Ipad 2021 of 2022 (of een toch maar een android tablet?)

Pagina: 1
Acties:
  • 600 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicirtap80
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 03-10-2024
Mijn huidige ipad stamt uit 2017. Hij doet het nog redelijk alleen het opladen is een drama. Maar ligt dat aan de ipad of aan de stekker/snoer?!

Ik zat dus te kijken naar een nieuwe maar tjee wat een geld! :o Ik vind 350 euro al veel voor de ipad 2021. En de 2022 doet daar nog een schepje van 150 euro bovenop.

Ik twijfel dus welke ipad. En of ik überhaupt weer voor een ipad moet kiezen.

Bij mijn huidige ipad werken de automatische woorden (of hoe dat ook heet) niet. Je hebt dan een half woord en het gekozen woord.
Ik heb wat betaalde ios apps er op zitten dus zie ik dan weer opnieuw moeten aan schaffen.

Ik heb een android smartphone.

Wat wij doen op de ipad spelletjes spelen via de website of een app. Netflix, zappelin en npo plus series kijken. Wij hebben geen tv. Nu kijkt vnl mijn dochter en niet ik haha. En verder gewoon wat internetten.

Alvast bedankt voor jullie tips/advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicirtap80
Zag nu dat er ook een tablet forum is. .sorry niet gezien dus ik zet dit bericht ook even daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-03 11:08
aicirtap80 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:09:
Ik heb wat betaalde ios apps er op zitten dus zie ik dan weer opnieuw moeten aan schaffen.
Als je dezelfde iCloud gebruikt kun je de apps gewoon weer gebruiken en hoef je ze niet opnieuw aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicirtap80
Mr.ZeroNull! schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:25:
[...]

Als je dezelfde iCloud gebruikt kun je de apps gewoon weer gebruiken en hoef je ze niet opnieuw aan te schaffen.
Nee ik bedoel als ik naar android overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:28
Android heeft best wat leuke tablets, maar ik zou het zelf op een iPad houden.

Je hebt er al eentje, en je hebt er apps voor gekocht.

Daarnaast biedt de iPad qua OS support meer waarde voor je geld dan de meeste Android tablets.

En zelfs als ik nu Android had of terug naar Android ging, ik zou in mijn geval alsnog een iPad gehaald hebben, het werkt goed, weinig issues met de performance (zware taken voer ik liever op een telefoon/pc uit) en je krijgt nog zeker weten 3+ jaar aan iOS updates, misschien langer.

Meeste Android tablets hebben die luxe niet, hooguit wat security updates bovenop 1 of misschien 2 Android OS updates, qua Android telefoons is die situatie een stuk beter.

Enige nadeel voor mij met de iPad 9th is dat ik hem iets te groot vind, maar het was voor mij eerste grotere tablet, jij hebt al een iPad 2017 en die is ongeveer even groot als de nieuwe.

[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 12-07-2023 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akshay21
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-01-2024
Je kunt de iPad 2021 voor 100 euro onder de nieuwprijs vinden op Marktplaats, zelfs nog geseald. Volgens mij zijn het allemaal nieuwe abonnees van KPN die hun cadeautje verkopen. Ik gebruik de mijne in combinatie met een Smart Keyboard. Voor de meeste gebruikers nog steeds de beste 'bang for your buck.' Ik zal er nog jaren plezier van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

aicirtap80 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:11:
Zag nu dat er ook een tablet forum is. .sorry niet gezien dus ik zet dit bericht ook even daar.
Crossposten is niet de bedoeling, aangezien dit nu de discussie versplintert. Dit topic gaat dan ook op slot, en je kunt verder in Ipad 2021 of 2022 of een android tablet?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.