherm. En hoe handig deze is in dagelijks gebruik, draagcomfort in je broekzak en durability van het vouwmechanisme. Ben benieuwd, succes met deze test/winactie iedereen.

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:43
Ik zou het super vinden om de fold5 te testen. Mijn laatste 3 telefoons waren allemaal uit de galaxy serie van samsung maar heb tot dusver nog niet de stap gemaakt naar een foldable, ondanks dat de technologie en form-factor mij wel ontzettend aanspreekt.
Ik gebruik mijn huidige S22 al steeds meer ter vervanging van een losse camera op vakantie, en met de camera's die de fold5 aan boord heeft, in combinatie met het grote scherm voor nabewerking, lijkt me dit een ideale reisgenoot. Het grote scherm lijkt mij ook ideaal om tijdens het vliegen of gewoon thuis op de bank een film op te kijken. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:28
Ik zou graag de Fold 5 willen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:59
Ik ben erg benieuwd hoe de Galaxy Z Flip5/ of de Galaxy Z Fold5 mij bevalt. Nog geen ervaring met foldable en dus erg benieuwd hoe dat is in gebruik. Momenteel gebruik ik een S21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiredQueso
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07-05 11:08
Voor het testen van zowel de Fold5 als de Flip5 ben ik te paaien; hoe dan ook interessant om de nieuwste generatie met vouwbaar scherm op de proef te stellen. Bij de Fold5 is het vergrote schermoppervlak interessant, bij de Flip5 juist dat hij zo compact te maken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Deze zou ik graag willen testen! Zit nu op iOS maar dat zou niet uit moeten maken. Ben vooral benieuwd naar het werkelijke nut van het fold-gebeuren. Graag wel de Flip, daar ik nu een iPhone 13 mini heb, en deze ook had gekozen vanwege het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdare
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-05 15:25
Kom maar door met die Fold5!! Gebruik zelf een S23Ultra en heb ervaring met de Fold3. Een Fold5 zou een mooie upgrade zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-05 12:49
Ik zou de Fold5 wel willen testen, loop momenteel rond met een Iphone 14 Pro maar de keuze voor de Fold5 ligt er zeker.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanDz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-05 09:12
Ik will graag de Fold 5 testen, ben al een tijdje aan het wikken en wegen of ik een Fold wil.
Ben gewoon nieuwsgierig want de ik heb nu de Flip maar dat is vergeleken met de Fold toch meer een hebbedingetje.
Heb de Flip5 inmiddels al bij T-Mobile besteld want hij bevalt uitstekend maar die Fold blijft lonken en ik kan me nog bedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorik90
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 07:46
Zou de Flip5 graag willen testen. Zou 'm testen in het dagelijks gebruik en lijkt me ideaal door de compacte maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zou graag de Galaxy Z Fold5 willen testen omdat mij de gebruikersmogelijkheden met het grote uitvouwbare scherm geweldig lijken. Heb nu toch vaak het idee dat ik een tablet bij wil gebruiken of een groter scherm om het allemaal net wat beter te kunnen zien. Bovendien hoef je dan niet meer continue te zoomen bij bijvoorbeeld het bekijken van websites. Mijn huidige toestel is echt zo langzaamaan aan vervanging toe en deze test is een ideaal moment om te kijken of een 'fold' telefoon iets voor mij is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Ik zou graag de Flip5 testen en een uitgebreide review schrijven.

Met name gericht op aspecten als duurzaamheid van het scherm, camera kwaliteit, vormfactor en batterijduur.

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Laatst online: 05-04 08:47
Zou graag de fold willen testen!

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik heb een sterke voorkeur voor de Fold.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxustiti
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-03 21:52
Ik zou graag de Galaxy Z Flip5 willen testen. Dagelijks loop ik met 2 telefoons rond waarvan 1 zakelijk. Als er hiervan 1 een stuk kleiner is zou dat zeer prettig zijn. De telefoons zijn tegenwoordig zo groot waardoor de Flip5 mij ideaal lijkt. Ik ben heel benieuwd hoe snel je aan de kleine vormfactor gewend raakt. Meestal is de combi van klein en goede specs er ook niet. De huidige telefoon is ook wel aan vervanging toe.

