Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een drone. Gisteren kreeg ik een advertentie van de volgende webshop:
*knip* link winkel
De producten die ze aanbieden zijn erg goedkoop maar is het ook te vetrouwen? Ook bestaat de site pas kort.
Ik heb wat onderzoek gedaan en de reviews die te vinden zijn, zijn allemaal positief en ik kan nergens vinden dat het een fake site of scamsite is. Ook hebben ze een keurmerk van webwinkelkeur (is ook te checken via die site)
Zijn de prijzen te mooi of waar te zijn?
Ik heb gekeken hoe je kan betalen en dit kan via klarna dus ook achteraf. Hier is ook aankoopbescherming. Ook kan je in 3 termijnen betalen via in3.
Ik ben erg sceptisch ook al kan je achteraf betalen.
Is het mogelijk dat je toch wordt opgelicht??
Wat denken jullie? Kan er iets mis gaan als je achteraf betaald?
*knip* link winkel
De producten die ze aanbieden zijn erg goedkoop maar is het ook te vetrouwen? Ook bestaat de site pas kort.
Ik heb wat onderzoek gedaan en de reviews die te vinden zijn, zijn allemaal positief en ik kan nergens vinden dat het een fake site of scamsite is. Ook hebben ze een keurmerk van webwinkelkeur (is ook te checken via die site)
Zijn de prijzen te mooi of waar te zijn?
Ik heb gekeken hoe je kan betalen en dit kan via klarna dus ook achteraf. Hier is ook aankoopbescherming. Ook kan je in 3 termijnen betalen via in3.
Ik ben erg sceptisch ook al kan je achteraf betalen.
Is het mogelijk dat je toch wordt opgelicht??
Wat denken jullie? Kan er iets mis gaan als je achteraf betaald?
[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 27-07-2023 09:02 ]