Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sungirly
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 10-09 22:59
Mijn telefoon is kapot gevallen. Scherm doet het niet meer maar staat nog wel aan.
Ook als ik naar mijn telefoon bel met een andere telefoon gaat die wel over maar kan er niks mee. Nu is het probleem dat er veel dierbare foto`s opstaan en ik die er heel graag af wil halen.

Als ik met een usb koppel naar laptop wordt mijn telefoon wel herkent maar kan verder niks omdat ik geen systeemoverdracht kan aanklikken. Wie kan mijn alsjeblieft helpen en heeft de goude tip?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:54

Fiber

Beaches are for storming.

Staan je foto's niet gewoon in de 'cloud'? Google Foto's of zo...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sungirly
Fiber schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:01:
Staan je foto's niet gewoon in de 'cloud'? Google Foto's of zo...? O-)
Google foto`s opslag zat al vanaf november 2022 vol...dus heb tot dan mijn fotos in google drive. maar mis van dat moment tot nu :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:53
Sungirly schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:02:
[...]

Google foto`s opslag zat al vanaf november 2022 vol...dus heb tot dan mijn fotos in google drive. maar mis van dat moment tot nu :(
Dan staat de automatische backup nog ingeschakeld denk ik? Dan kan je wellicht ruimte vrij maken, de telefoon bij het bekende wifi netwerk in de buurt houden en aan de oplader hangen. En dan hopen dat de backup weer start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 08:10

Glewellyn

is er ook weer.

Als de suggestie hierboven werkt is dat super.

Maar voor het geval dat het niet werkt: heb je heel misschien de developer options en ook USB debugging ooit aangezet?

*zucht*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Oke, wat opties zijn:
1. Scherm vervangen, desnoods met een wat meer goedkoper scherm voor tijdelijk
2. Via usb-c een externe monitor en muis proberen te koppelen. Ik weet niet zeker of de pixel dit ondersteunt, maar het is te proberen.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Glewellyn schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:18:

Maar voor het geval dat het niet werkt: heb je heel misschien de developer options en ook USB debugging ooit aangezet?
Dat is een goede. Als usb debugging aan staat en je pc vertrouwd is kun je hier mee verbinden zonder iets op je telefoon te hoeven doen.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sungirly
Glewellyn schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:18:

helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:54

Fiber

Beaches are for storming.

jamiev90 schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:08:
[...]

Dan staat de automatische backup nog ingeschakeld denk ik? Dan kan je wellicht ruimte vrij maken, de telefoon bij het bekende wifi netwerk in de buurt houden en aan de oplader hangen. En dan hopen dat de backup weer start :)
Of nu alsnog opslagruimte ruimte bijkopen en hopen op hetzelfde... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

Het scherm doet het niet, maar doet de digitizer het nog wel? Herkent de telefoon nog aanrakingen?

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sungirly
Glewellyn schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:25:
Het scherm doet het niet, maar doet de digitizer het nog wel? Herkent de telefoon nog aanrakingen?
alleen de zij knoppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geffy
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 11:19
En als je nu de foto's die je wel in je opslag staan naar een andere plek kopieert? Dan komt er ruimte vrij in je opslag en kan je hopen dat hij de rest van de foto's alsnog synct naar de opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sungirly
Geffy schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:43:
En als je nu de foto's die je wel in je opslag staan naar een andere plek kopieert? Dan komt er ruimte vrij in je opslag en kan je hopen dat hij de rest van de foto's alsnog synct naar de opslag.
Heb ruimte vrij gemaakt, maar gebeurt nog weinig. Hopelijk gebeurt het snachts nog ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
geerttttt schreef op zondag 23 juli 2023 @ 20:19:
Oke, wat opties zijn:
1. Scherm vervangen, desnoods met een wat meer goedkoper scherm voor tijdelijk
2. Via usb-c een externe monitor en muis proberen te koppelen. Ik weet niet zeker of de pixel dit ondersteunt, maar het is te proberen.
^^ Dit

Ik had een android-toestel waarvan ik nog gegevens af wilde halen, maar het touch-gedeelte van het scherm was stuk. Dus heb ik met behulp van een computermuis de gegevens eraf kunnen halen. Wellicht dat een USB-C monitor je weer beeld geeft. Dit lijkt mij het proberen waard :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sungirly
Maar als ik een muis aansluit hoe kan ik dan beeld krijgen? aangezien het beeld zwart is kan ik dan toch alsnog niks? of begrijp ik het verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Sungirly schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:27:
Maar als ik een muis aansluit hoe kan ik dan beeld krijgen? aangezien het beeld zwart is kan ik dan toch alsnog niks? of begrijp ik het verkeerd
Je kunt toch je Pixel 6a via USB-C aansluiten met een beeldscherm? Als je daarnaast ook een muis wilt gebruiken, dan kun je gebruik maken van een USB-splitter, zoals bijv. :
- https://www.hedocell.com/...Delivery-And-USB-3-1.html

Dit lijkt me de moeite waard om te proberen?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn

Glewellyn

is er ook weer.

De Pixel 6a ondersteunt geen video output over USB. De enige mogelijkheid die ik nog zie is het scherm laten vervangen.

*zucht*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sungirly
Ik heb geluk gehad blijkbaar heeft mijn telefoon met google foto`s toch synchronisatie opgepakt. Waardoor ik nu gelukkig weer al mijn fotos heb!
Pagina: 1