Ik zou hem graag willen testen op accuduur (erg belangrijk), snelheid, foto/video kwaliteit en Ik ben ook heel erg benieuwd naar de flex window voor de simpele standaard taken en de flex modus. Daarnaast ook gelijk een test van het overzetten van de oude telefoon naar deze! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kostarados
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik zou graag de Fold 5 testen!

Ik ben erg tevreden met mijn Z Fold 2, maar ben al wel aan het rondkijken voor een nieuw toestel en dat gaat hoe dan ook weer een foldable worden. Ik gebruik hem vooral om foto's mee te schieten en eBooks te lezen, en ben benieuwd of de camerakwaliteit vooruit is gegaan. Ook maak ik graag digitale kunstwerken, en met de S-Pen zou ik onderweg snel een schets kunnen maken. Even openklappen en tekenen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:04
Dat lijkt me erg gaaf! Consider me signed up.

Welke?
De fold 5

Waarom?
Als die-hard tech fan nog nooit een foldable geprobeerd. De angst voor kwetsbaarheid weerhoudt me er toch een beetje van. Daarnaast vrij balls-deep in het Apple ecosysteem, maar het kriebelt al een tijdje!

Hoe ik hem ga testen?
Ik ga hem tegenover de 14 pro Max pollen. Hoe verhoudt een grote telefoon zich nu tegenover een foldable? Wat zijn nu de echte consessies?

[ Voor 94% gewijzigd door WouterL op 27-07-2023 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:52
Ik zou persoonlijk de flip 5 willen testen. Heb lang getwijfeld tussen de fold en de Ultra 23. Uiteindelijk de Ultra 23 gekozen omdat de fold me het toch niet leek.

Maar ik ben wel heel erg benieuwd of de flip nou juist zo handig is als ik denk. Kun je genoeg met het front scherm? En is hij niet te dik in je broekzak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevernoid
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07-05 20:07
Ik zou graag de Fold willen testen. Gebruik nu de S23 Ultra en ben wel benieuwd of zo'n foldable nou handig is in het dagelijkse gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-05 11:06
Beiden zou ik leuk vinden, maar ik zou de Flip 5 met name willen testen. Ik heb de Flip 3 en Fold 3 gehad. Momenteel gebruik ik de Flip 4 (privé)en S22 Ultra (zakelijk). Ik ben heel benieuwd naar de vooruitgang in de scharnieren en wat het coverscreen meer kan bieden op de dag aan info, waardoor ik minder de telefoon hoef open te klappen. Denk (hoop) aan Google pay, wat nu nog moet door het toestel open te klappen.

De Fold 5 zou ik als vervanger van de S22 ultra willen testen. Mijn oude Fold 3 gebruikte ik op kantoor bijna als laptop vervanger. Teams, meetings, notities, ik deed er alles mee. Gevolg was dat ik hem echt leeg trok op een dag. Hoe is die accuduur nu?
Waarom hij weg ging was een combi van accuduur, matige camera's die niet op wegen tegen het gewicht en formaat. Zijn die zaken nu beter dan toen? Ik ben benieuwd.

[ Voor 60% gewijzigd door chrisr5gt op 30-07-2023 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZouZou Dude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-05 21:47
Lijkt me wel interessant om de Flip5 te testen. De hele ontwikkeling richting grotere telefoons, stoort me al een tijdje. Dus een combinatie van praktisch en toch klein te maken, is misschien wel ideaal. Ik zou 'm deels privé testen en ook kijken op welke manier hij op het werk praktischer ingezet kan worden tegenover een klassieke smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:27
Flip 4 eigenaar hier. Ben benieuwd of een overstap de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJazz42
  • Registratie: Augustus 2019
  • Nu online
Zou graag de flip willen testen. Heb de fold gehad maar nadat deze 2x is gevallen toch maar weer terug naar de s21. En het kleinere scherm bevalt me eigenlijk wel prima. Kijken of nog kleiner nog fijner is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Laatst online: 22:08
Ik zit al jaren te twijfelen over een Flip telefoon. Heb nooit anders dan een iPhone gehad en heb thuis ook alleen maar Apple spullen. Ben toch heel benieuwd hoe (en of) de Flip mij gaat bevallen en of ik over ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixellove_
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06-02 13:00
Ik zou graag de Fold testen. Heb momenteel een Surface Duo 2 en het lijkt me interessant om te vergelijken tussen een toestel met twee aparte schermen, en de Fold die 1 groot scherm heeft. Ik zou testen op de kwaliteit van het mechanisme (voelt het stevig en duurzaam aan), mogelijkheden om meerdere apps naast elkaar te openen, beeldkwaliteit als je het volledige scherm gebruikt (bv. bij het bekijken van Youtube videos) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:00

