@willemdemoor
review: Bouw een weerstation met een webdashboard
Mijn vraag:
Wellicht goed om te vermelden of het item een soort van 'productplaatsing' bevat en of de journalistieke integriteit in deze items gewaarborgd blijft? Wie is verantwoordelijk voor de inhoud van deze items? Is het een advertorial? Bij mijn weten is Magpi verbonden aan de maker van Raspberry Pi's. Zijn zij dan ook volledig objectief?
(Met het risico om een party pooper te zijn)
review: Bouw een weerstation met een webdashboard
Ik vind feedback beter op z'n plaats in https://gathering.tweakers.net/gr zodat de FP voor inhoudelijke reacties blijft?We hopen dat jullie dit soort content leuk vinden; laat vooral in de comments weten wat je van dit initiatief vindt.
Mijn vraag:
Wellicht goed om te vermelden of het item een soort van 'productplaatsing' bevat en of de journalistieke integriteit in deze items gewaarborgd blijft? Wie is verantwoordelijk voor de inhoud van deze items? Is het een advertorial? Bij mijn weten is Magpi verbonden aan de maker van Raspberry Pi's. Zijn zij dan ook volledig objectief?
(Met het risico om een party pooper te zijn)
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic