Mijn huidige ipad stamt uit 2017. Hij doet het nog redelijk alleen het opladen is een drama. Maar ligt dat aan de ipad of aan de stekker/snoer?!
Ik zat dus te kijken naar een nieuwe maar tjee wat een geld!
Ik vind 350 euro al veel voor de ipad 2021. En de 2022 doet daar nog een schepje van 150 euro bovenop.
Ik twijfel dus welke ipad. En of ik überhaupt weer voor een ipad moet kiezen.
Bij mijn huidige ipad werken de automatische woorden (of hoe dat ook heet) niet. Je hebt dan een half woord en het gekozen woord.
Ik heb wat betaalde ios apps er op zitten dus zie ik dan weer opnieuw moeten aan schaffen.
Ik heb een android smartphone.
Wat wij doen op de ipad spelletjes spelen via de website of een app. Netflix, zappelin en npo plus series kijken. Wij hebben geen tv. Nu kijkt vnl mijn dochter en niet ik haha. En verder gewoon wat internetten.
Alvast bedankt voor jullie tips/advies.
Ik zat dus te kijken naar een nieuwe maar tjee wat een geld!
Ik twijfel dus welke ipad. En of ik überhaupt weer voor een ipad moet kiezen.
Bij mijn huidige ipad werken de automatische woorden (of hoe dat ook heet) niet. Je hebt dan een half woord en het gekozen woord.
Ik heb wat betaalde ios apps er op zitten dus zie ik dan weer opnieuw moeten aan schaffen.
Ik heb een android smartphone.
Wat wij doen op de ipad spelletjes spelen via de website of een app. Netflix, zappelin en npo plus series kijken. Wij hebben geen tv. Nu kijkt vnl mijn dochter en niet ik haha. En verder gewoon wat internetten.
Alvast bedankt voor jullie tips/advies.