Bedankt voor het meedenken!
Ja inderdaad al gedaan! Geeft hij wel aan dat er wat mis is, maar vervolgens doet ie er niks mee.
Kruisje is overigens zwart
Heel af en toe komt de juiste Realtek Audio wel in het lijstje te staan (denk maximaal 1sec) en is hij weer verdwenen. Kan hem dan wel snel openen, maar verder niks aanpassen. Volumebalkje schiet gelijk weer naar 0
/f/image/ZtV68BjRkooaSeR4zBYig2Y7.png?f=fotoalbum_large)
Ja inderdaad al gedaan! Geeft hij wel aan dat er wat mis is, maar vervolgens doet ie er niks mee.
Kruisje is overigens zwart
Heel af en toe komt de juiste Realtek Audio wel in het lijstje te staan (denk maximaal 1sec) en is hij weer verdwenen. Kan hem dan wel snel openen, maar verder niks aanpassen. Volumebalkje schiet gelijk weer naar 0
/f/image/ZtV68BjRkooaSeR4zBYig2Y7.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/gfy8qT9HuExB8w219keVgmpg.png?f=user_large)
Nou breekt mijn klomp
Allereerst dank voor al jullie hulp!
@EricJH Wanneer ik hem aansluit doet hij het inderdaad op de TV. Wanneer ik hem ontkoppel werkt hij vervolgens ook nog even op de laptop. Om vervolgens weer naar de dodelijk vervelend zwarte kruisje terug te gaan. Het opstartgeluidje van Windows pakt hij overigens ook rustig mee.
@Klippy
Als ik daar op geluid klik, krijg ik eerst onderstaande melding. Waarbij ik uiteraard op Ja druk.
/f/image/W94W6p2B27X6iR6tXxz5hDrv.png?f=fotoalbum_large)
Vervolgens krijg ik de afspeelapparaten 1 seconde in beeld (ik weet dat ik niet de Lenovo moet hebben maar de Realtek) :
:fill(white):strip_exif()/f/image/tLCzEv7hceNEG0wURinfUiMa.png?f=user_large)
Om vervolgens weer dit te tonen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/KtIiB1rkzivZAMhCnWUMMSBo.png?f=user_large)
Waar kan ik vinden of KB5028185 geinstalleerd is en hoe kom ik daar dan van af?
alvast bedankt
Allereerst dank voor al jullie hulp!
@EricJH Wanneer ik hem aansluit doet hij het inderdaad op de TV. Wanneer ik hem ontkoppel werkt hij vervolgens ook nog even op de laptop. Om vervolgens weer naar de dodelijk vervelend zwarte kruisje terug te gaan. Het opstartgeluidje van Windows pakt hij overigens ook rustig mee.
@Klippy
Als ik daar op geluid klik, krijg ik eerst onderstaande melding. Waarbij ik uiteraard op Ja druk.
/f/image/W94W6p2B27X6iR6tXxz5hDrv.png?f=fotoalbum_large)
Vervolgens krijg ik de afspeelapparaten 1 seconde in beeld (ik weet dat ik niet de Lenovo moet hebben maar de Realtek) :
:fill(white):strip_exif()/f/image/tLCzEv7hceNEG0wURinfUiMa.png?f=user_large)
Om vervolgens weer dit te tonen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/KtIiB1rkzivZAMhCnWUMMSBo.png?f=user_large)
Waar kan ik vinden of KB5028185 geinstalleerd is en hoe kom ik daar dan van af?
alvast bedankt
Pagina: 1