OmeJoyo

This is me

Ik zou hem graag willen testen, waarom?

Ik ben erg benieuwd of ik overtuigd kan raken van het nut van een foldable. Het lijkt me namelijk werkelijk niets, ik denk dat ik last zou hebben van de vouw en van het formaat. Bovendien is Samsung niet mijn merk sinds mijn S7 Edge.

Ik ben dus heel erg benieuwd of deze telefoon mijn mening kan laten bijdraaien, voornamelijk de Fold5, De Flip5 voelt voor mij niet perse als een handige telefoon uberhaupt.

En ja als autist kan ik prima een ongezouten mening geven met alle details die je zou willen zien haha.

Ik zou hem testen als mijn dagelijkse telefoon. Hij gaat dan mee in de auto naar werk, op werk wordt die sowieso veel gebruikt. Verder zal die zeker ook mee gaan in mijn vrije tijd om foto's te maken, games op te spelen, YouTube op te kijken, agenda bij te houden.

Ik ben benieuwd of het echt handig voelt, of het scherm niet zomaar krast, of die degelijk voelt, maar ook hoeveel bereik die heeft maar zeker of het toestel premium aanvoelt.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik zou de Galaxy Z Fold 5 wel eens willen uitproberen. Met name of deze voor productiviteit zaken handig is, bijvoorbeeld Teams meetings, documenten lezen en notities maken etc. Ik ben benieuwd of de formfactor precies goed is, past ie nog goed in binnenzak of broekzak, is hij hanteerbaar in 1 hand en dat soort zaken. Tot slot ben ik benieuwd naar de camera, hoe verhoudt die zich tot mijn pixel 7 pro... Kortom, laat mij maar testen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik zou graag de Flip5 willen testen, waarom?

Ik gebruik momenteel een samsung A52 en ben benieuwd hoe het flip concept bevalt in een hedendaagse smartphone. Zo rond de eeuwwisseling waren flip phones heel gebruikelijk maar was de toepassing van tweede schermpje beperkt tot een paar pixels voor de tijd en een notificatie.

Ik ben nieuwsgierig hoeveel de telefoon dicht kan zitten voor het lezen van notificatie en typen van korte berichten als, oke en ik kom eraan.

Tijdens het werk ben ik nieuwsgierig of de telefoon half opengeklapt een goede toevoeging in de productiviteit omdat het scherm dan altijd goed afleesbaar is zonder te verzitten op de stoel.

Verder heeft deze telefoon een heel hoog gadget gehalte en ben ik benieuwd hoe mijn omgeving hierop reageert!

Leuke actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:50

KrazyJay

Ik zou graag de Flip5 testen. Ik heb zelf nu de S23 Ultra (de grijze Online Exclusive) waar ik echt tevreden mee ben), maar zou deze graag naast de Flip5 willen leggen en vergelijken qua grootte, gebruiksgemak, batterij en scherm. Ook zou ik graag willen zien wat het nu is van het externe scherm. Ten laatste zou ik willen zien welke cases geschikt zijn voor de Flip5, en of dat in de buurt komt van de smart cover van de Ultra.

[ Voor 3% gewijzigd door KrazyJay op 27-07-2023 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:08
Ik zou de Fold5 wel willen testen. Met een volledig Samsung verleden in telefoons denk ik dat ik de telefoon goed kan plaatsen en hem vergelijken met voorgaande topmodellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:57
Ik zou graag de Galaxy Z Fold5 testen.

