Ik heb enkele maanden geleden 4x Toshiba S300 HDD's besteld bij een online webshop via de pricewatch. Reeds de dag erna stond de levertijd plots op "onbekend" (toen ik die bestelde was het minder dan 1 week.
De winkel in kwestie informeerde mij hier niet over. Toen ik vervolgens een mail stuurde, was dit de respons:
Is dit normaal, en heeft de winkel geen enkele leveringsverplichting?
De winkel in kwestie informeerde mij hier niet over. Toen ik vervolgens een mail stuurde, was dit de respons:
Dit leek me correct, en ik had geen grote haast. Echtern we nu meer dan 2 maanden verder, en is er nog steeds niks geleverd. Na enkele email zoals hierboven, kreeg ik dit:Bedankt voor je bericht. Er zijn meer bestellingen geplaatst voor dit product dan dat er voorraad was. Voor uitlevering zijn we afhankelijk van een volgende levering. Momenteel zijn we in afwachting van een bevestiging met verwachte leverdatum, vandaar de genoemde datum.
Zodra we een bevestigde datum ontvangen informeren we je. Mijn excuses voor het ongemak.
Aangezien de hdd's bij meerdere andere webshops goed leverbaar zijn, heb ik de indruk dat de winkel in kwestie gewoon niet wilt leveren... het was namelijk een actie met ~ 50e korting.Helaas is er nog geen leverdatum bekend. Ik kan uw order annuleren en het betaalde bedrag terug storten.
Is dit normaal, en heeft de winkel geen enkele leveringsverplichting?