Ik zag dat de gardena robotmaaier silence 250 slechts 1uur en 20min kon maaien op de accu. Ik heb er een lithium accu 20v 2Ah ingebouwd en nu kan hij bijna 3 uur werken. Na 6 maanden goed werken ging hij soms 3x proberen om de lader te vinden, maar stond dan 50cm voor de lader stil.
Ik had de center draad iets uit het midden onder het gras liggen, na deze zeker 2m kaarsrecht voor de laadstation te leggen ging dat beter. Toch botste de achterkant, waar de connector zit tegen de steker vh laadstation aan en ging hij het steeds opnieuw proberen. Nadat ik 2 plankjes aan de zijkant gemaakt had, zie foto's werkt hij zeker alweer 6 maanden perfect en rijd altijd in 1xnin het station. Echt een aanrader.:strip_exif()/f/image/8UF486vnTmKJmyNX50zvUfqQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/opOGcTML98wL76ZM3H0vVrUd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tmHg6ax0z8iAcg6TkHm7xw7f.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had de center draad iets uit het midden onder het gras liggen, na deze zeker 2m kaarsrecht voor de laadstation te leggen ging dat beter. Toch botste de achterkant, waar de connector zit tegen de steker vh laadstation aan en ging hij het steeds opnieuw proberen. Nadat ik 2 plankjes aan de zijkant gemaakt had, zie foto's werkt hij zeker alweer 6 maanden perfect en rijd altijd in 1xnin het station. Echt een aanrader.
:strip_exif()/f/image/8UF486vnTmKJmyNX50zvUfqQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/opOGcTML98wL76ZM3H0vVrUd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tmHg6ax0z8iAcg6TkHm7xw7f.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 51% gewijzigd door marcelcorvette op 10-03-2025 10:30 ]