Bij mij is vorige week een schuimbeton vloer gestort.
Waar ik dacht dat dit als water mooi zou uitvloeien, blijkt dit geenszins het geval.
Je ziet her en der de strepen waar ze met de reilat langs zijn gegaan.
Ook lijkt de vloer niet helemaal even hoog te liggen.
De mannen die het aanbrachten zeiden dat dit met het storten van de anhydriet-vloer allemaal goed zou komen.
Maar nu zie ik ook dat er ergens een 'deuk' is ontstaan.
Alsof er ergens een klein lek is geweest. Of een luchtbel die ingezakt is.
De deuk is van 40 x 60 en ongeveer 4 cm diep (op de diepste plek.
Als deze deuk zou vollopen met anhydriet zou ik er niet zo mee zitten.
Maar einde van de dag belde de VV-man en die zei dat er onder de noppenplaten die zei gaan leggen, geen anhydriet kan komen. Ik dacht dat er wellicht her en der wat gaten zouden zitten zodat er wat doorheen kan lopen.
Maar nu krijg je dus de situatie dat de noppenplaat straks boven een loze ruimte van 4 cm ligt.
Of het gewicht van het anhydriet drukt de plaat tegen de ondervloer en zit er op die plek ineens 9 cm anhydriet boven de verwarmingsslang i.p.v. 5 cm.
Het is te laat om het bedrijf te bellen die het beton gestort hebben, dus ik vraag het alvast hier:
Kan dit kwaad?
Of moet het eerst geëgaliseerd worden voor de noppenplaat erop mag?
Waar ik dacht dat dit als water mooi zou uitvloeien, blijkt dit geenszins het geval.
Je ziet her en der de strepen waar ze met de reilat langs zijn gegaan.
Ook lijkt de vloer niet helemaal even hoog te liggen.
De mannen die het aanbrachten zeiden dat dit met het storten van de anhydriet-vloer allemaal goed zou komen.
Maar nu zie ik ook dat er ergens een 'deuk' is ontstaan.
Alsof er ergens een klein lek is geweest. Of een luchtbel die ingezakt is.
De deuk is van 40 x 60 en ongeveer 4 cm diep (op de diepste plek.
Als deze deuk zou vollopen met anhydriet zou ik er niet zo mee zitten.
Maar einde van de dag belde de VV-man en die zei dat er onder de noppenplaten die zei gaan leggen, geen anhydriet kan komen. Ik dacht dat er wellicht her en der wat gaten zouden zitten zodat er wat doorheen kan lopen.
Maar nu krijg je dus de situatie dat de noppenplaat straks boven een loze ruimte van 4 cm ligt.
Of het gewicht van het anhydriet drukt de plaat tegen de ondervloer en zit er op die plek ineens 9 cm anhydriet boven de verwarmingsslang i.p.v. 5 cm.
Het is te laat om het bedrijf te bellen die het beton gestort hebben, dus ik vraag het alvast hier:
Kan dit kwaad?
Of moet het eerst geëgaliseerd worden voor de noppenplaat erop mag?
:strip_exif()/f/image/lPGN55Kwulu6q48mGMB1U2zX.jpg?f=fotoalbum_large)