Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mb04
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 26-08-2023
Beste tweakers,
Misschien dat het al voorgekomen is, maar heb niet alle pagina’s gelezen.
Heeft een van jullie ervaring met het geluid en noise canceling oordopjes:

Anker liberty 4
Jbl live pro tws

Of een ander alternatief voor rond de €80-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mb04 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 10:14:
Beste tweakers,
Misschien dat het al voorgekomen is, maar heb niet alle pagina’s gelezen.
Heeft een van jullie ervaring met het geluid en noise canceling oordopjes:

Anker liberty 4
Jbl live pro tws

Of een ander alternatief voor rond de €80-100.
@Mb04 Dit topic is niet bedoeld voor boodschappenlijstjes dumpen of aankoopadvies. Zes pagina's is ook weer niet zoveel om door te lezen en reviews staan in de Pricewatch. Wat heb je zelf gevonden?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mb04
gambieter schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 11:16:
[...]

@Mb04 Dit topic is niet bedoeld voor boodschappenlijstjes dumpen of aankoopadvies. Zes pagina's is ook weer niet zoveel om door te lezen en reviews staan in de Pricewatch. Wat heb je zelf gevonden?
Jbl geluid ben ik zelf tevreden over, vandaar op dat merk ben gaan zoeken. Algemeen een goede score maar las goede verhalen over de liberty 4. Vanwege de noise cancelling ervan. Maar ik weet niet hoe het geluid ervan is. Vergeleken met de jbl, vandaar de vraag.

Bij pricewatch staat de anker soundcore liberty 4 niet tussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mb04 op 25-07-2023 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Mb04 Posts afgesplitst van [Ervaringen] In-ears/oordopjes met noise cancellation (ANC). Dat topic is niet bedoeld voor persoonlijk aankoopadvies; deze vraag hoort thuis in een eigen topic.

[ Voor 11% gewijzigd door S1NN3D op 25-07-2023 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mb04
S1NN3D schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 13:51:
@Mb04 Posts afgesplitst van [Ervaringen] In-ears/oordopjes met noise cancellation (ANC). Dat topic is niet bedoeld voor persoonlijk aankoopadvies; deze vraag hoort thuis in een eigen topic.
Sorry, werd hierheen verwezen door een andere gebruiker. Mag mijn berichten verwijderen zodat het verder kan gaan waar het gebleven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mb04 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 14:29:
Sorry, werd hierheen verwezen door een andere gebruiker.
Dat was onjuiste informatie. ;)
Mag mijn berichten verwijderen zodat het verder kan gaan waar het gebleven is.
Het andere topic is weer "schoon" en je vraag staat nu hier op de juiste plek. All good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mb04 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 13:21:
Jbl geluid ben ik zelf tevreden over, vandaar op dat merk ben gaan zoeken. Algemeen een goede score maar las goede verhalen over de liberty 4. Vanwege de noise cancelling ervan. Maar ik weet niet hoe het geluid ervan is. Vergeleken met de jbl, vandaar de vraag.

Bij pricewatch staat de anker soundcore liberty 4 niet tussen.
Dat komt omdat je die primair via Amazon kan kopen. De Liberty 4 is wat anders dan de Liberty 4 NC, want merken vinden het leuk verwarring te zaaien ;) .

Onder de €100 is het allemaal wat onduidelijk qua ANC. De Liberty 4 NC en de Sony WF-700CN zijn serieuze opties, maar hou er rekening mee dat de ANC tegen zal vallen vergeleken met de toppers (Bose/Sony/Apple).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1