Momenteel gebruik ik een A52S, zowel privé als zakelijk. Privé ben ik actief als waterscout, zeiler en schipper van een oud binnenvaartschip. Zakelijk neem ik actief als leerkracht en hoofd ICT van 8 basisscholen. Het A52S toestel verhoudt zich in beide situaties prima, waarbij hij stevig wordt gebruikt/misbruikt. Vochtbestendig, handzaam, voldoende rugged en snel genoeg voor alle onderwijs- en beheertaken die ik dagelijks moet uitvoeren.

Ik ben benieuwd hoe een Fold toestel zich in deze watersport omgeving en onderwijs(beheer)omgeving. Is het toestel waterproof/rugged genoeg in deze situaties? Zijn de onderwijs(beheer)taken gemakkelijker uit te voeren op zo'n groter scherm en wat is er allemaal mogelijk op halfschermformaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05:33
Tot nu toe altijd apple gehad, maar ik zou graag een flip 5 testen om te zien of dat wat voor mij is en wellicht over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

De Samsung Fold 5 zou ik graag testen.

Ik ben al sinds 2012 Samsung gebruiker, zowel prive als zakelijk, en de fold ontwikkeling lijkt me erg interessant bij de combinatie van draagbaarheid en groot scherm. Bovendien begin ik net aan een nieuwe opleiding waar ik ook te verkennen kansen zie. De Fold kan zich dan gaan bewijzen als mogelijke vervanger van een MS Surface.

Hierbij dan ook speciaal de notitiemogelijkheden bij gesprekken,de multimedia entertainment in het OV en het gebruik met Android auto in mijn Ford.

[ Voor 60% gewijzigd door bombadil op 27-07-2023 21:23 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 045Crew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 22:38
Ik wil graag een van de 2 testen, lijkt me te gek. Ik hoop vooral dat de camera op kan boksen tegen mijn Pixel 7.

Mijn voorkeur gaat uit naar de Fold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-08-2024
Beste redactie,

Graag zou ik me willen aanmelden als proefkonijn.
Enkel voor de Galaxy Z Flip5.
Dit omdat ik nu een Oppo Reno 2Z al lange tijd met volle tevredenheid gebuik.
Deze heeft een mooi groot volledig scherm (amoled) zonde lelijke camera in het scherm.
Hiermee kan je dus prachtig media mee bekijken en ook webpagina's zijn goet te bekijken op dit grote scherm.

Een nadeel:
Die grote telefoon in je broekzak.

Doordat er nu zogenaamde foldables/ opvouwbare telefoons komen, geeft dit nieuwe mogelijkheden.

Je hebt de voordelen van een groot scherm en als je hem opbergt kun je hem gemakkelijk in je zak kwijt.

Wat ik vooral wil testen of dit in het dagelijkse gebruik ook echt handig is.
En dat je bijvoorbeeld niet, als je in het midden je scherm "swiped" hij al deels inklapt.
Dat hij sneller zal zijn en mooiere plaatjes zal schieten dan mijn telefoon lijkt me logisch.
Dat kan alleen maar beter worden met nieuwere modellen.

Graag hoor ik van jullie.

En zoals beloofd zal ik dat weer van mij laten horen "ongezouten" ;)

Mvg,

Gr@m501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-05 14:13
Welke telefoon ik wil testen en reviewen? Fold 5!
Waarom? Omdat ik nu een Fold 2 heb die aan vervanging toe is, mijn vrouw een Fold 4 heeft, en zo een mooi eerlijk beeld kan geven over de verschillende versies, en over wat er écht veranderd is.
Hoe? Op het toilet, daar wordt ie standaard gebruikt natuurlijk, zoals elke tweaker doet. En uiteraard, daarnaast ook tijdens werk, voor teams meetings, spelletjes als clash of clans e.d., youtube, instagram, echt als een mini laptop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
De Fold5 is een mooie vervanger en sprong voorwaarts tov mijn Note 20 Ultra.
En welicht kan de Fold5 tegelijkertijd mijn S7 tab ook vervangen.

Dat lijkt mij een mooie basis voor een goede review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithoijen
  • Laatst online: 21:48
De Fold 5 lijkt mij een interessante telefoon. Did zou ik graag een keer van dichtbij bekijken
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.