Binance is vanaf 17-6 niet meer beschikbaar in NL en ik kan mijn ID verificatie niet meer doen bij Binance vanwege Nederland. Ik kan het pas overzetten naar bijv Coinmerce als ik eerst de ID verificatie heb gedaan bij Binance. Maar die lukte deze week al niet meer (12 juli). Ben ik mijn geld nu kwijt? Moet ik een ander land invullen?
Vraag
Alle reacties
neem contact op met de klantenservice via de chat.
misschien wat drukker dan normaal, maar behulpzaam.\
verder hebben we hier een heel topic met info
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2194410
misschien wat drukker dan normaal, maar behulpzaam.\
verder hebben we hier een heel topic met info
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2194410
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Bedankt, het lukte idd niet om er doorheen te komen. Nog wat pogingen proberen.
Hi Maupie,Maupie74 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:46:
Bedankt, het lukte idd niet om er doorheen te komen. Nog wat pogingen proberen.
Is het inmiddels gelukt om met het Customer Support team tot oplossing te komen?
De Customer Support chat https://binance.com/en/chat, kan je hierbij goed assisteren.
Kies een topic uit de chat het dichtste bij je probleem, en kies vervolgens voor de optie "Unsolved" onderaan de pagina, gevolgd door "Not relevant" en daarna krijg je de optie "Transfer to Customer Service".
De support is over het algemeen altijd vrij vlot.
Je assets ben je zeker weten niet kwijt!
Groet,
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Ik zit met hetzelfde probleem en ga het ook via de chat proberen op te lossen..
Hopelijk gaat het lukken
Hopelijk gaat het lukken
@aart staart @Maupie74 Hoe is dit afgelopen bij jullie? Kennis van mij heeft het zelfde probleem. Verificatie lijkt niet meer te kunnen..
Hoi
Ik heb contact gehad via Binance chat en zij geven aan dat verificatie ook niet nodig is in principe. Crypto kan je nog steeds withdrawen en dat blijft ook mogelijk na de 17e. En crypto naar een andere valuta overzetten is ook nog steeds mogelijk. Maar dit moet ik vandaag zelf ook nog gaan regelen. Ik heb een account aangemaakt op bitvavo en stuur het daarheen nadat ik het heb overgezet naar xrp.roelieboelie schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 18:33:
@aart staart @Maupie74 Hoe is dit afgelopen bij jullie? Kennis van mij heeft het zelfde probleem. Verificatie lijkt niet meer te kunnen..
Alleen als ik het probeer om te converteren lukt het niet zonder verificatie.. iemand de oplossing?
Je kan ook een reguliere crypto withdrawal doen naar een wallet toch? Heeft Coinmerce geen inkomende wallet? Dan naar een eigen wallet.
[ Voor 11% gewijzigd door pennywiser op 16-07-2023 16:56 ]
klopt, maar is dat niet duurder dan via xrp ?
Tja, duurder. Is in elk geval beter dan alles weg of niet.
Sorry voor het late antwoord. Ik kreeg er geen melding van. We hebben uiteindelijk toch de verificatie gedaan met landkeuze Spanje. Gek genoeg ging dat er doorheen ondanks er op mn ID NL staat! Hierdoor kon ik het niet overmaken naar mijn credit card waar NL op staat.... Toen hebben we het als BTC getrade naar iemand met een Nederlandse wallet. Beetje omslachtig maar ik heb mn geld gelukkig nog.
En met de witwaspreventiewet nu een hoop alarm bellen.Maupie74 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 18:03:
Sorry voor het late antwoord. Ik kreeg er geen melding van. We hebben uiteindelijk toch de verificatie gedaan met landkeuze Spanje. Gek genoeg ging dat er doorheen ondanks er op mn ID NL staat! Hierdoor kon ik het niet overmaken naar mijn credit card waar NL op staat.... Toen hebben we het als BTC getrade naar iemand met een Nederlandse wallet. Beetje omslachtig maar ik heb mn geld gelukkig nog.
Sla alle communicatie in ieder geval goed op als je dit soort constructies doet.
Pagina: 1